Rentar els ninots de peluix a la rentadora?
Rentar els ninots de peluix a la rentadora?
Hola noies!
Despres de veure lo molt que m'acaba de servir el post de si es pot rentar el moises a la rentadora, obro aquest per preguntar si heu rentat els peluixos a la rentadora o a ma... En tinc el dubte i no se que fer! i els posarieu a la secadora?
Gracies guapes!!
Despres de veure lo molt que m'acaba de servir el post de si es pot rentar el moises a la rentadora, obro aquest per preguntar si heu rentat els peluixos a la rentadora o a ma... En tinc el dubte i no se que fer! i els posarieu a la secadora?
Gracies guapes!!
Re: Rentar els ninots de peluix a la rentadora?
Yo he lavado peluches en la lavadora, no quedan igual pero almenos se quita el polvo y está limpio.
Secadora? Yo no los he puesto. Los he colgado en el tendedero con una pinza cogido por la oreja. Qué cruel!!!! jejejej
Suerte!
Secadora? Yo no los he puesto. Los he colgado en el tendedero con una pinza cogido por la oreja. Qué cruel!!!! jejejej
Suerte!
Ei! Jo els rento a dins una funda de coixí, així els protegeixo una miqueta! 

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Doncs jo també els poso a la secadora, queden MOOOLT suaus...
I a la rentadora per descomptat!
I a la rentadora per descomptat!
Moltes gracies noies! Ara poso la rentadora! JAJAJA
Jo ja t'ho vaig dir a l'altre post... ho rento TOT!!!
el tema secadora... segons els pèl potser en perden però la resta poden quedar molt suaus!
apa a rentar!!!
el tema secadora... segons els pèl potser en perden però la resta poden quedar molt suaus!
apa a rentar!!!
Jo també poso les nines de peluix a la rentadora...però les deixo assecar penjades de l'estenedor, al sol directament no.
Però vés amb compte...n'hi ha que destenyeixen...a mi me'n van destenyir dues que les vaig rentar juntament amb la Teresa de les tres bessones i ara les meves nenes tenen una Teresa mulata
Però vés amb compte...n'hi ha que destenyeixen...a mi me'n van destenyir dues que les vaig rentar juntament amb la Teresa de les tres bessones i ara les meves nenes tenen una Teresa mulata

Gracies noies!
Ahir els vaig rentar seguint les vostres recomanacions i en 1'30h els tenia nets i polidets a la habitacio de la nena.
Menys mal que us tenim i doneu un cop de ma a les novatilles com jo!
Una abraçada
Ahir els vaig rentar seguint les vostres recomanacions i en 1'30h els tenia nets i polidets a la habitacio de la nena.
Menys mal que us tenim i doneu un cop de ma a les novatilles com jo!
Una abraçada
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Jo també ho fico tot a la rentadora, encara que n'hi han un munt de destenyeixen , a mi s'hem va colar una camiseta meva i ara es d'un color caxumbo, jejjejejejeje.
Doncs ara que llegeixo aquest post penso que potser estaria be rentar tots els ninos de peluix que tinc a l'habitació de l'Arnau perquè d'estar tantes setmanes col·locadets segur que ha agafat pols... gràcies noies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |