Mosquits tigre
Mosquits tigre
Hola noies!
Doncs això...estic una mica espantada perquè ja fa uns dies que vaig matant mosquits tigre a la terrassa de casa meva. Però avui ha sigut el "colmo"! N'he matat un a l'habitació de la nena!!
Ara no sé què fer, si comprar algun matamosquits d'aquests que també són per els tigres o no. No sé si és massa saludable per la peke...
Maleïts bitxarracos!!
Doncs això...estic una mica espantada perquè ja fa uns dies que vaig matant mosquits tigre a la terrassa de casa meva. Però avui ha sigut el "colmo"! N'he matat un a l'habitació de la nena!!
Ara no sé què fer, si comprar algun matamosquits d'aquests que també són per els tigres o no. No sé si és massa saludable per la peke...
Maleïts bitxarracos!!

- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Re: Mosquits tigre
Hola Joona,
Jo no sé què respondre't, a veure si algú et pot ajudar, però.....perdona la indiscrecció, em sembla que vé a tomb....ón vius ???
Moltes gràcies, i sort !!!
Jo no sé què respondre't, a veure si algú et pot ajudar, però.....perdona la indiscrecció, em sembla que vé a tomb....ón vius ???
Moltes gràcies, i sort !!!
Hola! a la meva fillola li piquen molt els mosquits i sé que li posen una loció a ella pel cos per evitar les picades, es veu que no s'hi acosten, és una crema per nens!
Jo sé que fa un parell d'anys per la zona de Sallent n'hi havia. La meva cosina es va casar allà i tots els convidats que es van quedar quan es va fer de nit van acabar plens de picades. A la meva germana la van acribillar. Portava unes picades! Li van durar gairebé 1 any!!! Perquè eren tant potents que se li van infectar i a sobre va agafar una espècie de fong.... ni us explico!
Pel que fa a la teva pregunta Joona, crec que n'hi han per nens. Al menos a l'anunci hi surt l'habitació d'un nen, no?
Ho podries demanar a la farmàcia.
Pel que fa a la teva pregunta Joona, crec que n'hi han per nens. Al menos a l'anunci hi surt l'habitació d'un nen, no?
Ho podries demanar a la farmàcia.
Aix Momo...que fort això de la teva germana!! Ja m'informaré d'això de la crema...es que fa un "iuiu"...
Piruet, no passa res!! De fet al missatge ho volia posar i me'n vaig oblidar! Sóc de Calella (Maresme) però m'han dit que a Sant Pol, Sant Cebrià i Canet ja fa temps que n'hi ha.
Am el fàstic que em fan toooots els insectes!! Ara ens toca patir per aquest! I és que a més a més és gran i lleig! Fa por!
Bé, merci per els vostres comentaris! Ja m'informaré a la farmàcia.

Piruet, no passa res!! De fet al missatge ho volia posar i me'n vaig oblidar! Sóc de Calella (Maresme) però m'han dit que a Sant Pol, Sant Cebrià i Canet ja fa temps que n'hi ha.
Am el fàstic que em fan toooots els insectes!! Ara ens toca patir per aquest! I és que a més a més és gran i lleig! Fa por!
Bé, merci per els vostres comentaris! Ja m'informaré a la farmàcia.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |