Mosquits tigre

Més qüestions.
Joona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dv. març 06, 2009 9:26 am

Mosquits tigre

EntradaAutor: Joona » ds. maig 09, 2009 7:45 pm

Hola noies!
Doncs això...estic una mica espantada perquè ja fa uns dies que vaig matant mosquits tigre a la terrassa de casa meva. Però avui ha sigut el "colmo"! N'he matat un a l'habitació de la nena!!
Ara no sé què fer, si comprar algun matamosquits d'aquests que també són per els tigres o no. No sé si és massa saludable per la peke...
Maleïts bitxarracos!! :-((
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Piruet
:: lleona
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

Re: Mosquits tigre

EntradaAutor: Piruet » ds. maig 09, 2009 10:26 pm

Hola Joona,

Jo no sé què respondre't, a veure si algú et pot ajudar, però.....perdona la indiscrecció, em sembla que vé a tomb....ón vius ???

Moltes gràcies, i sort !!!
Imatge

Imatge

Imatge
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » ds. maig 09, 2009 10:32 pm

Hola! a la meva fillola li piquen molt els mosquits i sé que li posen una loció a ella pel cos per evitar les picades, es veu que no s'hi acosten, és una crema per nens!
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » ds. maig 09, 2009 10:58 pm

Jo sé que fa un parell d'anys per la zona de Sallent n'hi havia. La meva cosina es va casar allà i tots els convidats que es van quedar quan es va fer de nit van acabar plens de picades. A la meva germana la van acribillar. Portava unes picades! Li van durar gairebé 1 any!!! Perquè eren tant potents que se li van infectar i a sobre va agafar una espècie de fong.... ni us explico!

Pel que fa a la teva pregunta Joona, crec que n'hi han per nens. Al menos a l'anunci hi surt l'habitació d'un nen, no?
Ho podries demanar a la farmàcia.
Joona
Entrades: 144
Membre des de: dv. març 06, 2009 9:26 am

EntradaAutor: Joona » dg. maig 10, 2009 6:22 pm

Aix Momo...que fort això de la teva germana!! Ja m'informaré d'això de la crema...es que fa un "iuiu"...
Piruet, no passa res!! De fet al missatge ho volia posar i me'n vaig oblidar! Sóc de Calella (Maresme) però m'han dit que a Sant Pol, Sant Cebrià i Canet ja fa temps que n'hi ha.
Am el fàstic que em fan toooots els insectes!! Ara ens toca patir per aquest! I és que a més a més és gran i lleig! Fa por!
Bé, merci per els vostres comentaris! Ja m'informaré a la farmàcia. :ok: :p-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::