càmera de vigilància
càmera de vigilància
Alguna em podria aconsellar algun intercomunicador o interfon o com es digui que porti càmera?
Us explico: fa temps en vam comprar un però no ens va anar bé i el vam tornar. El problema va ser que per qualsevol cosa es desincronitzava (amb un mòbil, amb el microones, la tele...) i llavors havies de tornar a l'habitació de la nena per tornar-lo a sincronitzar. Però, és clar, de seguida es tornava a desincronitzar i ja no vèiem ni sentiem res. Nosaltres vivim en una casa de dos pisos, no sé si hi té alguna cosa a veure...
Us explico: fa temps en vam comprar un però no ens va anar bé i el vam tornar. El problema va ser que per qualsevol cosa es desincronitzava (amb un mòbil, amb el microones, la tele...) i llavors havies de tornar a l'habitació de la nena per tornar-lo a sincronitzar. Però, és clar, de seguida es tornava a desincronitzar i ja no vèiem ni sentiem res. Nosaltres vivim en una casa de dos pisos, no sé si hi té alguna cosa a veure...
Re: càmera de vigilància
Veig que, de moment, ningú té la resposta. No perdo l'esperança... ;)
Només aclarir-vos que quan disc que visc en una casa de dos pisos, no parlo de dos pisos tancats o independents. Des de dalt hi ha una mena de balcó que dóna al menjador. De tota manera, tampoc crec que fos per això que no funcionés perquè la distància entre l'habitació de la Naia (al primer pis) i el menjador (a la planta baixa) és poquíssima, nosaltres la sentim perfectament quan plora però amb l'intercomunicador podríem tancar la porta quan fem soroll a baix i, a més, la veuria i m'estalviaria pujar i baixar escales per veure si dorm bé, si s'ha destapat...
Només aclarir-vos que quan disc que visc en una casa de dos pisos, no parlo de dos pisos tancats o independents. Des de dalt hi ha una mena de balcó que dóna al menjador. De tota manera, tampoc crec que fos per això que no funcionés perquè la distància entre l'habitació de la Naia (al primer pis) i el menjador (a la planta baixa) és poquíssima, nosaltres la sentim perfectament quan plora però amb l'intercomunicador podríem tancar la porta quan fem soroll a baix i, a més, la veuria i m'estalviaria pujar i baixar escales per veure si dorm bé, si s'ha destapat...
Jo tinc una Rimax que es veu i se sent molt bé. L'únic problema que té és que amb la Wifi fa interferències, però no es deixa de veure la càmera, deixa de funcionar internet.
Però aquest és un problema que crec que et trobaràs amb moltes (per no dir totes) perquè fan servir la mateixa freqüència.
Per aquest tema bé, però la bateria de la meva no funciona molt bé. No sé si serà només la meva o del model. Des del principi no aguantava molta estona i ara ja no va. L'he de tenir sempre endollada.
Mira, és aquesta:

Però aquest és un problema que crec que et trobaràs amb moltes (per no dir totes) perquè fan servir la mateixa freqüència.
Per aquest tema bé, però la bateria de la meva no funciona molt bé. No sé si serà només la meva o del model. Des del principi no aguantava molta estona i ara ja no va. L'he de tenir sempre endollada.
Mira, és aquesta:

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
hola Quimeta... Nosaltres també vivim en una casa, i vem optar per un intercomunicador sense camera. TOTS el de camera ens anaven fatal (i vam deduir que el problema son els forjats entre plantes que son massa groixuts per passar la imatge...) els de so nomes perfecte!
I dels de imatge en vam provar 6 o 7 diferents eh... a la botiga ens els van deixar provar tots...
sento no donar-te bones noticies...
I dels de imatge en vam provar 6 o 7 diferents eh... a la botiga ens els van deixar provar tots...
sento no donar-te bones noticies...
Moltes gràcies per les vostres respostes!! No havia pensat que podia ser culpa del wifi! Potser provo aquest que dieu i si no va bé renunciaré a la imatge... És que seria genial poder-la veure i no només escoltar-la! Això de la bateria no em preocupa, l'endollo i llestos! Gràcies guapes!!
Hola!
Jo tinc un intercomunicador amb càmera de la marca "Oregon scientific". A mi em va molt bé i es pot veure la nena des de qualsevol punt del pis. El que no sé és si en una casa o duplex es veuria igual de bé.
Jo tinc un intercomunicador amb càmera de la marca "Oregon scientific". A mi em va molt bé i es pot veure la nena des de qualsevol punt del pis. El que no sé és si en una casa o duplex es veuria igual de bé.
Gràcies Iris! Tu tens wifi? Ho dic per si és compatible o no... Ja has vist que diuen que és això el que fa interferències...
Sí que tinc de Wifi i de moment no he tingut mai problemes amb la càmera ni interferències. Segons les instruccions té una línea de visió de 150 metres.
Jo estic molt contenta amb ella però tampoc puc comparar amb altres càmeres perquè no he tingut cap més.
No et puc dir el preu perquè me la van regalar.
Jo estic molt contenta amb ella però tampoc puc comparar amb altres càmeres perquè no he tingut cap més.
No et puc dir el preu perquè me la van regalar.
- llumer

aix quimeta.... j crec que el viure e una casa es un altre mon.,... les coses en un mateixa planta son molt mes facils (en tema imatge...)
Gràcies Iris i Llumer. Finalment ens hem comprat un aparell sense imatge, m'hagués agradat veure-la però fins i tot la dependenta de la botiga va reconèixer que els que portaven càmera fallaven més. Ara és fantàstic, engegues i funciona ;) L'altre em feia mandra posar-lo perquè m'havia de passar l'estona amunt i avall...
- llumer

m'alegro que et funcioni i estiguis contenta.... i tb que no haguis "llençat" els diners... potser m'equivoco, pero crec que en una casa cap aparell amb imatge funciona BE....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |