Renovació ajut Generalitat
Renovació ajut Generalitat
heu rebut la carta que se suposa que t'han d'enviar a casa per confirmar la renovació de l'ajut de la Generalitat? nosaltres encara no l'hem rebut i ja estic començant a pensar que alguna cosa s'ha perdut dins el món de la burocràcia, no sé com ho teniu?
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Re: Renovació ajut Generalitat
A mi em van dir que si al juny no l'havia rebut anés a l'oficina de Benestar Social de la meva zona (en el meu cas Manresa) i que des d'allà m'ho farien. L'any passat ho vaig rebre a l'abril, però aquest, amb això de la crisi...havera si ho fan perquè ens despistem!!
Nosaltres encara no l´hem rebut
A traves de la pagina de gencat , encara no surt la convocatória del 2009 , pert tant ens haurém d´esperar.
petons
sandra
A traves de la pagina de gencat , encara no surt la convocatória del 2009 , pert tant ens haurém d´esperar.
petons
sandra

- Alucina-ManDaRiNaS
- :: formigueta

- Entrades: 73
- Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm
jo tampoc he rebut res de res i això que l'any passat per aquestes dates ja m'havia arribat la carta per confirmar l'ajuda. deu ser que amb la crisi no hi ha diners per res .... 
doncs esperarem una mica més i si al juny no hem rebut res, a por ellos!!!
poques ajudes que tenim, si ens despistem ens marquen un gol...
poques ajudes que tenim, si ens despistem ens marquen un gol...
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Nosaltres tampoc, vaig trucar al 012 i ens van comentar que encara no havia sortit la convocatoria, que seria pero abans de acabar juny
Doncs com tothom... nosaltres tampoc hem rebut res. L'altre dia en parlavem i deiem que ens hauriem de moure per mirar què passava... ara ja veig que és una cosa general!
Ostres
Em quedo més tranquil.la saber que ningú l'ha rebut perquè em començava a preocupar
Em quedo més tranquil.la saber que ningú l'ha rebut perquè em començava a preocupar
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Eps noies, jo havia de canviar el núm de compte i ja ho he fet, ja està renovada, havera si tarden molt a pagar!! Tinc certificat digital i ho he fet des de la web, us deixo l'enllaç
http://www.cat365.net/Inici/Ciutadans/F ... s3anys?I=1
Jo havia de modificar dades i he clicat l'últim i m'han donat un número de referència PER SI DE CAS, però heu de tenir el certificat digital o esperar la carta.
http://www.cat365.net/Inici/Ciutadans/F ... s3anys?I=1
Jo havia de modificar dades i he clicat l'últim i m'han donat un número de referència PER SI DE CAS, però heu de tenir el certificat digital o esperar la carta.
- Alucina-ManDaRiNaS
- :: formigueta

- Entrades: 73
- Membre des de: dt. març 17, 2009 7:02 pm
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
jO VAIG REBRE LA CARTA LA SETMANA PASSADA. Ahir vaig anar a l'oficina per renovar la del Pau i demanar la de la Noa. Em van dir que tarden a pagar-ho uns 6 mesos... com l'any passat!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Carme74 ha escrit:Si no hi ha canvi de dades no s'ha de retornar, oi? Ho he entès bé?
Exacte,aixi és
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |