TALLER PORTABEBÈS BÀSIC 28 MAIG
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
TALLER PORTABEBÈS BÀSIC 28 MAIG
Faré un taller de portabebès bàsic el dia:
Dijous 28, de 10 a 12h a Arenys de Mar. És gratuït.
Provarem diferents tipus de portabebès ergonòmics (motxilla, bandolera, pouch, mei tai, fular, etc) i aprendrem un nus bàsic amb el fular.
No cal tenir portabebès per a participar-hi, n'hi haurà de mostra. De totes maneres, si porteu tots els que teniu també els podrem provar, comparar, etc.
Qui estigui interessat en venir, que m'ho faci saber. Seran grups reduïts.
Per privat us passaria l'adreça i com arribar-hi.
Dijous 28, de 10 a 12h a Arenys de Mar. És gratuït.
Provarem diferents tipus de portabebès ergonòmics (motxilla, bandolera, pouch, mei tai, fular, etc) i aprendrem un nus bàsic amb el fular.
No cal tenir portabebès per a participar-hi, n'hi haurà de mostra. De totes maneres, si porteu tots els que teniu també els podrem provar, comparar, etc.
Qui estigui interessat en venir, que m'ho faci saber. Seran grups reduïts.
Per privat us passaria l'adreça i com arribar-hi.
djiluga l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 26, 2009 8:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- djiluga

- Contacta:
Re: TALLER PORTABEBÈS BÀSIC
a_fer, t'apunto, doncs. t'envio privat amb més info 
Susaneta, n'aniré fent sovint, alguns de matins i altres de tardes, així que ja trobarem la manera

Susaneta, n'aniré fent sovint, alguns de matins i altres de tardes, així que ja trobarem la manera

- djiluga

- Contacta:
Re: TALLER PORTABEBÈS BÀSIC 28 MAIG
En principi tanco el grupet per al taller d'aquest dijous, que ja serem 6-7.
Pel juny compto organitzar-ne algun més.
Pel juny compto organitzar-ne algun més.
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si se puede llegar en tren me apunto.
- djiluga

- Contacta:
Naylacris, em sap greu però el grup ja està tancat, som 6-7 persones i per poder fer bé el taller, tenir espai i poder practicar amb els portabebès no podem ser un grup gaire nombrós.
Pel juny, n'organitzaré algun altre, i t'hi espero, ok? Diga'm per privat quins horaris et van millor ja que estic pensant de fer-ne un de matins i un de tardes. Visc molt a prop de l'estació així que no hi ha inconvenient per arribar amb el tren.
Susaneta, si vols tu també diga'm per privat a quines hores et pot anar millor el taller de cara al proper que organitzi.
Una abraçada.
Pel juny, n'organitzaré algun altre, i t'hi espero, ok? Diga'm per privat quins horaris et van millor ja que estic pensant de fer-ne un de matins i un de tardes. Visc molt a prop de l'estació així que no hi ha inconvenient per arribar amb el tren.
Susaneta, si vols tu també diga'm per privat a quines hores et pot anar millor el taller de cara al proper que organitzi.
Una abraçada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |