TALLER PORTABEBÈS 11 de juny
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
TALLER PORTABEBÈS 11 de juny
El dijous 11 de juny de 18 a 20h faig un taller de portabebès bàsic a Arenys de Mar.
Parlarem de la manera que més respecta la fisiologia del bebè a l'hora de ser portat i de com utilitzar els següents portabebès: motxilla ergonòmica, mei tai, bandolera, "panyo africà", pouch, i nus bàsic amb fular.
No és necessari tenir portabebès per a participar-hi ja que n'hi ha de mostra per a poder practicar. De totes maneres, podeu portar els que tingueu per a provar-los i aclarir dubtes.
El taller és totalment gratuït. Qui hi estigui interessat/da, caldria que em confirmés l'assitència perquè hi ha un nombre màxim de participants (i us passaré l'adreça per privat).
Fins aviat!
Parlarem de la manera que més respecta la fisiologia del bebè a l'hora de ser portat i de com utilitzar els següents portabebès: motxilla ergonòmica, mei tai, bandolera, "panyo africà", pouch, i nus bàsic amb fular.
No és necessari tenir portabebès per a participar-hi ja que n'hi ha de mostra per a poder practicar. De totes maneres, podeu portar els que tingueu per a provar-los i aclarir dubtes.
El taller és totalment gratuït. Qui hi estigui interessat/da, caldria que em confirmés l'assitència perquè hi ha un nombre màxim de participants (i us passaré l'adreça per privat).
Fins aviat!
Re: TALLER PORTABEBÈS 11 de juny
Bondia Djluga!!
Estava esperant que n'organitzessis un de tarda!!! però... no podria pas ser una mica més dora???
Jo és que ho tinc bastant lluny, i arribaria massa tard a casona, i la petiua... ja se sap.
Per allà a les 16h. per exemple??
Si no m'esperaré que en facis un altre, o que en facin algun més aprop!!
Algu d'Osona que en pugui organitzar un de taller????????????
Mireia
Estava esperant que n'organitzessis un de tarda!!! però... no podria pas ser una mica més dora???
Jo és que ho tinc bastant lluny, i arribaria massa tard a casona, i la petiua... ja se sap.
Mireia
- djiluga

- Contacta:
mireiaSG ha escrit:Bondia Djluga!!
Mireia
Hola Mireia,
A mi m'aniria bé l'horari que dius... però és més que res per la gent que plega de treballar més tard que el faig a aquesta hora. En tot cas, si a les altres participants també els anés bé, podríem començar a les 17h. Abans ja sé segur que no, perquè n'hi ha que treballen.
I si trobes una mare cangur prop de casa teva que et pugui orientar, doncs fantàstic
Has mirat el mapa de la Red Canguro? Hi ha una llista de mares que poden assessorar-te en l'ús dels portabebès classificat per províncies.Re: TALLER PORTABEBÈS 11 de juny
jo voldria saber on puc comprar un portabebe i quin hem recumenaries.soc d torello osona.moltes gracies.bea
- djiluga

- Contacta:
San, ja que depèn de l'edat del nen, de per què el vulguis fer servir i de moltes coses... t'envio un privat!
- montserratt
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am
buscant coses he trobat que tambe organitzes tallers, que ja tens el calendari pel seguent? o durant l'estiu fas vacances
- djiluga

- Contacta:
montserratt ha escrit:buscant coses he trobat que tambe organitzes tallers, que ja tens el calendari pel seguent? o durant l'estiu fas vacances
El següent serà el 18 de juliol a l'Espai Zen d'Arenys de Mar. És un dissabte de 11 a 13h, com sempre entrada lliure, i en aquest cas no cal limitar el nombre màxim de participants ja que el local és prou gran.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |