Viatjar sense els petitons...
Viatjar sense els petitons...
Hola noies!
Resulta que ens han regalat un cap de setmana per anar nosaltres 2 sols (jo i el meu company) perquè disfrutem, ens relaxem i fem tot el que ens vingui de gust... A mi em fa moltissima ilusió fer alguna cosa sols, sortir a sopar, no patir per horaris, disfrutar de la parella... no només del pare de la petita...
Però tinc sentiment contradictori... em fa moltissima cosa deixar la petitona (ara té 9 mesos), se que estarà mooooolt ben cuidada amb els avis, no pateixo x això, però jo la trobaré molt a faltar... no se si podré disfrutar del viatge...jejejej
Penso... que tonta no?? però segur que a moltes us passa, oi??
Què me'n dieu? Alguna experiència??
Resulta que ens han regalat un cap de setmana per anar nosaltres 2 sols (jo i el meu company) perquè disfrutem, ens relaxem i fem tot el que ens vingui de gust... A mi em fa moltissima ilusió fer alguna cosa sols, sortir a sopar, no patir per horaris, disfrutar de la parella... no només del pare de la petita...
Però tinc sentiment contradictori... em fa moltissima cosa deixar la petitona (ara té 9 mesos), se que estarà mooooolt ben cuidada amb els avis, no pateixo x això, però jo la trobaré molt a faltar... no se si podré disfrutar del viatge...jejejej
Penso... que tonta no?? però segur que a moltes us passa, oi??
Què me'n dieu? Alguna experiència??
Re: Viatjar sense els petitons...
Hola!! Merci x dir-hi la teva!!
Ens ho han regalat uns tiets d'ell, en una festa que vam fer nosaltres x tota la familia. A mi no em fa patir gens si estarà ben cuidada, xk jo treballo i al migdia està sempre amb la meva mare, i tb s'ha quedat a vegades amb la sogra i perfecte, però un cap de setmana sencer... passar la nit sense ella... és el que em fa cosa... no per ella, sino x mi!!!
Jo tinc motles ganes de fer vacances amb ella, em fa moltissima ilusió marxar els 3 a l'estiu, però aixó és diferent, és a part.
Alhora (ja ho he dit...jeje) em fa molta ilu recuperar el nostre espai x un parell de dies, podria estar molt bé...
Nuse... alguna altre experiència-opinió!??
Ens ho han regalat uns tiets d'ell, en una festa que vam fer nosaltres x tota la familia. A mi no em fa patir gens si estarà ben cuidada, xk jo treballo i al migdia està sempre amb la meva mare, i tb s'ha quedat a vegades amb la sogra i perfecte, però un cap de setmana sencer... passar la nit sense ella... és el que em fa cosa... no per ella, sino x mi!!!
Jo tinc motles ganes de fer vacances amb ella, em fa moltissima ilusió marxar els 3 a l'estiu, però aixó és diferent, és a part.
Alhora (ja ho he dit...jeje) em fa molta ilu recuperar el nostre espai x un parell de dies, podria estar molt bé...
Nuse... alguna altre experiència-opinió!??
A nosaltres ens van regalar un finde de tres dies pel febrer a París, vam fer un casament "d´estranquis" i mira, vam tenir sorpresa...........a mi al principi em feia molta cosa perquè a més a l´ot el teniem just sortit de l´hospital, però al final el vam fer, a finals de març i la veritat és que els meus pares encantats, els nens encantadíssims i els pares varem tornar renovats, la veritat és que va ser com tornar a ser una mica una parella com abans............tres dies sense els patufos no ens va fer cap mal !!!!
Si fins i tot hem decidit que ho hem de fer cada any (si podem , clar)...........com a parella penso que va bé i que és necessari. Tenir nens et canvia molt i per molt que estiguis ben avingut, la parella es ressenteix.
Si fins i tot hem decidit que ho hem de fer cada any (si podem , clar)...........com a parella penso que va bé i que és necessari. Tenir nens et canvia molt i per molt que estiguis ben avingut, la parella es ressenteix.
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Buenas!!
Nosaltres tot un cap de setmana no ho hem fet mai, l´unic que ens vam atrevir va ser a deixar la nena un divendres la nit dormideta amb la iaia, i marxar amb avio cap a Granada...vam passar el dia, i al tard la vam anar a buscar.... vam fer diguem qur un sube i baja...
I la veritat es que la setmana prèvia no en tenia gens de ganes, tenia un mal de panxa....
despres m´ho vaig passar bé, però amb ganes d´arrivar i estar els tres...
Es que ens ho passem de conya els tres...llavors perque deixar-la... i moments amb el meu marit
ja tenim...quan la Claudia s´adorm !!! jejej
O per exemple aquest finde a les 10 es va quedar dormida ben tapadeta al cotxet,
i nosaltres vam aprofitar per anar a fer un cubatilla en una terrassa...no se...no ens molesta per a res!!
pero bueno, es la meva opinió!
Quan tingui 10 any i vulgui anar a casa la iaia o d´una amiga ja tindré temps d´estar a soles ab el meu marit!!! jejeje
Nosaltres tot un cap de setmana no ho hem fet mai, l´unic que ens vam atrevir va ser a deixar la nena un divendres la nit dormideta amb la iaia, i marxar amb avio cap a Granada...vam passar el dia, i al tard la vam anar a buscar.... vam fer diguem qur un sube i baja...
I la veritat es que la setmana prèvia no en tenia gens de ganes, tenia un mal de panxa....
despres m´ho vaig passar bé, però amb ganes d´arrivar i estar els tres...
Es que ens ho passem de conya els tres...llavors perque deixar-la... i moments amb el meu marit
ja tenim...quan la Claudia s´adorm !!! jejej
O per exemple aquest finde a les 10 es va quedar dormida ben tapadeta al cotxet,
i nosaltres vam aprofitar per anar a fer un cubatilla en una terrassa...no se...no ens molesta per a res!!
pero bueno, es la meva opinió!
Quan tingui 10 any i vulgui anar a casa la iaia o d´una amiga ja tindré temps d´estar a soles ab el meu marit!!! jejeje
[
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Re: Vitajar sense els petitons...
cosma_shiva ha escrit:ui...jo no podria!!! sense la meva nena...? nono...
a mi la sogra quan estava embarassada de la meva filla ja em deia que quan aniriem de vacances, que ens faria falta relaxarnos, que si ella va marxar una setmana amb el seu marit de vacances sense el seu fill (el meu company) i que el va deixar als avis, que si siusplau marxessim de vacances i li deixessim a ella...buf, em vaig acollonir. Semblava que me la vulgues arrancar de luter. En aquest cas era per interes seu que volia que marxessim, per quedarse ella a soles amb la nena. Men va treure les ganes per complet amb tanta insistencia. (que li devia voler fer que jo molestava tant?) en fin...que li vaig dir que es compres un nenuco que jo les vacances les feia amb la meva filla...
Pero tambe segur que hi ha noies que ho han fet i que els hi ha anat la mar de be. Tambe depen de ledat del nen...una amiga de la meva filla, ara amb qatre anys, se nha anat amb els avis materns de vacances un parell de dies i esta superorgullosa. Nu se noia, jo es que soc molt cagueta i molt enfillada (emmarada pero al reves)...
Segur que un viatget aixi es pot disfrutar molt. no es el mateix que haver de cuidar un bebe les 24 hores clar...que realment vacances amb bebe no es panxing...pero aixo depen del que cadascu vulgui
una curiositat nomes... puc preguntar qui us lha regalat el viatge? (els avis?)
Ostres em sento tan identificada! A mi també m'ho diuen, pero jo de moment no em plantejo pas separar-me del meu ninu, em separaré quan no hi hagi més remei que anar a treballar!
I no us podeu endur a la nena?
Petons
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
aix... jo si que marxaria... (mai mes d'una nit per aixo de moment)!!!
Pero... el meu marit no hi ha manera....
Jo vaig passar una neumonia quan ella tenia 11 mesos i va estar 3 nits a casa els meus pares.
Ho vaig haver de provar per obligacio(per no contagiar-la), i... ella va estar fantasticament!!!!! No em va trobar a faltar jo crec...
Ara, per voluntat propia... amb una sola nit fora de casa em conformaria...
De moment.... com que ho tenim bé, algun dia fem venir a la meva mare de cangur i sortim a sopar i si tinc sort... a fer una copa! M'haig de conformar... el meu marit no la deixa per res!!!!
I aixo que es passa de 12 a 4 amb la meva mare i algun dissabte que hem tingut algo tot el dia pero....
Jo crec que per la parella va bé, pero mai marxaria 15 dies o 10 dies a Santo domingo sense ella.... tot i que me'n moro de ganes d'anar-hi... no podria sense ella!!!!
Pero... el meu marit no hi ha manera....
Jo vaig passar una neumonia quan ella tenia 11 mesos i va estar 3 nits a casa els meus pares.
Ho vaig haver de provar per obligacio(per no contagiar-la), i... ella va estar fantasticament!!!!! No em va trobar a faltar jo crec...
Ara, per voluntat propia... amb una sola nit fora de casa em conformaria...
De moment.... com que ho tenim bé, algun dia fem venir a la meva mare de cangur i sortim a sopar i si tinc sort... a fer una copa! M'haig de conformar... el meu marit no la deixa per res!!!!
I aixo que es passa de 12 a 4 amb la meva mare i algun dissabte que hem tingut algo tot el dia pero....
Jo crec que per la parella va bé, pero mai marxaria 15 dies o 10 dies a Santo domingo sense ella.... tot i que me'n moro de ganes d'anar-hi... no podria sense ella!!!!
Mira, nosaltres som moteros i sempre baixem a Jerez. L'any passat jo estava embarassada i no ho vaig fer, però aquest no podia faltar. T'asseguro que els sentiments de culpa els vaig tenir durant els mesos que havia comprat les entrades i l'hotel (o sigui, 5 mesos donant voltes de que no hauria d'anar...), i el dia que es van endur al Pol vaig estar plorant fins que em vaig adormir... Però ens va anar moooolt bé!! Jo quan vaig tornar vaig agafar al meu peke amb moltes més ganes de fer coses, amb molta més paciència i molt més relaxada!! El Pol tenia 11 mesos i s'ho va passar de conya tot el cap de setmana amb els seus avis.
Jo crec també, que el secret està en no trucar continuament per veure com està, perquè si no passan dues coses: dona la impressió de que no te'n refiis i no pots gaudir del cap de setmana... No deixaràs de pensar en ell, això és impossible, però crec que va molt i molt be fer una escapadeta.
Jo crec també, que el secret està en no trucar continuament per veure com està, perquè si no passan dues coses: dona la impressió de que no te'n refiis i no pots gaudir del cap de setmana... No deixaràs de pensar en ell, això és impossible, però crec que va molt i molt be fer una escapadeta.
MireiaSg,
aquí la meva opinió: jo no marxaria sense la nena...mira el divendres passat va ser el primer dia que vem sortir el meu marit i jo sense la nena a prendre algo després de sopar. Algunes vegades (comptades amb els dits d'una mà) hem sortit a sopar amb els amics però per separat, jo marxo amb les meves amigues i el papa es queda a casa amb la Paola o al revés, ell marxa i jo amb la nena. I el divendres després de sopar, estàvem a casa la meva mare i la nena dormia, el papa se n'anava a veure uns amics que jugàven un campionat de billar i la meva mare em va insistir perquè marxés amb ell i li deixés la nena, que total estaba adormida i dorm casi sempre tota la nit del tirón. Ens ho vem passar molt bé, tothom ens deia que no ens reconeixia sense la Paola penjada jejeje. Però tots dos vem patir molt per si es despertava i no ens veia allà, s'emportaria un disgust trobant-se a la iaia a mitja nit! Coincidim que preferim sortir a sopar amb la peque (encara que sigui a les 20 del vespre) que deixarla dormint i marxar por ahi sense ella, ..... no ho sé, igual és que sóc molt bleda, de fet molts amics em diuen que em fa falta deixar la nena i disfrutar del meu marit...però no ho veig clar, és que disfruto molt més estant tots tres junts i penso que, com deia alguna per aquí, quan tingui 10 anys em demanarà cada cap de setmana dormir amb la cosineta, amb l'amigueta, amb la iaia...però encara no li toca.
Diosss vaia parrafada t'he deixat anar, perdona, mira has de mirar si en el fons en el fons et vé de gust, i si és que sí, doncs endavant que la nena estarà bé i total és una nit! Ja ens explicaràs.
aquí la meva opinió: jo no marxaria sense la nena...mira el divendres passat va ser el primer dia que vem sortir el meu marit i jo sense la nena a prendre algo després de sopar. Algunes vegades (comptades amb els dits d'una mà) hem sortit a sopar amb els amics però per separat, jo marxo amb les meves amigues i el papa es queda a casa amb la Paola o al revés, ell marxa i jo amb la nena. I el divendres després de sopar, estàvem a casa la meva mare i la nena dormia, el papa se n'anava a veure uns amics que jugàven un campionat de billar i la meva mare em va insistir perquè marxés amb ell i li deixés la nena, que total estaba adormida i dorm casi sempre tota la nit del tirón. Ens ho vem passar molt bé, tothom ens deia que no ens reconeixia sense la Paola penjada jejeje. Però tots dos vem patir molt per si es despertava i no ens veia allà, s'emportaria un disgust trobant-se a la iaia a mitja nit! Coincidim que preferim sortir a sopar amb la peque (encara que sigui a les 20 del vespre) que deixarla dormint i marxar por ahi sense ella, ..... no ho sé, igual és que sóc molt bleda, de fet molts amics em diuen que em fa falta deixar la nena i disfrutar del meu marit...però no ho veig clar, és que disfruto molt més estant tots tres junts i penso que, com deia alguna per aquí, quan tingui 10 anys em demanarà cada cap de setmana dormir amb la cosineta, amb l'amigueta, amb la iaia...però encara no li toca.
Diosss vaia parrafada t'he deixat anar, perdona, mira has de mirar si en el fons en el fons et vé de gust, i si és que sí, doncs endavant que la nena estarà bé i total és una nit! Ja ens explicaràs.
Nosaltres ho vam fer quan la meva gran tenia 8 mesets i m'ho vaig passar pipa, però per una altra banda ho vaig passar fatal... volia la meva nena BUAAAAA!!!!! Així que no ho hem tornat a fer, quan volem marxar fora anem tots junts. El que sí que fem de tant en tant és sortir a sopar o al cine tots dos sols, la meva sogra ve a casa i el petit ja està dormint i amb la gran mira una pel.li de dibuixos. Però triguem tan poc en tornar que quan ens veu sempre ens diu JA ESTEU AQUÍ?????

Això depèn molt de cadascú...
Per favor, és que encara estic rient de lo del Nenuco, cosmo-shiva, jajaja!!!
Per favor, és que encara estic rient de lo del Nenuco, cosmo-shiva, jajaja!!!
A mi em sembla que no seràs millor ni pitjor mare tant si hi vas com si no, si això és el que et volta pel cap. Els nens són un regal, però a vegades fa falta un espai per a la parella i per un mateix, jo crec que si us fa ilusió hi podeu anar tranquilament, que segur que us ho passareu la mar de bé, encara que penseu en la peque tot el dia
Tampoc no estem parlant d'estar-vos un mes fora de casa no? per una nit fora de casa no crec que hi hagi d'haver cap problema, segur que la nena estarà super ben cuidada i vosaltres us podeu dedicar a fer-vos mimitus i a estar per vosaltres com a parella, que també fa falta. Ànim dona!
Tampoc no estem parlant d'estar-vos un mes fora de casa no? per una nit fora de casa no crec que hi hagi d'haver cap problema, segur que la nena estarà super ben cuidada i vosaltres us podeu dedicar a fer-vos mimitus i a estar per vosaltres com a parella, que també fa falta. Ànim dona!
Per cert, vosaltres encara no heu passat quan els pekes se'n val de colònies amb el cole?? Només és una nit però en aquest cas ets tu la que et quedes i ella (de moment només se'n va la gran) la que s'ho passen pipa
Quan això passa em sembla com si la casa estigués mig buida i el petit també la troba a faltar. L'any passat ja la trobava a faltar amb només un parell de mesos, ja veureu aquest any amb les abraçades que es fan i quan se'n van a rentar les dents plegats, a llegir un conte abans de dormir.... SNIFF!!!
Deu ser que ho tinc molt a la vora (se'n va la setmana que vé) i per això li dono voltes, però és que quan ens anem a dormir i veig la porta de la seva habitació oberta i tot ben recollit.... ainsss que ja tinc un nus a la panxa!!
Quan això passa em sembla com si la casa estigués mig buida i el petit també la troba a faltar. L'any passat ja la trobava a faltar amb només un parell de mesos, ja veureu aquest any amb les abraçades que es fan i quan se'n van a rentar les dents plegats, a llegir un conte abans de dormir.... SNIFF!!!
Deu ser que ho tinc molt a la vora (se'n va la setmana que vé) i per això li dono voltes, però és que quan ens anem a dormir i veig la porta de la seva habitació oberta i tot ben recollit.... ainsss que ja tinc un nus a la panxa!!
Doncs mira, a mi em passa com la llumer: jo marxaria més, però el meu home no pot. Ho passa fatal! El primer cop que vam marxar un cap de setmana (bé, més aviat vam anar a dormir fora perquè vam marxar el dissabte a le 16h i vam tornar el diumenge a les 16h...), el nen tenia una any i mig. Ens vam passar tot el viatge discutin. Ell no hagues marxat, ho feia per mi (cosa que em feia sentir malament...) i estava "deprimit" i tot! I després va estar trucant a casa un munt de vegades i clar, també mono-tema tot el dia.... Total, li vaig dir que amb aquest plan no marxava més. Però al cap d'un any i mig més (quan estava embarassada de la nena i ja preveia que costaria tornar a marxar), vam fer una altra escapada. Va anar per l'estil. Des de que tenim la nena només em marxat dos cops. Total, quatre cops en 8 anys!! I només dormir fora... Se que es una opció molt personal, però quan un necessita una mica d'intimitat amb la parella i l'altre no, es un pal! Com envejo la gent que en aquests aspectes pensen tots dos igual ...
Hola guapes!!
Moltes gràcies a totes x les vostres opinions... sempre va bé veure els punts de vista dels altres...
Ahir vaig anar a l'agència a veure què podiem fer amb el VAL que ens van regalar... i per anar x Europa hauriem d'afegir pasta, i com que a l'estiu ja fem unes bones vacances els 3 juntets..., em decidit que buscarem algun hotel-balneari d'aquests tan guapos que hi ha x catalunya i passarem un cap de setmana de relax i mimus total!!!
Ara ja ho veig ben clar, marxar només una nit (en comptes de 2 com fariem si agafessim avio) i x aki apropet... a més em ve molt de gust anar a un lloc d'aquests, que si ens haguessim de pagar nosaltres segur que triariem el més barat jejejeje!!
Penso que tb ens anirà bé, estar els 2 sols així de relax. Des de que va néixer em sortit a sopar junts 1 vegada, i ens va anar molt bé, és divertit, és com tornar a sortir de novios...jejejej
A mi tb em costa separar-me d'ella però un cop ho faig i retrobo una mica el meu espai, noto que se'm posa molt bé. És com quan vaig començar a treballar, 15 setmanes després de parir... la setmana abans ho vaig passar fatal, i un cop m'hi vaig posar em va anar a super bé. Vaig molt més cansada, i no atrapo res, però a la que arribo a les 4 de la tarda, vaig a buscar la meva peke i ens passem la tarda juntes, fins que va a dormir (jo no faig res de feina...jejej). I sóc en primer lloc MAMA, però segueixo tenint el meu espai, i les "meves coses" fora de casa i la petiua, i això em fa sentir molt plena...
Jo si que us he fotut rollo!!!
Ja us explicaré com ens va el cap de setmana romàntic de relax!!!
Moltes gràcies a totes x les vostres opinions... sempre va bé veure els punts de vista dels altres...
Ahir vaig anar a l'agència a veure què podiem fer amb el VAL que ens van regalar... i per anar x Europa hauriem d'afegir pasta, i com que a l'estiu ja fem unes bones vacances els 3 juntets..., em decidit que buscarem algun hotel-balneari d'aquests tan guapos que hi ha x catalunya i passarem un cap de setmana de relax i mimus total!!!
Ara ja ho veig ben clar, marxar només una nit (en comptes de 2 com fariem si agafessim avio) i x aki apropet... a més em ve molt de gust anar a un lloc d'aquests, que si ens haguessim de pagar nosaltres segur que triariem el més barat jejejeje!!
Penso que tb ens anirà bé, estar els 2 sols així de relax. Des de que va néixer em sortit a sopar junts 1 vegada, i ens va anar molt bé, és divertit, és com tornar a sortir de novios...jejejej
A mi tb em costa separar-me d'ella però un cop ho faig i retrobo una mica el meu espai, noto que se'm posa molt bé. És com quan vaig començar a treballar, 15 setmanes després de parir... la setmana abans ho vaig passar fatal, i un cop m'hi vaig posar em va anar a super bé. Vaig molt més cansada, i no atrapo res, però a la que arribo a les 4 de la tarda, vaig a buscar la meva peke i ens passem la tarda juntes, fins que va a dormir (jo no faig res de feina...jejej). I sóc en primer lloc MAMA, però segueixo tenint el meu espai, i les "meves coses" fora de casa i la petiua, i això em fa sentir molt plena...
Jo si que us he fotut rollo!!!
Ja us explicaré com ens va el cap de setmana romàntic de relax!!!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
ole, ole!!! A disfrutar de la parella que el/la peke estara perfectament!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |