VANCANCES A LA VALL DE BOÍ
- nueta
- :: gosset

- Entrades: 431
- Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
- Ubicació: GRANOLLERS
- Contacta:
VANCANCES A LA VALL DE BOÍ
HOLA NOIES,
estem pensant de marxar de vacances aquest estiu a l'agost. En Jan tindrà 10 mesos i voldriem anar cap a lleida.
Fa dies q busco un establiment, aprtament... per instal.lar-nos, algú de vosaltres té referències d'algun lloc???
MOLTISSIMES GRÀCIES

estem pensant de marxar de vacances aquest estiu a l'agost. En Jan tindrà 10 mesos i voldriem anar cap a lleida.
Fa dies q busco un establiment, aprtament... per instal.lar-nos, algú de vosaltres té referències d'algun lloc???
MOLTISSIMES GRÀCIES

Re: VANCANCES A LA VALL DE BOÍ
Bones!
Nosaltres també marxem de cap setmana al juliol en una casa rural a Solsona, som tres parelles amb 3 bebès. Et passo la pàgina web on hem trobat la casa rural:
http://ca.toprural.com/
Aqui hi ha tot de cases rurals de tot europa, només cal que seleccionis el lloc on vols anar i les caracteristiques que busques i ho trobaràs. Inclús també hi han opinions d'altra gent que hi ha anat.
Nosaltres sempre que em marxat de cases rurals sempre ho hem trobat en aquesta pàgina i sempre ha anat molt bé.
ptns!
Nosaltres també marxem de cap setmana al juliol en una casa rural a Solsona, som tres parelles amb 3 bebès. Et passo la pàgina web on hem trobat la casa rural:
http://ca.toprural.com/
Aqui hi ha tot de cases rurals de tot europa, només cal que seleccionis el lloc on vols anar i les caracteristiques que busques i ho trobaràs. Inclús també hi han opinions d'altra gent que hi ha anat.
Nosaltres sempre que em marxat de cases rurals sempre ho hem trobat en aquesta pàgina i sempre ha anat molt bé.
ptns!
Nosaltres haviem anat a un càmping que hi ha a Vilaller (a 10 minuts de Boí), hi ha uns bungalows que estan molt bé i tens moltes comoditats.
És un càmping súper tranquil, a partir de les 10 no se sentia ni una mosca i ademés té piscina.
Aquella zona és preciosa. Sé que a Barruera també hi ha un càmping però no sé si hi ha Bungalows. A Pont de Suert i també a Vilaller, vam estar en un hostal no recordo els noms, si vols t'ho puc buscar, però per anar amb nens jo em declinaria per un apartament o Bungalow.
El càmping de Vilaller ademés està bé de preu. Hi ha excursions súper xules!!!
Més amunt a la Vall d'Aran també val la pena anar-hi. Jo hi he estat vàries vegades. El càmping d'Arties també té Bungalows i també estan molt bé, però és un pel mes car que el de Vilaller. És preciós, el clima molt bò, perfecte per anar-hi amb petits que no s'agobien per la xafogor
És un càmping súper tranquil, a partir de les 10 no se sentia ni una mosca i ademés té piscina.
Aquella zona és preciosa. Sé que a Barruera també hi ha un càmping però no sé si hi ha Bungalows. A Pont de Suert i també a Vilaller, vam estar en un hostal no recordo els noms, si vols t'ho puc buscar, però per anar amb nens jo em declinaria per un apartament o Bungalow.
El càmping de Vilaller ademés està bé de preu. Hi ha excursions súper xules!!!
Més amunt a la Vall d'Aran també val la pena anar-hi. Jo hi he estat vàries vegades. El càmping d'Arties també té Bungalows i també estan molt bé, però és un pel mes car que el de Vilaller. És preciós, el clima molt bò, perfecte per anar-hi amb petits que no s'agobien per la xafogor
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Hola!
Nosaltres marxem a l'agost a la Vall d'Aran, més concretament a un balneari situat a 1.700 metres d'altitud perdut enmig de la muntanya, lo que es diu relax total,
no hi ha ni cobertura de mobil ens va dir el noi que ho porta. Que bé!!!!!!!!!!
Aki et poso la web http://www.banhsdetredos.com/
Petons i bones vacances

Nosaltres marxem a l'agost a la Vall d'Aran, més concretament a un balneari situat a 1.700 metres d'altitud perdut enmig de la muntanya, lo que es diu relax total,
no hi ha ni cobertura de mobil ens va dir el noi que ho porta. Que bé!!!!!!!!!!
Aki et poso la web http://www.banhsdetredos.com/
Petons i bones vacances

Nosaltres vam estar una setmana al nadal als Apartaments La Peguera: www.lapeguera.com
hi han molts apartaments diferents per triar a Barruera i genial !!

hi han molts apartaments diferents per triar a Barruera i genial !!

Nosaltres varem anar fa cosa d'un any varem anar a la Vall de Boi i ens varem allotjar al Hostal de La Plaça a Erill. Ens va agradar molt bé. Els preus són més que raonables, molt amables i tenen un bon restaurant amb esmorzars molt bons.
Et passo el link, http://www.hostal-laplaza.com/cat/index.php
Et passo el link, http://www.hostal-laplaza.com/cat/index.php
Jo vaig estar fa molt de temps a Barruera i recordo que era preciós.
Un ex-novio meu treballava de monitor de muntar a cavall allà i m'hi va convidar uns dies. Va coincidir amb la festa major d'allà. Crec que era per Sant Joan més o menys...
És molt tranquil i el balneari de Boí també és magnífic!
No et puc dir el nom de cap allotjament perquè no me'n recordo. Jo m'estava en un aparthotel dels jefes del meu ex-novio.
Un ex-novio meu treballava de monitor de muntar a cavall allà i m'hi va convidar uns dies. Va coincidir amb la festa major d'allà. Crec que era per Sant Joan més o menys...
És molt tranquil i el balneari de Boí també és magnífic!
No et puc dir el nom de cap allotjament perquè no me'n recordo. Jo m'estava en un aparthotel dels jefes del meu ex-novio.
- mariasilvy
- :: puça

- Entrades: 48
- Membre des de: ds. set. 13, 2008 9:07 am
- Ubicació: Lloret de Mar
d'allotjament no et puc recomanar gaire, perque sempre que hi vaig vaig a casa d'unss amics a Boí. Ara lo que si que et recomano es que facis una parada a un restaurant que es diu CA LA PEPA. Fan uns creps impressionants!! a part d'amanides, bocatas... Està a Boí, a la mateixa carretera que et porta cap a Taüll, no te perdua, pero si preguntes aalgú de la vall segur que ho coneix!
Tant la Vall de Bohi com la Vall d'aran es perfecte. Els bungalows del camping de Vilaller estan molt be i a mes al restaurant que tenen al davant que tambe es seu s'hi menja molt molt be i be de preu, tipo menu, el Jordi i la blanca i l'avia con una pasada.....
Si voleu tambe a la Vall d'Aran hi ha un camping amb Bungalows que es diu Verneda i es mes barat que el de Arties.
Si necesiteu mes informacio dieu-ho he viscut deu anys a la zona.
Si voleu tambe a la Vall d'Aran hi ha un camping amb Bungalows que es diu Verneda i es mes barat que el de Arties.
Si necesiteu mes informacio dieu-ho he viscut deu anys a la zona.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |