Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

Més qüestions.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 05, 2009 9:32 am

Hola!
M'he adonat que desde fa uns dies el Jan que té 3 mesos està com neguitós inclús quan dorm a la nit, es mou molt, fa patades i no està trankil.
Durant el dia no dorm quasi res però se li veu que té son! Potser l'adormo als braços o al cotxet pero desseguida es desperta, al cap d'uns 15 minuts, ara mateix el tinc aki al costat i està mort de son pero res, només vol estar a coll, babeja molt i es fica els dits o els punys a la boca. I també quan es desperta, a vegades, es desperta cridant i plorant com un boig, com si li estiguessin fent mal
Ho vaig parlar amb el pediatre pero no li va veure res, tot ok, i em va donar unes gotes d'arrel de valeriana pq descansés a la nit, pero em sembla que res de res, també li va mirar la boca i en principi encara no son les dents
Ja no se que fer pq estigui trankilet i relaxa't com abans, era molt dormilega i estava hores i hores mirant-se els ninus de la manta d'activitats.
A algú li ha passat?

Gràcies i petons
Imatge

Imatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: N23 » dv. juny 05, 2009 10:04 am

Hola Novia,

No sé, potser és una tonteria, però no pot ser que tingui gana??? o set?? En teoria no hauríen de tenir set mamant o amb el bibi però ara que fa mes calor.
El meu Jan, que té 8 mesos aquests dies també està mes intranquil li costa mes dormir tant de dia com de nit, sortim a passejar i no vol anar al cotxet, clar que a ell sí que li estan sortint les dents... En té una a baix i l'altre que tot just li ha esclatat.
El teu potser és molt petit, però coses mes extranyes s'han vist... Potser la caloreta els comença a afectar.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: Bombolla » dv. juny 05, 2009 11:24 am

Ostres novia! l'Ona tb fa una setmana i mitja que està més neguitosa del normal, i jo tinc la mania que són les genives que li fan punxades, perquè mossega tot el què pilla. Està tranquil·leta i de sobte es posa a plorar histèrica de mal, jo li ofereixo pit, biberó, aigueta...i res li va bé. Avui tinc control de pes i ho demanaré a veure què pot ser.
Veig que estem igual. :ufs:
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 05, 2009 12:18 pm

n23 gana no és pq li ofereixo bibi i res... :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)

bombolla ja em diras el que... el jan no es posa encara les coses a la boca, es que no les agafa amb les mans tampoc
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: neuetes » dv. juny 05, 2009 12:39 pm

Noviachuky, són les dents!

La meva baldufa li va començar a fer-li mal cap als 4 mesos, i fins als 7 no li van sortir les dents. I es comportava igual que el teu nen.
Encara que no veguis cap dent, les mandibules i les genives se li estàn movent per fer-li lloc les dentetes. Hi ha nens que aquest procès no se n'enteren però d'altres que els hi causen moltes molèsties.
La meva inclús agafava febreta (fins a 37.5) i el culet irritadet de la baba que es tragava i que és molt corrosiva.

Ofereix-li un rossegador ben fresquet de la nevera i hidrata'l sovint, amb llet o amb aigua (millor amb llet, alimenta més).

ptns.
Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: helan » dv. juny 05, 2009 12:43 pm

Hola guapa,

Si no són les dents i no té res... hauràs d'aplicar els poders de les súper-mamis: el teu instint! :globus:

Ara en serio, si dius que no dorm durant el dia, això li afecta per la nit segur (molt neguitós, es desperta plorant...). Has de mirar qué necessita per fer les migdiades.
Ara parlaré del meu cas. La nostra peke li costava fer les migdiades cap a la mateixa edad que el teu i un truc és el moviment. Després de mamar (o bibe) l'agafava i a trotar, encara que es mogués, l'agafava amb fermesa i li donava la confiança que s'adormiria (jo anava cantant, passejant, sense desistir). És molt important que tu estiguis segura que s'adormirà. Al final s'adorm, i llavors la deixava que dormís a sobre meu (no em volia arriscar que es tornés a despertar).
I un altre truc és la olor. Quan deixa d'estar als teus braços perd la teva olor. Un truquillo es posar-la un cop dormida sobre una samarreta teva que estigui ben usada (a mi em van bé les meves de dormir)

Ara que en té 5 de mesos, el trote és més light (i el fa el pare, je, je...) i quan la deixem al llitet ja no es desperta.

Pensa que com més tranquila estiguis: millor (i si no pot ser, a mi a vegades em passa, que em poso nerviosa; li passo al pare i ell va fent trote, danses africanes, etc... i poc a poc va queient... si després d'això encara es queixa: és gana, però llavors teta i es queda frita).

Una abraçada i molta sort (espero que t'hagi servit d'algo aquest rotllo meu)
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 05, 2009 12:52 pm

neuetes pero es que ell no agafa les coses amb les mans encara, ja ho havia pensat, ho provaré de totes maneres.

helan ara a dormit moooooooooooolt poquet pq el tenia al costat i l'anava gronxant, jo també l'adormo a vegades a sobre meu i no me'l trec pq no es desperti, pero es que això aviat no ho podré fer pq hauré de tornar a treballar!

aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx quin patir eh amb els ninus
Imatge

Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: nuscka » dv. juny 05, 2009 1:01 pm

novia, el meu està igual, i farà els tres mesoso de diumenge en vuit... potser és questiò de l'edat!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: littleif » dv. juny 05, 2009 1:58 pm

I no podrien ser còlics???
El Pol li passava i ens van donar l'aerored gotes... Bé, això i massatges i que jo mentre li he donat el pit no he pres llet de vaca ni els seus derivats.
Podria ser una opció, si mou tant les cametes pot ser que li faci mal la panxulina, no?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
a_fer
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2294
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 11:03 am

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: a_fer » dv. juny 05, 2009 2:08 pm

La Uxue està igual des de fa una setmaneta o així, i té un mes més que en Jan....

Jo personalment, amb la Uxue, opino que és la calor, que la neguiteja i no la deixa estar tranquila. La refresco i per casa va només amb el bolquer i la poso sobre una tela de cotó que és més fresca...

No sé, per provar...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: Està molt neguitós i no dorm durant el dia!

EntradaAutor: carpe diem » dv. juny 05, 2009 3:59 pm

Ostres,doncs no se que dir-te... si que podria ser la calor,si... més que les dents,es molt petit no? i si el pediatra et va dir que no... La Noa tb babeja molt i es fica les mans,bé els punys a la boca,ella si agafa coses i li dono un mossegador...

Aviam demà que tal estara! tinc ganes de veure'l! i la Noa més : lasito :
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::