Viatjar en avio 12 hores amb nena de 13 mesos

Més qüestions.
vicky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 8:23 pm

Viatjar en avio 12 hores amb nena de 13 mesos

EntradaAutor: vicky » ds. juny 13, 2009 4:36 pm

Hola a totes

A finals de juny marxem a conèixer la família de la Carla a l'Argentina. Quan vam comprar el bitllet, ens van dir que podríem reservar un llitet a l'avió (això va ser al més de febrer) però al trucar ara per confirmar-ho ens diuen que la Carla ja te més de 9 mesos i que no ens toca llitet, o sigui que haurà de viatjar tot el viatge a sobre nostre.

Alguna té experiència en viatges de més de 12 hores en avió amb nens tan petits? Em podeu explicar com us ho heu manegat?

Creieu que si li portés un minillit plegable tipus el de la foto me'l deixarien posar als peus demanant un seient dels que són més amples? Ja posats a demanar.. algú se'n ven algun? Gràcies
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
martagh
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: ds. juny 13, 2009 4:48 pm

Re: Viatjar en avio 12 hores amb nena de 13 mesos

EntradaAutor: martagh » ds. juny 13, 2009 4:59 pm

Hola, nosaltres vam anar a presentar la nena a la familia del meu marit a l'Argentina quant ella tenia 3 mesos. La veritat es que va anar genial a l'anada,perque era molt petitona i efectivament, ens van donar una cuneta i va anar casi tot el viatge dormida. A la tornada va ser mes pesat perque hi havi molts peques a l'avio i no ens va tocar cuna( n'hi han nomes 2 o 4 depen de la distribucio de l'avio).Nosaltres portavem un coixinet petit aixi el pes de la nena no requeia tot a sobre nostre,no t'enganyare, es fa pesat pero compensa. Nosaltres ara hi anirem quant la nena tingui 20 mesos, i no tocara altra que portar-la al damunt...Si la nena te 9 mesos tu demanala la cuna a l'aeroport( no la confirmen mai abans,o depen de la companyia, Aerolineas no la confirma per molt que diguin que esta confirmada), aneu-hi aviat per ser dels primers a facturar, pero no depen tant dels mesos sino del pes i l'alçada de la nena. No crec que et deixin posar una cuneta plegable vostra, ja que per els espais que es pot posar cuna ells ja en tenen.
Una idea que et pot servir per tenir-la entretinguda es portar-li un DVD portatil i Baby Ensteins o pelis que a ella lhi agradin. El nen que anava al costat nostra a l'avio ho portaven i els hi va anar molt be. Porta'l amb la bateria a tope, perque un cop s'acaba, s'acaba.
Bueno, espero que t'hagi servit d'ajuda i si tens alguna pregunta ja saps.
djiluga
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

Re: Viatjar en avio 12 hores amb nena de 13 mesos

EntradaAutor: djiluga » ds. juny 13, 2009 5:03 pm

Hola Vicky,
Caram quin viatge més llarg! Quina il·lusió però.
No sé si us deixarien posar un lliit plegable, però ja ho podrien fer per solidaritat!
Jo en avió no he anat mai amb en Bernat, però quan faig desplaçaments amb tren ho faig amb portabebès. No sé si n'utilitzeu habitualment, però podria ser una solució.
Al tren porto motxilla o mei tai (que són fàcils de treure i posar) i quan el nen dorm, estirat damunt el meu pit, jo estic asseguda ocupant un sol seient, la mar de còmode.
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::