Feu servir portabebès?
- djiluga
- :: zebra

- Entrades: 1913
- Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
- Ubicació: El Maresme
- Contacta:
Feu servir portabebès?
Plantejo aquesta enquesta sobre quins portabebès utilitzeu més sovint, si és que en feu ús... 

djiluga l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 14, 2009 12:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Feu servir portabebès?
hola! em pensava que era la primera de votar
. Bé jo he votat de diferents tipus, faig servir el fulard i el pouch, i ara estic pendent de fer-me jo mateixa una bandolera. Del foulard n'estic encantadissima!! (sona cursi no? però es que es aixi) I del pouc, per estones curtes també!! a més ara l'edat del meu petit que te 14 mesos es ideal perque vol anar a terra a coll a coll a terra, i amb el pouch es moooolt facil. També em tenen enemorada el mei tai, també m'el vull fer jo... tot i que ara em falta temps
.
Jo sempre quant era mes petita, envejava les dones negres que passejaven pel carrer i portaben els seus fills amb un "drap" i mira ara de gran he descobert i estic descobrint quina quantitat de fulards i "draps" que hi han!!

. Bé jo he votat de diferents tipus, faig servir el fulard i el pouch, i ara estic pendent de fer-me jo mateixa una bandolera. Del foulard n'estic encantadissima!! (sona cursi no? però es que es aixi) I del pouc, per estones curtes també!! a més ara l'edat del meu petit que te 14 mesos es ideal perque vol anar a terra a coll a coll a terra, i amb el pouch es moooolt facil. També em tenen enemorada el mei tai, també m'el vull fer jo... tot i que ara em falta temps
.Jo sempre quant era mes petita, envejava les dones negres que passejaven pel carrer i portaben els seus fills amb un "drap" i mira ara de gran he descobert i estic descobrint quina quantitat de fulards i "draps" que hi han!!

Hola!
Doncs ja que s'ha obert aquest post, aprofito...ji, ji...jo m'estic mirant de comprar una bandolera o un pouch, perquè tinc la típica motxilla (o com es digui) de chicco, que l'he fet servir molt poc perquè veia la nena allà entatxonada i a més a més ara amb la calor... En fi, que trobo més natural i còmode per la nena anar amb una d'aquestes dues coses. El problema és que no en tinc ni idea de com es col·loquen! He estat mirant per internet però no m'acabo d'enterar. Pel que veig el pouch és més fàcil, no?
Aix, vosaltres què m'aconselleu?
Doncs ja que s'ha obert aquest post, aprofito...ji, ji...jo m'estic mirant de comprar una bandolera o un pouch, perquè tinc la típica motxilla (o com es digui) de chicco, que l'he fet servir molt poc perquè veia la nena allà entatxonada i a més a més ara amb la calor... En fi, que trobo més natural i còmode per la nena anar amb una d'aquestes dues coses. El problema és que no en tinc ni idea de com es col·loquen! He estat mirant per internet però no m'acabo d'enterar. Pel que veig el pouch és més fàcil, no?
Aix, vosaltres què m'aconselleu?
Jo he votat per motxiles convencionals, he fet servir la babybjorn quan la Pao era més petiteta...pq la Pao no volia el cotxet ni en pintura, un cop superats els primers mesos la vaig començar a dur en cotxet i fins ara. Em crida l'atenció el tema dels portabebès tipus bandolera, foulard...m'agradaria posar-m'hi a informar-me'n però no sé si amb la nena de 16 mesos ara ja és una mica tard per començar a portar-la....em fa l'efecte que igual ella no va còmode, no sé. Sino amb el proper tinc deures jejejj.
Petons cuquetes.
Petons cuquetes.
- djiluga

- Contacta:
[b]Gloriadsn, jo també vaig començar gràcies a les africanes, al haver estat força temporades al Senegal i haver portat els nens de la guarderia amb "panyos" africans, m'agradava tant la sensació que sabia que quan tingués un fill també el duria en contacte amb mi.
Joona, és cert que molts dels pares que tenen motxilles comercials, deixen d'utilitzar-les perquè no ho acaben de veure clar. Sobre això de la bandolera o pouch, et passo l'enllaç d'un vídeo d'una mare de la Red Canguro (allà pots trobar molta informació de tot) que ensenya [/b]totes les posicions per a col·locar la bandolera http://kangurafrica.wordpress.com/2009/ ... bandolera/ La bandolera és més adaptable a totes les posicicions i talles, de manera que jo la recomano molt més que el pouch. El pouch és útil si el fas servir per a dur el nen/a a la cadera i només l'utilitzes tu, però cal fixar-te bé en la talla.
Isa, els 16 mesos no és tard per a començar. Les mares que acostumen a portar els seus fills amb portabebès, els utilitzen dels 0 als 3 anys normalment, tot i que evidentment quan el nen camina i es va fent gran cada vegada el porten estonetes més curtes. Els nens de més edat es solen portar a l'esquena i hi ha moltes maneres de fer-ho amb els diferents portabebès. Respecte a la comoditat, amb un portabebè ben posat tant el nen/a com el portador van còmodes, si no és així és perquè alguna cosa ha fallat. Si t'interessés participar en algun dels tallers gratuïts que organitzo, ho podries provar.
Joona, és cert que molts dels pares que tenen motxilles comercials, deixen d'utilitzar-les perquè no ho acaben de veure clar. Sobre això de la bandolera o pouch, et passo l'enllaç d'un vídeo d'una mare de la Red Canguro (allà pots trobar molta informació de tot) que ensenya [/b]totes les posicions per a col·locar la bandolera http://kangurafrica.wordpress.com/2009/ ... bandolera/ La bandolera és més adaptable a totes les posicicions i talles, de manera que jo la recomano molt més que el pouch. El pouch és útil si el fas servir per a dur el nen/a a la cadera i només l'utilitzes tu, però cal fixar-te bé en la talla.
Isa, els 16 mesos no és tard per a començar. Les mares que acostumen a portar els seus fills amb portabebès, els utilitzen dels 0 als 3 anys normalment, tot i que evidentment quan el nen camina i es va fent gran cada vegada el porten estonetes més curtes. Els nens de més edat es solen portar a l'esquena i hi ha moltes maneres de fer-ho amb els diferents portabebès. Respecte a la comoditat, amb un portabebè ben posat tant el nen/a com el portador van còmodes, si no és així és perquè alguna cosa ha fallat. Si t'interessés participar en algun dels tallers gratuïts que organitzo, ho podries provar.
Isa jo tampoc crec que sigui tard per començar!!!! prova-ho ja veuràs.
i joona també crec que per conemçar ha de ser mes practica la bandolera, i així la podeu fer servir tots dos.... o qui vulgui jeje.
djiluga es veritat que a red Canguro estic trobant molta info, i m'encanta!
i joona també crec que per conemçar ha de ser mes practica la bandolera, i així la podeu fer servir tots dos.... o qui vulgui jeje.
djiluga es veritat que a red Canguro estic trobant molta info, i m'encanta!
Merci noies!
Ja he posat fil a l'agulla i tinc una bandolera emparaulada.
Djiluga, m'he mirat els vídeos, ara falta practicar amb la bandolera i la nena...pobreta...(ja veig que a la tercera o quarta prova m'enviarà a fer punyetes)
Si tinc algun dubte ja preguntaré!
Ja he posat fil a l'agulla i tinc una bandolera emparaulada.
Djiluga, m'he mirat els vídeos, ara falta practicar amb la bandolera i la nena...pobreta...(ja veig que a la tercera o quarta prova m'enviarà a fer punyetes)
Si tinc algun dubte ja preguntaré!
jo m'ho estic plantejant.
Pel que he llegit una motxilla ergonòmica va molt bé. El tema del fular no l'acabo de veure clar. Em fa por el tema dels nusos. No pas no saber-los fer, sino que sigui incòmode. No sé, quan surt el nen del fular i et treus el fular has de desfer nusos i després tornar-los a fer... no és més ràpid i més pràctic una motxilla?
per un recient nascut quina és la millor de les opcions?
Pel que he llegit una motxilla ergonòmica va molt bé. El tema del fular no l'acabo de veure clar. Em fa por el tema dels nusos. No pas no saber-los fer, sino que sigui incòmode. No sé, quan surt el nen del fular i et treus el fular has de desfer nusos i després tornar-los a fer... no és més ràpid i més pràctic una motxilla?
- djiluga

- Contacta:
alegria ha escrit:jo m'ho estic plantejant.
Hola Alegria!
El tema dels portabebès és una mica com les colònies... va a gustos. Una motxilla ergonòmica és una molt bona opció si no veus clar el tema dels nusos, etc.
Actualment com a bones motxilles al mercat jo recomano la Ergo, la African Baby carrier (amb dissenys molt bonics i més fresca, ah, i més econòmica) i la Manduca tot i tenir molta publicitat, en comparació amb aquestes darreres la recomano menys perquè resulta força complicada d'ajustar i té alguns inconvenients.
Tot i que poden dur adaptadors, la única motxilla que realment s'amotlla a la perfecció al bebè recent nascut és la Marsupi Plus, es pot portar des dels 3,5kg proporcionant una subjecció i posició molt bona per al desenvolupament del nen.
Si tens cap altre dubte, no dubtis en consultar-lo.

O si les vols provar, jo en tinc una de cada marca que deixo encantada a qui m'ho demana.
doncs a mi ja m'han regalat la manduca... quins inconvenients té?
el tema dels nusos, ja et dic, no és per fer-los un cop. sino per anar depressa i no haver de fer-los diversos cops per dia. Pensava que la motxilla un cop te l'ajustes es fer clic i prou.
I també pensava en un pouch o alguna coseta així pels primers dies...
què et sembla?
t'agraeixo la oferta però estic en repós així que tot ho decidiré un cop em pugui bellugar o només amb teoria escrita!
gràcies pels consells.
el tema dels nusos, ja et dic, no és per fer-los un cop. sino per anar depressa i no haver de fer-los diversos cops per dia. Pensava que la motxilla un cop te l'ajustes es fer clic i prou.
I també pensava en un pouch o alguna coseta així pels primers dies...
què et sembla?
t'agraeixo la oferta però estic en repós així que tot ho decidiré un cop em pugui bellugar o només amb teoria escrita!
gràcies pels consells.
per cert, per fer servir molta estona, qué es millor un fular o qualsevol motxilla?
qué reparteix millor el pes?
gràcies!
qué reparteix millor el pes?
gràcies!
- djiluga

- Contacta:
Alegria, amb tot plegat dedueixo que estàs embarassada, de quant estàs? nen o nena?
La Manduca és una bona motxilla ergonòmica, no et preocupis, l'únic que passa és que té 3 tires diferents on ajustar i resulta complicada d'ajustar correctament, tot això dificulta molt el fet de compartir la motxilla amb la parella i reajustar-la de nou. La Ergo baby o la African baby carrier (aquesta última és nova) no presenten aquest problema i són més còmodes.
Per un recent nascut el fular de sarga o un bon fular elàstic ben posats són fantàstics. També una bandolera.
Com a repartir millor al pes i més adequat per al recent nascut és el fular.
El pouch és molt pràctic per a nens més grans que ja gategen o caminen, però no per a bebès petits.
Si vols una mica de "teòrica" com deies, pots passar-te pel meu blog que hi ha informació i vídeos o per la Red Canguro.
La Manduca és una bona motxilla ergonòmica, no et preocupis, l'únic que passa és que té 3 tires diferents on ajustar i resulta complicada d'ajustar correctament, tot això dificulta molt el fet de compartir la motxilla amb la parella i reajustar-la de nou. La Ergo baby o la African baby carrier (aquesta última és nova) no presenten aquest problema i són més còmodes.
Per un recent nascut el fular de sarga o un bon fular elàstic ben posats són fantàstics. També una bandolera.
Com a repartir millor al pes i més adequat per al recent nascut és el fular.
El pouch és molt pràctic per a nens més grans que ja gategen o caminen, però no per a bebès petits.
Si vols una mica de "teòrica" com deies, pots passar-te pel meu blog que hi ha informació i vídeos o per la Red Canguro.
Hola Alegria, ja que preguntes per la manduca... a nosaltres ens va molt bé i ella està encantada. Sí que s'ha d'ajustar segons qui la porti (pare o jo), però és el mateix que una motxila, no tots tenim la mateixa esquena. T'ho dic perqué estiguis tranquila, és una bona motxila (que consti que no rebo comisió).
Ara vull fer una pregunta: a mi m'agrada agafar la nena (té 6 mesos i pesa 9'5kg...) i posar-la de costat a la meva cadera, però pesa molt pels meus braços (i mira que ja tinc uns músculs que riete de "swatzenegger"). Sempre que ho faig penso, i si agafo un mocador llarg i me la lligo, tal qual... això ho puc fer? Qué em recomaneu? (no vull gastar-me diners, estem d'estalvis total).
Moltes grácies
Ara vull fer una pregunta: a mi m'agrada agafar la nena (té 6 mesos i pesa 9'5kg...) i posar-la de costat a la meva cadera, però pesa molt pels meus braços (i mira que ja tinc uns músculs que riete de "swatzenegger"). Sempre que ho faig penso, i si agafo un mocador llarg i me la lligo, tal qual... això ho puc fer? Qué em recomaneu? (no vull gastar-me diners, estem d'estalvis total).
Moltes grácies
- djiluga

- Contacta:
Helan, i tant amb una tela llarga (d'uns 60-70cm x 1,70-2,10m) et pots fer un nus (es pot fer un nus correder) o col·locar-t'hi un parell d'anelles d'alumini (hi ha una tècnica per fer-ho sense cosir) i et queda una bandolera estupenda. 

- djiluga

- Contacta:
helan ha escrit:Hola Alegria, ja que preguntes per la manduca... a nosaltres ens va molt bé i ella està encantada. Sí que s'ha d'ajustar segons qui la porti (pare o jo), però és el mateix que una motxila, no tots tenim la mateixa esquena. T'ho dic perqué estiguis tranquila, és una bona motxila (que consti que no rebo comisió)
D'acord amb que també és una bona motxilla, i tant! però la manera d'ajustar-la és ben diferent d'altres marques
. Compartir motxilla i reajustar-la és més senzill amb unes motxilles que amb altres.Re: Feu servir portabebès?
Moltes gràcies djiluga! Estamos en ello... I ho de la manduca ho deia perquè si l'alegria ja la té, doncs que no es preocupi.
Una abraçada
Una abraçada
gràcies noies...
doncs ara només em queda aconseguir una bandolera... jo pensava que el pouch també era pràctic per bebés...
el fular ja us dic que em fa una mica de mandra A més sóc molt petitona i pel que he vist tots son bastant llargs.
jo faig 1,50 escàs... (per no dir 1,49)
i no vull haver de fer 1000 nusos per arreglar-ho.
Això del repós m'ha donat per fer compra compulsiva... he estat a punt de comprar un pouch preciós! m'ho repenso doncs per una bandolera?
o hi ha fulars curtets?
em pregunteu pel meu embaràs. justament avui faig els 6 mesos. Tinc el coll borrat per unes contraccions que vaig patir a causa d'un còlic renal i estic en repós superabsolut. De moment aguanto!
doncs ara només em queda aconseguir una bandolera... jo pensava que el pouch també era pràctic per bebés...
el fular ja us dic que em fa una mica de mandra A més sóc molt petitona i pel que he vist tots son bastant llargs.
jo faig 1,50 escàs... (per no dir 1,49)
i no vull haver de fer 1000 nusos per arreglar-ho.
Això del repós m'ha donat per fer compra compulsiva... he estat a punt de comprar un pouch preciós! m'ho repenso doncs per una bandolera?
o hi ha fulars curtets?
em pregunteu pel meu embaràs. justament avui faig els 6 mesos. Tinc el coll borrat per unes contraccions que vaig patir a causa d'un còlic renal i estic en repós superabsolut. De moment aguanto!
- djiluga

- Contacta:
Ostres Alegria, ànims amb aquest repòs i endavant amb els mesets que queden!
Respecte als fulars, no són necessàriament llargs. En trobes des de 2 metres i escaig fins a més de 5m.
Per la teva altura amb un de 4,10m podries fer tots els nusos sobradament.
Com dius, el pouch millor deixar-lo per a més endavant, una bandolera sí que t'aniria bé per a un petitó.
Respecte les bandoleres, n'hi ha de fular i d'artesanes. Les primeres són més cares ja que el teixit és el mateix que el dels fulars (un teixit especial que estira en diagonal i no en vertical, de manera que aguanta molt bé el pes i subjecta sense aixafar) i de les artesanes n'hi ha de molt variades i són més econòmiques.
Una abraçada!
Respecte als fulars, no són necessàriament llargs. En trobes des de 2 metres i escaig fins a més de 5m.
Per la teva altura amb un de 4,10m podries fer tots els nusos sobradament.
Com dius, el pouch millor deixar-lo per a més endavant, una bandolera sí que t'aniria bé per a un petitó.
Respecte les bandoleres, n'hi ha de fular i d'artesanes. Les primeres són més cares ja que el teixit és el mateix que el dels fulars (un teixit especial que estira en diagonal i no en vertical, de manera que aguanta molt bé el pes i subjecta sense aixafar) i de les artesanes n'hi ha de molt variades i són més econòmiques.
Una abraçada!
Hola! jo amb la nena vaig utilitzar el fular més o menys fins que la nena feia els 8 kilos.. després ja em pesava molt i la peke es molt moguda i preferia cotxet.
Ara pel següent m'estic mirant les bandoleres.. l'ùnica por que tinc és: si tindré les mans lliures per a poder agafar el cotxet on portaré la gran,... i que no se'm caigui el peke!!
Ara pel següent m'estic mirant les bandoleres.. l'ùnica por que tinc és: si tindré les mans lliures per a poder agafar el cotxet on portaré la gran,... i que no se'm caigui el peke!!
nosaltres fem sevir la motxilla boba organic, el nen te 19 mesos i genial, la millor compra que hem fet
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |