ROBA IGUAL DE NEN QUE PEL PAPI
ROBA IGUAL DE NEN QUE PEL PAPI
Hola a tothom!!!
Algu sap d'alguna botiga que pugui comprar la mateixa roba pel nen que pel papa? es que els dos es diuen Joan i es per fer un detallet, una camisa, una camiseta, un banyador.....a veure si em podeu ajudar perqu``e tinc el temps just!!!
Moltes gracies a tothom!
Algu sap d'alguna botiga que pugui comprar la mateixa roba pel nen que pel papa? es que els dos es diuen Joan i es per fer un detallet, una camisa, una camiseta, un banyador.....a veure si em podeu ajudar perqu``e tinc el temps just!!!
Moltes gracies a tothom!
Re: ROBA IGUAL DE NEN QUE PEL PAPI
Nimfeta, ara se m'ha acut Hackett (careta, això sí). I tampoc sé a quina talla comença.
Xula, és molt xula
Que tinguis sort!
Xula, és molt xula
Que tinguis sort!
A shirtcity.com fan samarretes per grans i per petits i ho fan molt bé. Però em sembla que vas un pèl justa de temps... crec que tarden 1 setmana aprox. però és una mica arriscat.
Si se m'acut alguna altra cosa t'ho dic...
Si se m'acut alguna altra cosa t'ho dic...
Hola!
De nen i papi igual... les samarretes del Kukuxumusu,
De nena i mami igual.... la firma Nice Days Nice Things, fan vestits, alguna samarreta...
De nen i nena igual... polos o vestit del Raph Laurent (o com s'escrigui),
i potser al Massimo Dutti hi han peces iguals nens i pares....
Espero haver-te donat alguna idea!
De nen i papi igual... les samarretes del Kukuxumusu,
De nena i mami igual.... la firma Nice Days Nice Things, fan vestits, alguna samarreta...
De nen i nena igual... polos o vestit del Raph Laurent (o com s'escrigui),
i potser al Massimo Dutti hi han peces iguals nens i pares....
Espero haver-te donat alguna idea!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Aquí tenen les mateixes samarretes en totes les talles.... i son xules.. ara no sé com anirás de temps... jo vaig compar-ne unes i
http://www.nanoniano.com/
pigadeta ha escrit:Aquí tenen les mateixes samarretes en totes les talles.... i son xules.. ara no sé com anirás de temps... jo vaig compar-ne unes i![]()
És veritat, el nanoniano!!!
Jo no hi he comprat encara, però me n'han parlat molt bé. A Tarragona hi ha botiga física:
BATABAT KULTUR
c/ Sant Elies, 29
43201 Reus (Tarragona)
www.batabat.org
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo ho vaig demanar per internet, la veritat es que barates no són... pero "capritxos", la veritat es que la talla de nadons.... son una mica justes... tira a lo gran si n'has de comprar alguna!
Nosaltres vam comprar la de pesigolles.... crec que en el post del Roger surt la samarreta!!
Nosaltres vam comprar la de pesigolles.... crec que en el post del Roger surt la samarreta!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |