Un vestit nou m'ha tacat tota la bugada!
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Un vestit nou m'ha tacat tota la bugada!
Nenes, que vaig comprar un vestit nou i hi havia una part que era groga i m'ha tacat llençols, mitjons, bodys i de tot... El que és de color més fosc no però lo blanc...
A part de que reclamaré a la botiga per que el vestit no porta etiqueta de rentat, es pot fer alguna cosa per treure les taques?
El que més rabia em fa son els llençols, per que costen una pasta, que els compro de la marca Ridetto!
A part de que reclamaré a la botiga per que el vestit no porta etiqueta de rentat, es pot fer alguna cosa per treure les taques?
El que més rabia em fa son els llençols, per que costen una pasta, que els compro de la marca Ridetto!
La Lia ja és tota una princesa!
Re: Un vestit nou m'ha tacat tota la bugada!
Si és blanc, jo faria una bogada amb llexiu a la rentadora, tot just quan agafi l'aigua posses un bon xorro a la cubeta....i desprès tornes a fer una bogada amb el detergent normal i tregui les restes de llexiu 
Petazetas, a mi em va passar això amb unes bambes que em van destenyir de blau tota la roba...i ma mare (és que són sàbies!!) em va donar el remei: en un gibrell amb aigua posa un xorret de lleixiu NEUTREX (ha de ser Neutrex es veu, sinó no serveix) i hi vas sucant la roba, l'has de deixar entre 15 i 30 minuts, ja veuràs que anirà marxant el color del vestit i quedarà el de la roba original, llavors ho esbandeixes i a la rentadora per acabar de treure el lleixiu, jo ho vaig fer peça a peça i ho vaig salvar gairebé tot (sobretot la roba que era de cotó), de tant en tant hi havia de posar més lleixiu o buidar el gibrell i omplir-lo de nou. Això ho has de fer quan més aviat millor!
Ja em diràs si a tu també t'ha servit!
Ja em diràs si a tu també t'ha servit!
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

- petazetas

ok guapes, ho provo i a veure si salvo alguna cosa (almenys lo car
)
moltes gràcies!
moltes gràcies!
Venen un producte que és per destenyir. Són uns "polvos" que els barreges amb aigua i deixes la roba summergida. Si és blanca segur que et va bé i crec que el resultat serà perfecte!. Jo ho he fet amb vàries coses. fins i tot de color. La veritat és que algunes d'elles m'han canviat de color però ha quedat bé (per exemple una faldilla de to trencat m'ha quedat blanca i encara m'agrada més!!!, la brusa que portem ratllades totes les mestres l'he salvada però m'ha quedat d'un altre to... Tot ho puc portar.
A veure si hi ha sort.
A veure si hi ha sort.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Jo tb faig servir la pols aquesta del Vanish em sembla q es vanish blanco i ho deixes allà amb remull i despres a la maquina per acabar de treure el producte i va super bé, sobretot amb el color... lo q sigui amb elastan i altre tipus de coses molt elastiqes ja potser es mes dificil... pero siguent groc tampoc es un tò molt fort o sigui q suposo q no tindràs cap problema.
Amb Neutrex com han dit anteriorment tb va molt bé...
SORT
Amb Neutrex com han dit anteriorment tb va molt bé...
SORT
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
A mi em va passar exactament el mateix que tu i també s'hem van tenyir uns llençols de la marca Riddeto i no els vaig poder fer nets!!!!!!!!!!! Em van quedar d'un color catxumbo i els vaig haver de tirar i en vaig comprar de nous!!!!!!
Prova a veure si funciona el que t'han dit però jo vaig fer de tot i més!!!!!!!!!!!!!!!
Prova a veure si funciona el que t'han dit però jo vaig fer de tot i més!!!!!!!!!!!!!!!
Com a professional de les bugades mal fetes, tacades i miiiiiiil etc...
KALIA OXIACTION CRISTAL WHITE! una mica de xip xip amb kh7 i au, una rentadora llarga. Laltre dia em va passar el mateix amb una samarreta den Pau. Era blanca i unes lletres negres, i la vaig colar a la de la roba blanca. Pos au, tota la roba tacada. Bodys, samarretes, llençols... Tot!! A més, mitja rentadora era roba nova que li acabava de comprar. La vaig rentar amb el Kalia i va marxar!!
Aviam si ho pots solucionar!!
KALIA OXIACTION CRISTAL WHITE! una mica de xip xip amb kh7 i au, una rentadora llarga. Laltre dia em va passar el mateix amb una samarreta den Pau. Era blanca i unes lletres negres, i la vaig colar a la de la roba blanca. Pos au, tota la roba tacada. Bodys, samarretes, llençols... Tot!! A més, mitja rentadora era roba nova que li acabava de comprar. La vaig rentar amb el Kalia i va marxar!!
Aviam si ho pots solucionar!!
- petazetas

Nenes res de res, tal i com diu la Vilma, per llençar m'han quedat els llençols, però penso fer la reclamació a l'establiment doncs els llençols eren la segona vegada que els rentava i estaven nous. I en el vestit no hi ha l'etiqueta de consells de rentat i crec que és ilegal, per tant, jo faig la reclamació i si no em fan cas ho denunciaré a consum.
Ja us diré com ha anat...
Ja us diré com ha anat...
- petazetas

Ho he provat amb el neutrex, ha quedta la roba amb una pudor de llexiu important i com si li hagués tirat aigua 

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
pero ho has deixat en remull??? sino abans de llençarlos prova amb el vanish ho deixes un parell d'horetes i en principi... home abans de llençarlos i aviam si reclamant en trus algo...
BONA SORT
BONA SORT
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
- petazetas

Ho puc provar però després no quedarà amb massa olor a llexiu o químic? es que son els llençols de la nena...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |