PLORA EN EL COTXET!

Més qüestions.
TXETA
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

PLORA EN EL COTXET!

EntradaAutor: TXETA » dt. juny 16, 2009 8:56 am

Hola noies!

Doncs això, les sortides al carrer s'estan convertint en tot menys en agradables. O el traiem adormit i resem perquè no es desperti o ens la lia. Ahir vam sortir tranquilets, es va quedar mig grogui, però al cap de 5 minuts... va començar el show... plora i plora fins que l'agafes i aleshores comença a mirar-ho tot i calla, i es queda adormit. Aleshores el deixes al cotxet de nou i tornem a començar. Si anem el meu home i jo o vaig acompanyada el puc aafar, però sola no puc, amb el cotxet, el nen... He provat d'aixecar-li el prima una posició i que vagi més incoporat però diu que una me***, marxem amb la motxilleta i el cotxet per si plora!

Algú més li passa? Què puc fer???????????

Merci guapes! ;-)

neukiss-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: PLORA EN EL COTXET!

EntradaAutor: isa » dt. juny 16, 2009 9:03 am

Bufffff Txeta, et planyo noia, la Paola feia igual....els únics moments dolents que recordo de quan era bebé eren justament els que passejàvem amb el cotxet....era tot un show i exactament com tu expliques. Vaig anar taaaaantes vegades amb la nena agafada amb un braç i el cotxet amb l'altre mà...al cap de 2 minuts la nena dormia SEMPRE i si intentava posar-la al cotxet...una altra vegada a liar-la.
Vaig provar de tot i no em va funcionar res, absolutament res. Era un drama. L'únic amb el que anàvem bé era la motxila.
No et puc donar cap consell, segur que ho has provat tot, et diré que a la Paola li va començar a passar quan la vem canviar a la cadireta, als 5 mesos....
Aviam què et diuen les altres mami. Sort guapa, sé lo dur que és....per a mi ho era molt.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Quimbo
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dt. juny 16, 2009 9:12 am

Jo et respon el mateix que la Isa. Jo portava sempre el foulard a la cisteklla de sota el cotxet i sempre acabava allà. Jo pensava que durant la baixa aniria a fer el cafè amb llet i llegir el diari mentre el nen dormia...ja, ja, ja!!! res m´ñes lluny de la realitat. Igual que la Isa es va acabar el drama quan el vaig posar a la cadireta mirant endavant (cosa que vaig fer molt aviat per veure si millorava el tema).
També em va passar anant en cotxe mentre ell anava amb el cuco mirant enrrera...uf!!! quins viatgets que em donava!! haviem de parar cada dos per tres i fer pit per calmar-lo! molt millor quan el varem canviar a la cadireta mirant endavant.
Molta sort!!!
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dt. juny 16, 2009 9:29 am

Hola Txeta! no pot ser que tingui calor al cotxet?? l'Adrià hi feia unes suades :-:) nu sé, eh,...suposo que ja ho hauràs provat tot.
Un petonet, a veure si trobeu el què ;-)
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dt. juny 16, 2009 9:59 am

Txeta, guapa, a nosaltres ens passava bastant sovint al principi, era un pal.. a més, sempre tens la sensació que el teu cotxet és l'únic que plora.. :-:)
Ara la cosa ha millorat (tot i que encara ho fa, però no tant), però perquè li baixo la capota del cuco i pot anar veient el carrer. Si és que el meu nen m'ha sortit xafarderot!! En fi, paciència. I també pot ser que tingui calor, que el meu ahir va arribar amb una suada...
xin76
Entrades: 1372
Membre des de: ds. març 31, 2007 9:45 pm

EntradaAutor: xin76 » dt. juny 16, 2009 10:10 am

Ei!! Jo també sóc de les mames que tenen una nena que plora al cotxet... a partir dels 3 mesos, quan a la Laia li entrava son, no hi havia maneres que s'adormís (ni parant, ni quiet, ni de cap manera, ni aguantant-li la pipa, ni sense) Així que... portar-ho amb paciència, és l'únic que se m'acudeix i adaptar-te al que el petitó et demana. Quin remei, no? A més, és el que dieu, a tothom "sembla" que s'adormin al cotxet menys el teu. ;-)

La Laia QUASI MAI s'havia adormit al cotxet i recordo en comptades ocasions les vegades (quan ja no podia més) Ainssssssss paciència!
Blanca07
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dt. juny 16, 2009 10:14 am

A LA MEVA FILLA TMB LI PASSAVA PERÒ ERA PQ NO VOLIA ANAR TUMBADA AIXÍ QUE AMB NOMÉS 5 DIES ELLA ANAVA ASSEGUDA COM UN BEBE DE 6 MESOS I S'HAVIA DE DORMIR ASSEGUDA (PER SORT NO VAM COMPRAR EL CUCO SINÓ EL CAPAZO QUE TENIA 3 POSICIONS I ELLA HAVIA D'ESTAR A LA POSICIÓ MES ASSEGUDA AMB AIXÓ ES VA SOLUCIONAR TOT!
Layona
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dt. juny 16, 2009 11:00 am

A l´Asta no li agrada està al capazo...així que quan sortim va a la maxi-cosi, suposo que com està aseguda va més comode....
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dt. juny 16, 2009 12:06 pm

Txeta, jo et suggereixo provar de portar-lo en algun portabebè, el que han dit algunes de portar un portabebè al cotxet em sembla una bona solució. Així, si vas sola, segueixes tenint les mans lliures per a portar el cotxet, i a més a més et fa molta menys sensació de pes que portar-lo en braços.
ImatgeImatgeImatge
gblanch
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dt. juny 16, 2009 12:51 pm

Jo directament em deixaria el cotxet a casa i el portaria en el foulard o qualsevol altre portabebé. A no ser que vagis a comprar, llavors portar el cotxet és molt pràctic perqué hi pots deixar totes les bosses ;-)
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dt. juny 16, 2009 2:22 pm

A nosaltres ens passava el mateix. Havíem de sortir amb la motxilla i el cotxet.
A més a mi em feia una ràbia... perquè tothom ens mirava (si el deixavem al cotxet) en plan: "però que li fan a aquest nen!" La gent et para pel carrer per donar-te consells del tot innecessaris del plan "te gana", "te son", "te calor"... osti tu! Em posaven dels nervis!!! :lleo:

T'he de dir que no ho vam solucionar. ?-) Cap als 3 mesos i mig (que ja s'aguantava força) el vaig passar a la cadireta en la posició del mig i ja va estar. Els dos recordem el primer passeig en cadireta. Va ser espectacular! No vam acabar-lo sense passar-lo als braços, però hi va anar moooooooolta més estona. I poc a poc s'hi va acostumar.

Ànims!
CUSCUS
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

EntradaAutor: CUSCUS » dt. juny 16, 2009 3:09 pm

A mi la Martina també m'ho feia i si ara hagués de tornar enrere ho tindria claríssim: portanadons.
Si quan l'agafes es calma, llavors quin problema hi ha en porta-la a sobre sempre? Ells feliços i tu també! :lleo:
Quan es faci més gran ja podràs anar amb el cotxet que ja no plorarà. Ja ho veuràs :ok: .
Imatge
TXETA
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dt. juny 16, 2009 3:35 pm

Nenes!!!!!!!!!!

Aquest matí hem sortit a passejar, amb el cotxet i la motxilleta portanadons, ha estat posar-lo al cotxet i a bramar! Hem baixat al carrer i als dos minuts he dit... a cagar! I l'he posat a la motxilla, i... nenes, quin gran invent! L'Aleix s'ha quedat tan tranquilet que s'ha adormit! Em feia pena arribar a casa, s'estava tan bé passejant sense sentir al peque plorar!

Aquesta tarda ho tornarem a provar, ja us explicaré!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

GRÀCIES A TOTES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dt. juny 16, 2009 8:42 pm

A nosaltres també ens va passar: era horrible!!

Jo també era de les que em vaig passar l'embaràs imaginant-me passejant la nena al cotxet que tant ens va costar de triar... i de passejar res de res... al portanadons de vegades sí que es calmava però d'altres vegades tampoc funcionava...

I al cotxe també era una drama...

Jo sempre deia que ens havia sortit una nena "inadaptada"...

Temps al temps, s'ha anat arreglant, però encara és ara que no li agrada massa això del cotxet, l'has d'anar distreient...

Jo també em pensava que la meva filla era la única que no volia estar-se al cotxet, però ja veig que no... "mal de muchos, consuelo de tontos", no?
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
llumer
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. juny 16, 2009 9:43 pm

Holes... nosaltres ho vam portar bastant bé el tema cotxet (que no va ser aixi amb el cotxe...), pero penso, tal com han dit altres socpetites, que potser si el passes a la cadireta que vegi una mica de mon se solucioni.... ben reclinadet pero.... hi ha gent que els porta desde el primer dia en cadireta!!!! Sort!
Layona
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dc. juny 17, 2009 7:33 am

llumer ha escrit:Holes... nosaltres ho vam portar bastant bé el tema cotxet (que no va ser aixi amb el cotxe...), pero penso, tal com han dit altres socpetites, que potser si el passes a la cadireta que vegi una mica de mon se solucioni.... ben reclinadet pero.... hi ha gent que els porta desde el primer dia en cadireta!!!! Sort!

Jeje...jo soc mes o menys d´aquestes... Al cuco hi ha estat màxim 4 dies...va passar a la Maxicosi desseguida!!
L´Asta regurgita, per lo que si la posso al cuco,va treien llet, el pediatra em va recomanar que anés aseguda pq sino es podría ofegar, i tb que el Moisés l´inclinés a uns 30 graus... Així que el cuco està com nou! confio que si anem a buscar un segon el pugui utilitzar una mica més :gat:
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dc. juny 17, 2009 2:34 pm

Hola noies,

ara que són petitets, molts cops el que necessiten són braçets, i un cop se senten segurs als braçets a veure món! La meva un cop l'agafo ja no em fa ni cas, je je amb tantes coses per descobrir!

Penseu que pels petitons mes tafaners, la poscicó de buda que permet la pouch els agrada molt, perque estan amb la mama o el papa i veuen món alhora! i si encara no aguanten el cap a la posició de la cuna procureu posar-los ben inclinadets de manera que puguin veure cosetes, que no quedin enfonsats dins el portanadons.

Espero que això us millori les passejadetes!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::