anar a la picina i bebe d 2m i 2semanas
anar a la picina i bebe d 2m i 2semanas
hola guapes!fa moltisima calor voldria sapiguer a quina edat heu portat al nen a la picina.l'erik te 2m i 2setmanes es k nosaltres tenim el carnet i tant podem anar a la descoberta i a la coberta.k recomaneu?el nen ja te vacunes,les obligatories i la prevenas ah i la rotatec k es cm la rotavirus.i unaltre pregunta li posseu banyador o bolquers d'aquets d'aigua moltes gracies.
- Silvia (Gironina)
- :: zebra

- Entrades: 1165
- Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm
Re: anar a la picina i bebe d 2m i 2semanas
Hola San
Nosaltres vam portar l'Aran a la piscina quan tenia 5 setmanes. Vam fer servir banyador amb bolquer normal talla 1 perque els especials per l'aigua comencen als 6-7 kg i ell en feia 4.
Has de mirar que no li entri aigua a les orelles pel tema otitis i posar-li crema.
L'Aran disfruta molt a l'aigua, ja veuras com s'ho passa pipa.
Nosaltres vam portar l'Aran a la piscina quan tenia 5 setmanes. Vam fer servir banyador amb bolquer normal talla 1 perque els especials per l'aigua comencen als 6-7 kg i ell en feia 4.
Has de mirar que no li entri aigua a les orelles pel tema otitis i posar-li crema.
L'Aran disfruta molt a l'aigua, ja veuras com s'ho passa pipa.
Jo no et recomanaria que el posesis a l'aigua, nosaltres l'any passat amb la marta hi vam anar i ens passavem la tarda a la sombreta dels arbres i s'estava superbé, però a l'aigua ella no, perque les piscines, sobretot les exteriors, tenen molt clor i a mes l'aigua és molt freda.
Fixa't que hi ha piscines on es fan classes per nadons que l'aigua està uns graus mes calenta i el nivell de clor és més baix. jo de tu li preguntaria al pediatra.
Fixa't que hi ha piscines on es fan classes per nadons que l'aigua està uns graus mes calenta i el nivell de clor és més baix. jo de tu li preguntaria al pediatra.
És important conéixer la piscina per saber els productes que fan servir i l'ús que en fan les persones que s'hi banyen (ja m'enteneu, oi?? el món està ple de marranos!!!). A nosaltres la pediatra ens va dir que a la de casa o casa d'amics sí, a un pública o municipal millor que no.
Jo crec que es massa petit, ni el sol, ni la fredor de l'aigua ni el clor de la piscina son recomenables per a un bebè tan petit.
En tot cas podeu instal·lar-vos a l'ombra, que estigui a recer de l'aire, i el pots posar sense bolquers damunt d'una tovallola, segur que ell estarà més a gust.
El que jo vaig fer amb les meves nenes el seu primer estiu (les dues son de principis d'any) és banyar-les en una banyereta inflable amb aigua de l'aixeta. Quan aneu a la piscina, pots endur-te una banyereta o piscina inflable petita i posar-hi una mica d'aigua corrent.
En tot cas podeu instal·lar-vos a l'ombra, que estigui a recer de l'aire, i el pots posar sense bolquers damunt d'una tovallola, segur que ell estarà més a gust.
El que jo vaig fer amb les meves nenes el seu primer estiu (les dues son de principis d'any) és banyar-les en una banyereta inflable amb aigua de l'aixeta. Quan aneu a la piscina, pots endur-te una banyereta o piscina inflable petita i posar-hi una mica d'aigua corrent.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |