anar a la picina i bebe d 2m i 2semanas

Més qüestions.
san
:: tigre
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

anar a la picina i bebe d 2m i 2semanas

EntradaAutor: san » dj. juny 18, 2009 6:45 am

hola guapes!fa moltisima calor voldria sapiguer a quina edat heu portat al nen a la picina.l'erik te 2m i 2setmanes es k nosaltres tenim el carnet i tant podem anar a la descoberta i a la coberta.k recomaneu?el nen ja te vacunes,les obligatories i la prevenas ah i la rotatec k es cm la rotavirus.i unaltre pregunta li posseu banyador o bolquers d'aquets d'aigua moltes gracies.
Imatge

Imatge
Silvia (Gironina)
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm

Re: anar a la picina i bebe d 2m i 2semanas

EntradaAutor: Silvia (Gironina) » dj. juny 18, 2009 7:47 am

Hola San
Nosaltres vam portar l'Aran a la piscina quan tenia 5 setmanes. Vam fer servir banyador amb bolquer normal talla 1 perque els especials per l'aigua comencen als 6-7 kg i ell en feia 4.
Has de mirar que no li entri aigua a les orelles pel tema otitis i posar-li crema.
L'Aran disfruta molt a l'aigua, ja veuras com s'ho passa pipa.
Imatge

Imatge
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dj. juny 18, 2009 8:22 am

Jo no et recomanaria que el posesis a l'aigua, nosaltres l'any passat amb la marta hi vam anar i ens passavem la tarda a la sombreta dels arbres i s'estava superbé, però a l'aigua ella no, perque les piscines, sobretot les exteriors, tenen molt clor i a mes l'aigua és molt freda.
Fixa't que hi ha piscines on es fan classes per nadons que l'aigua està uns graus mes calenta i el nivell de clor és més baix. jo de tu li preguntaria al pediatra.
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. juny 18, 2009 8:32 am

És important conéixer la piscina per saber els productes que fan servir i l'ús que en fan les persones que s'hi banyen (ja m'enteneu, oi?? el món està ple de marranos!!!). A nosaltres la pediatra ens va dir que a la de casa o casa d'amics sí, a un pública o municipal millor que no.
Imatge

Imatge
Cueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dg. març 01, 2009 9:35 pm

EntradaAutor: Cueta » dj. juny 18, 2009 8:52 am

Jo crec que es massa petit, ni el sol, ni la fredor de l'aigua ni el clor de la piscina son recomenables per a un bebè tan petit.
En tot cas podeu instal·lar-vos a l'ombra, que estigui a recer de l'aire, i el pots posar sense bolquers damunt d'una tovallola, segur que ell estarà més a gust.
El que jo vaig fer amb les meves nenes el seu primer estiu (les dues son de principis d'any) és banyar-les en una banyereta inflable amb aigua de l'aixeta. Quan aneu a la piscina, pots endur-te una banyereta o piscina inflable petita i posar-hi una mica d'aigua corrent.
L'Àfrica m'alegra el camí i la Bruna me l'il·lumina
http://criarconinstinto.blogspot.com/

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::