MARES 2008 I ESBORRANY IRPF
MARES 2008 I ESBORRANY IRPF
Sé que vaig molt tard però volia avisar-vos que les que heu sigut mares el 2008 el mes provable és que l'esborrany us hagi arribat equivocat i que per tant vigileu molt !!! recomano no confirmar-lo sense haver-lo revisat !!!
L'errada és que normalment no hi posen el fill/a nascut al 2008 (amb el qual no hi ha la deducció per fill a càrrec ni la de Catalunya de naixement de fill que és de 150 e per cada progenitor, per tant també està equivocat l'esborrany del pare !!) I encara és pitjor ja que si ets mare treballadora i has cobrat els 100 euros diu que els has de tornar (ja que si no hi ha
no hi ha dret a cobrar-los).
I "digo yo"...si per cobrar els 100 euros els hi he hagut de comunicar les dades del
tant dificil és possar-lo a l'esborrany ?????? que ens prenen per "tontos" i si piquem piquem ???? és que aquests d'Hisenda...
Doncs això que vigileu molt i si heu anat atabalades i ja l'heu confirmat sense revisar sapigueu que es pot rectificar i demanar la devolució (tot i que no és tant senzill com confirmar l'esborrany i requereix presentar un escrit demanant la rectificació).
I si algu té algun dubte podeu comptar amb mi
L'errada és que normalment no hi posen el fill/a nascut al 2008 (amb el qual no hi ha la deducció per fill a càrrec ni la de Catalunya de naixement de fill que és de 150 e per cada progenitor, per tant també està equivocat l'esborrany del pare !!) I encara és pitjor ja que si ets mare treballadora i has cobrat els 100 euros diu que els has de tornar (ja que si no hi ha
no hi ha dret a cobrar-los). I "digo yo"...si per cobrar els 100 euros els hi he hagut de comunicar les dades del
tant dificil és possar-lo a l'esborrany ?????? que ens prenen per "tontos" i si piquem piquem ???? és que aquests d'Hisenda...
Doncs això que vigileu molt i si heu anat atabalades i ja l'heu confirmat sense revisar sapigueu que es pot rectificar i demanar la devolució (tot i que no és tant senzill com confirmar l'esborrany i requereix presentar un escrit demanant la rectificació).
I si algu té algun dubte podeu comptar amb mi

Re: MARES 2008 I ESBORRANY IRPF
Totalment cert el que dius, fa dos anys quan va neixer el menut ens va passar el que tu dius i ho vam haver de corretgir. Pensava que ja ho haurien arreclat els de hicenda!!!!! Tenen un morrro!!!!!!!
CONFIRMAT!!! NOSALTRES NO ESTEM CASATS, PERO AL MUAKO I A MI NO ENS CONSTAVA LA DEDUCCIO PER FILL AL MINIM PERSONAL I FAMILIAR A CAP DELS DOS I TAMPOC ELS 150 EUROS DE LA GENERALITAT I A SOBRE TAMBE ET POSEN ELS 100 EUROS QUE ET PAGUEN CADA MES I NO TE'LS RESTEN...
AL MUAKO LI SORTIEN A PAGAR 600 € I MODIFICANT EL BORRADOR LI'N TORNEN 43, I JO EN PAGARE QUASI 2.000 MENYS DEL QUE EM DEIEN...O SIGUI QUE MIREU-HO BE!!!
AL MUAKO LI SORTIEN A PAGAR 600 € I MODIFICANT EL BORRADOR LI'N TORNEN 43, I JO EN PAGARE QUASI 2.000 MENYS DEL QUE EM DEIEN...O SIGUI QUE MIREU-HO BE!!!
Fins ara no havia vista quest nou post!!!
Tremendament útil!!!!
Sí, hisenda a l'hora de tornar.. s'escaqueja tant com pot!!!! Són uns dolents!!!
Tremendament útil!!!!
Sí, hisenda a l'hora de tornar.. s'escaqueja tant com pot!!!! Són uns dolents!!!
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Bipa,
moltíssimes gràcies per aquest post
Malauradament crec que estic en el cas que comentes, t'he enviat un privat per comentar-ho més estensament.
Mecasum els d'Hisenda

moltíssimes gràcies per aquest post
Malauradament crec que estic en el cas que comentes, t'he enviat un privat per comentar-ho més estensament.
Mecasum els d'Hisenda

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |