MARES 2008 I ESBORRANY IRPF

Més qüestions.
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

MARES 2008 I ESBORRANY IRPF

EntradaAutor: bipa » dg. juny 21, 2009 10:15 pm

Sé que vaig molt tard però volia avisar-vos que les que heu sigut mares el 2008 el mes provable és que l'esborrany us hagi arribat equivocat i que per tant vigileu molt !!! recomano no confirmar-lo sense haver-lo revisat !!!

L'errada és que normalment no hi posen el fill/a nascut al 2008 (amb el qual no hi ha la deducció per fill a càrrec ni la de Catalunya de naixement de fill que és de 150 e per cada progenitor, per tant també està equivocat l'esborrany del pare !!) I encara és pitjor ja que si ets mare treballadora i has cobrat els 100 euros diu que els has de tornar (ja que si no hi ha <:-< no hi ha dret a cobrar-los).

I "digo yo"...si per cobrar els 100 euros els hi he hagut de comunicar les dades del <:-< tant dificil és possar-lo a l'esborrany ?????? que ens prenen per "tontos" i si piquem piquem ???? és que aquests d'Hisenda... :lluita:: :lluita:: :sogra: :sogra: :dimoni: :dimoni:

Doncs això que vigileu molt i si heu anat atabalades i ja l'heu confirmat sense revisar sapigueu que es pot rectificar i demanar la devolució (tot i que no és tant senzill com confirmar l'esborrany i requereix presentar un escrit demanant la rectificació).

I si algu té algun dubte podeu comptar amb mi ;-)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Didac
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

Re: MARES 2008 I ESBORRANY IRPF

EntradaAutor: Didac » dl. juny 22, 2009 9:07 am

Totalment cert el que dius, fa dos anys quan va neixer el menut ens va passar el que tu dius i ho vam haver de corretgir. Pensava que ja ho haurien arreclat els de hicenda!!!!! Tenen un morrro!!!!!!!
Imatge
Imatge
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dl. juny 22, 2009 11:00 am

CONFIRMAT!!! NOSALTRES NO ESTEM CASATS, PERO AL MUAKO I A MI NO ENS CONSTAVA LA DEDUCCIO PER FILL AL MINIM PERSONAL I FAMILIAR A CAP DELS DOS I TAMPOC ELS 150 EUROS DE LA GENERALITAT I A SOBRE TAMBE ET POSEN ELS 100 EUROS QUE ET PAGUEN CADA MES I NO TE'LS RESTEN...
AL MUAKO LI SORTIEN A PAGAR 600 € I MODIFICANT EL BORRADOR LI'N TORNEN 43, I JO EN PAGARE QUASI 2.000 MENYS DEL QUE EM DEIEN...O SIGUI QUE MIREU-HO BE!!!
Nam
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: Nam » dj. juny 25, 2009 12:45 pm

Fins ara no havia vista quest nou post!!!

Tremendament útil!!!!

Sí, hisenda a l'hora de tornar.. s'escaqueja tant com pot!!!! Són uns dolents!!!
Imatge
Imatge
cristina1671
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dt. set. 08, 2009 3:25 pm

Bipa,

moltíssimes gràcies per aquest post >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Malauradament crec que estic en el cas que comentes, t'he enviat un privat per comentar-ho més estensament.
Mecasum els d'Hisenda :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :sogra: :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_:: :-eh_::
Imatge

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::