Detector de metalls i embaràs

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Àcura
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dg. març 02, 2008 6:43 pm

Detector de metalls i embaràs

EntradaAutor: Àcura » dv. juny 26, 2009 4:47 pm

Hola noies estic embarassada d´unes 6-7 setmanes i properament haig d´agafar l´avió per fer un viatge.
El meu dubte com diu el títol del post és si estant embarassades podem passar pel detector de metalls o és perjudicial pel bebito.

Fins dimarts no tinc visita amb el gine i per això encara no li he preguntat.Alguna sap alguna cosa sobre aquest tema?

Gràcies.
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Detector de metalls i embaràs

EntradaAutor: Helia » dv. juny 26, 2009 4:58 pm

Tranquil·la, que no és gens perillós!! No fan servir la mateixa freqüència que els raigs X (que sí que són els perillosos), i no són perjudicials per l'embrió. És comparable al que emet el mòbil, amb la diferència que amb el mòbil hi estàs tot el dia i els detectors de l'aeroport tan sols dos segons! (Això em va dir el meu metge!)
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Àcura
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dg. març 02, 2008 6:43 pm

Re: Detector de metalls i embaràs

EntradaAutor: Àcura » dv. juny 26, 2009 5:02 pm

Gràcies Helia per repondre tan ràpid.Ja em quedo més tranquil.la.
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Detector de metalls i embaràs

EntradaAutor: Muntcat » dv. juny 26, 2009 6:30 pm

No és perjudicial, però tens dret a no passar-hi dient que estàs embarassada. Això sí, et faran un control manual. Tu tries.
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Detector de metalls i embaràs

EntradaAutor: Momo » dv. juny 26, 2009 9:35 pm

Jo vaig anar a Madrid estant de 3 mesos i no hi havia pensat gens en aquest tema. Vaig passar pel de l'estació sense problema... Però vaig anar al ministeri d'educació i allà en tenen un de l'època de Franco, crec jo, que hi posava molt clar que no hi passessis si estaves embarassada. De fet no em van deixar ni seure a prop, la sala d'espera estava allà mateix i la noia de seguretat no em va fer seure a l'altra punta.
A partir d'aquí em vaig espantar i quan vaig anar al Prado me'l vaig saltar. No em van posar cap pega. Vaig ensenyar el bolso i em vaig treure l'anorac, però no em van tocar.
Al metge no li vaig demanar... em va fer cosa que em tractés de paranoica... :-:)
Sergi_Acosta
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:17 am
Contacta:

Re: Detector de metalls i embaràs

EntradaAutor: Sergi_Acosta » dc. jul. 17, 2019 11:54 am

Moltes gràcies per la informació, segur que amb aquest tipus de detectors es pot arribar a trobar moltes coses. Els faré servir a la platja a veure si diferencien a la platja les escombraries de les monedes o bitllets reals jeje

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::