Escola Bressol Sol Solet Barcelona
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Escola Bressol Sol Solet Barcelona
Hola noies,
a partir del setembre duré a la meva filla a l'escola Bressol Sol Solet de Barcelona.
Alguna hi porta el seu fill/a?
Jo quan hi vaig anar em va causar molt bona impressió i la veritat es que n'he sentit parlar molt bé.
A més, encara que és privada fan sorteig per lletra d'entre totes les inscripcions i ens va tocar!
me'n podeu dir cosetes?
a partir del setembre duré a la meva filla a l'escola Bressol Sol Solet de Barcelona.
Alguna hi porta el seu fill/a?
Jo quan hi vaig anar em va causar molt bona impressió i la veritat es que n'he sentit parlar molt bé.
A més, encara que és privada fan sorteig per lletra d'entre totes les inscripcions i ens va tocar!
me'n podeu dir cosetes?
La Lia ja és tota una princesa!
Re: Escola Bressol Sol Solet Barcelona
Hola petazetas,
Jo també hi duré la meva filla, al Sol Solet. Tenim uns amics que han portat els seus dos fills i ens n'han parlat molt bé. Tot i que és una escola bressol molt sol·licitada, quan vaig trucar a l'estiu em van comentar que acabaven de tenir una baixa i vaig aprofitar per fer la matrícula.
Nosaltres ara estem fent els preparatius per l'inici del curs; la nostra filla té 7 mesos i fins ara no havia anat a llar d'infants. Em sembla que per edat possiblement vagin a la mateixa classe; esperem que l'adaptació sigui suau...
Jo també hi duré la meva filla, al Sol Solet. Tenim uns amics que han portat els seus dos fills i ens n'han parlat molt bé. Tot i que és una escola bressol molt sol·licitada, quan vaig trucar a l'estiu em van comentar que acabaven de tenir una baixa i vaig aprofitar per fer la matrícula.
Nosaltres ara estem fent els preparatius per l'inici del curs; la nostra filla té 7 mesos i fins ara no havia anat a llar d'infants. Em sembla que per edat possiblement vagin a la mateixa classe; esperem que l'adaptació sigui suau...
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: Escola Bressol Sol Solet Barcelona
Hola mammino,
doncs al final crec que no la portarem.
Tenim una problemàtica amb l'horari i el calendari escolar que han fet no em va gens bé.
llàstima per que l'escola m'agradava però què hi farem...
doncs al final crec que no la portarem.
Tenim una problemàtica amb l'horari i el calendari escolar que han fet no em va gens bé.
llàstima per que l'escola m'agradava però què hi farem...

La Lia ja és tota una princesa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |