flotador swintrainer per a bebés
flotador swintrainer per a bebés
Li hem comprat a la Yaiza aquest flotador, perque marxem a la platja 15 dies a casa la iaia i té piscina, al youtube he vist a bebés amb aquest flotador, algú el té?? amb quants mesos el vau fer servir?? es segur?? moltes gràciess
http://www.youtube.com/watch?v=sbeMipqowxc&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=zCvirL1z ... ature=fvwp
http://www.youtube.com/watch?v=sbeMipqowxc&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=zCvirL1z ... ature=fvwp
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: flotador swintrainer per a bebés
ostres que professional! jo en tinc un de normal eprò amb calceta i va de conya aquest suposo que encara deua anar millor eprque amb les tires de dalt deu ser impossible que es tombin!
Nosaltres li hem comprat als 10 mesos.
Nosaltres li hem comprat als 10 mesos.
- xaturrina
- :: zebra

- Entrades: 1607
- Membre des de: dl. des. 03, 2007 10:02 pm
- Ubicació: Bellpuig
- Contacta:
Ostres sembla que està força bé, no el coneixia aquest flotador. Jo també n'estic buscant un per l'Oriol. Havia vst aquests que són amb calceta.
A veure si algú ens en pot dir alguna cosa. I on es pot trobar? suposo que per internet, no?
A veure si algú ens en pot dir alguna cosa. I on es pot trobar? suposo que per internet, no?
Hola!
Nosaltres el varem estrenar diumenge passat que varem anar a la platja!! i va ser molt divertit!! a la Rita li va encantar
El mes que ve marxem a un aparthotel amb piscina i em sembla que treurà fum!!
La Rita té 10 mesos, però conec gent que els hi ha posat amb 6 o 7 a la piscina. de fet, a la caixa posa a partir de 0 m. (penso que una mica exagerat...)
Ens va costar uns 21 eur. si no recordo malament a la botiga Eureka Kids de l'Espai Gironès.
Una abraçada.
Nosaltres el varem estrenar diumenge passat que varem anar a la platja!! i va ser molt divertit!! a la Rita li va encantar
El mes que ve marxem a un aparthotel amb piscina i em sembla que treurà fum!!
La Rita té 10 mesos, però conec gent que els hi ha posat amb 6 o 7 a la piscina. de fet, a la caixa posa a partir de 0 m. (penso que una mica exagerat...)
Ens va costar uns 21 eur. si no recordo malament a la botiga Eureka Kids de l'Espai Gironès.
Una abraçada.
EEEIII
A nosaltres ens l'han passat i va de conya!!
L'Ona ahir va fer 10 mesos però el fem servir des dels 9 i està encantada, li agrada molt.
A més diuen que va millor perquè els hi dona sensació de surar a l'aigua i els ajuda per al futur a aprendre a nedar.... Això ja no ho se tant segur si és cert però el que si que és veritat és que s'ho passa pipa!!!

A nosaltres ens l'han passat i va de conya!!
L'Ona ahir va fer 10 mesos però el fem servir des dels 9 i està encantada, li agrada molt.
A més diuen que va millor perquè els hi dona sensació de surar a l'aigua i els ajuda per al futur a aprendre a nedar.... Això ja no ho se tant segur si és cert però el que si que és veritat és que s'ho passa pipa!!!

Gràcies, doncs potser la Yaiza es massa petita per posar-la, si que a la caixa posa desde 0 mesos, però ho trobo massa...
Jo el vaig comprar a la cadena drim's i em va costar uns 21 euros si no recordo malament
Jo el vaig comprar a la cadena drim's i em va costar uns 21 euros si no recordo malament
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
jo vaig possar a l·aarón amb 7 mesos ara fara dos anys i prou bé,i dic aixó perque li era molt incomode i ploraba si el tenies mes de 5 min
l·any passat ja anava amb armilla i aquest any no em trepitjat encara la platja
i a la piscina portem xurros daquells de goma li enrollo als braços i llestos 
l·any passat ja anava amb armilla i aquest any no em trepitjat encara la platja
i a la piscina portem xurros daquells de goma li enrollo als braços i llestos 
A nosaltres ens el van regalar i de conya!
Abans em banyava amb ella a coll, i clar, no era tan lliure. Amb el flotador mou les cames, es belluga sola (sempre amb algún adult al costat, clar!) i es beu l'aigueta que li cau a dins
Immi no crec que la Yaiza sigui petita, s'adapta a les diferents mides. Ja veuràs què bé s'ho passa!
Abans em banyava amb ella a coll, i clar, no era tan lliure. Amb el flotador mou les cames, es belluga sola (sempre amb algún adult al costat, clar!) i es beu l'aigueta que li cau a dins
Immi no crec que la Yaiza sigui petita, s'adapta a les diferents mides. Ja veuràs què bé s'ho passa!
Nosaltes li vam posar quan tenia 4 mesos i poc. És molt i molt segur i a ell li encantava. L'any passat encara el vam fer servir. Aquest any va molt millor amb els braçets de suro.
Jo de vosaltres ho porvaria!
Jo de vosaltres ho porvaria!
On el vénen? al Drim i a l'Eurekakids?
Fa temps que el busco però no sabia on trobar-lo.
Merci!
Fa temps que el busco però no sabia on trobar-lo.
Merci!
una altra pregunta: la puc ficar dins una piscina pública? pel clor i això...
Nosaltres li vam posar!
Hola reines...dons nosaltrs tmb el tenim i la veritat es que es senten mes lliures....ara tmb m´agrada molt portar-lo a coll i ensenyar-li a nadar amb el xurru...Churrito:la Daniela es que es fotogenica amb tot el que li posis i on la posis....alla en va una de l´Ibai
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
immi ha escrit:una altra pregunta: la puc ficar dins una piscina pública? pel clor i això...
Nosaltres sempre l'hem possat. Desprès a casa li faig un banyito i li posso cremeta per la pell, i listo!
xllm ha escrit:Hola reines...dons nosaltrs tmb el tenim i la veritat es que es senten mes lliures....ara tmb m´agrada molt portar-lo a coll i ensenyar-li a nadar amb el xurru...Churrito:la Daniela es que es fotogenica amb tot el que li posis i on la posis....alla en va una de l´Ibai
Doncs sí, sempre mira a la càmara la Joía!
Però tu m'has de dir del teu trosset d'Ibai, que porta un mocador ben fashion el tio!Re: flotador swintrainer per a bebés
Hola mamis, com va l'estiu em sembla que aquest estiu tots el flotadors treuran fum jijijijijiji.
Bueno jo volia posar el meu granet de sorra, pero tambe dir-vos que els flotadors son aixo per flotar, i per tindre un primer contacte amb l'aigua, per tant trobo exagerat el preu d'aquest flotador ( es una opinio personal i profesional)quan els flotadors amb calceta ja fan el paper de flotacio. A mes els nens encara que estiguin dintre del flotador no estan sols, i a mi em fa la impresio que aquest flotador el venen com que li poses i t'oblides.
No se a mi personalment no m'agrada massa, jo soc profesora de natacio amb bebes i trobo que es bo que estiguin amb un contacte el mes directe possible amb l'aigua i sobretot amb les mames, el Marc nomes vol una estona, (en te un d'aquells de calceta), jo de ben petit li posso el cap a l'aigua i s'estima mes estar en braços i anar donant cops i esquitxant amb es mans a l'aigua.
Torno a dir que es una opinio personal, i que em sembla molt rebe que els vostres peques tinguin el flotador que vosaltres vulgueu, pero sobretot el contacte amb vosaltres i que vegin que no els hi passa res es super important.
Molts petons.
Bueno jo volia posar el meu granet de sorra, pero tambe dir-vos que els flotadors son aixo per flotar, i per tindre un primer contacte amb l'aigua, per tant trobo exagerat el preu d'aquest flotador ( es una opinio personal i profesional)quan els flotadors amb calceta ja fan el paper de flotacio. A mes els nens encara que estiguin dintre del flotador no estan sols, i a mi em fa la impresio que aquest flotador el venen com que li poses i t'oblides.
No se a mi personalment no m'agrada massa, jo soc profesora de natacio amb bebes i trobo que es bo que estiguin amb un contacte el mes directe possible amb l'aigua i sobretot amb les mames, el Marc nomes vol una estona, (en te un d'aquells de calceta), jo de ben petit li posso el cap a l'aigua i s'estima mes estar en braços i anar donant cops i esquitxant amb es mans a l'aigua.
Torno a dir que es una opinio personal, i que em sembla molt rebe que els vostres peques tinguin el flotador que vosaltres vulgueu, pero sobretot el contacte amb vosaltres i que vegin que no els hi passa res es super important.
Molts petons.
Koala, moltes gràcies per l'informació!!
Tens raó, el preu per ser un flotador puro y duro és car, potser si me'l haguès de comprar no ho haguès fet, però com ens el van regalar, el fem servir i va molt bé. És una mica aparatòs de treure i possar, sobretot si et banyes molt, com es el nostre cas, i moltes vegades per fer un remull ho fem sense flotador.
Aquest flotador, ni cap altre és per oblidar-te del nen. Potser veus a la nena sola al flotador i et penses que no hi som
Fins fa un mes l'he banyat a coll i ara veig que disfruta molt amb el flotador, és belluga més i és més lliure. El flotador li aguanta la panxeta i fa que estigui estiradeta damunt l'aigua
Tens raó, el preu per ser un flotador puro y duro és car, potser si me'l haguès de comprar no ho haguès fet, però com ens el van regalar, el fem servir i va molt bé. És una mica aparatòs de treure i possar, sobretot si et banyes molt, com es el nostre cas, i moltes vegades per fer un remull ho fem sense flotador.
Aquest flotador, ni cap altre és per oblidar-te del nen. Potser veus a la nena sola al flotador i et penses que no hi som
Fins fa un mes l'he banyat a coll i ara veig que disfruta molt amb el flotador, és belluga més i és més lliure. El flotador li aguanta la panxeta i fa que estigui estiradeta damunt l'aigua

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
nenes, on l'heu comprat per l'area de Barcelona?
La Lia ja és tota una princesa!
petazetas ha escrit:nenes, on l'heu comprat per l'area de Barcelona?
A nosaltres ens el han regalat, però els he vist al Corte Inglés, al Drimm i a una botig per petits de costat de casa nostra que es diu PER A UN MÉS.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |