Arracades

Més qüestions.
maredelpau
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

Arracades

EntradaAutor: maredelpau » dv. ago. 07, 2009 7:46 pm

Hola! :--/)

Us volia preguntar si vau posar arracades a les vostres nenes, i en cas afirmatiu, si ho vareu demanar a l'hospital o bé ho heu fet en algun altre lloc.
A mí me les van posar a l'hospital, però ara no sé si encara ho fan o com ho fan.

Gràcies. :ok:
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: Arracades

EntradaAutor: lila » dv. ago. 07, 2009 9:02 pm

El tema arrecades ha generat algun post amb diversitat d'opinions... esperem que aquest no acabi degenerant...

Et poso el link d'un dels post on se'n parla i a la primera aportació hi ha un altre link d'un altre post on també parla del tema arrecades que, des del meu punt de vista, va acabar degenerant una mica... és el que té ser diferents! Cadascú opta pel que creu millor!

viewtopic.php?f=27&t=10350

Nosaltres sí que li vam fer els forats a la clínica (li va fer la llevadora). Ens va demanar que les arrecades estiguessin ben desinfectades amb alcohol i ens va cobrar 40€, que Déu ni do... per la mútua...).

VAgi molt bé!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
maredelpau

EntradaAutor: maredelpau » dv. ago. 07, 2009 10:23 pm

Ho sento, fa poc temps que participo en el fòrum i no he tingut ocasió de llegir aquests missatges.

Voldria dir que en cap moment tinc intenció de generar polèmica, només volia consultar aquest dubte.

I espero si us plau que el post no es malinterpreti, em sabria molt greu perquè l'he escrit amb totes les bones intencions i sense cap idea de molestar o ofendre a ningú.

Gràcies.
Imatge

Imatge

Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dv. ago. 07, 2009 11:10 pm

Hola! Tranquil·la, no crec que se't malinterpreti. Crec que la Lila feia referència a un altre post on la cosa va acabar degenerant en un debat de forats SI o forats NO. De moment no és el cas d'aquest post. :ok:
Nosaltres vivim a Mallorca i potser funciona diferent. A nosaltres ens van dir que a l'hospital sí que feien els forats. En el nostre cas no va poder ser perquè l'Ona va néixer prematura i feien més "bulto" les arracades que ella. Així que varem esperar un temps, i li varem portar a fer quan la nena tenia més o menys 2 o 3 mesos. La nostra sorpresa va ser que ens van dir que haviem fet molt bé d'esperar, ja que és recomanable esperar aquest temps perquè al néixer el lòbul de la orella no està del tot ben format, i que amb el temps pot ser que canvii i que llavors els forats quedin descentrats. Això és el què ens van dir, d'aquí a que sigui veritat...ja no ho sé, però ho pots preguntar a la llevadora a veure què et diu.
I per cert, enhorabona pel teu embaràs, ja et queda molt poquet!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
vicky
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dg. feb. 24, 2008 8:23 pm

EntradaAutor: vicky » ds. ago. 08, 2009 11:04 am

Hola, nosaltres també li vam fer posar les arrecades a la clínica. Un dia abans de marxar la llevadora ens va demanar les arrecades i les hi van posar. No ens van cobrar res, va ser a la clínica Corachan de Barcelona.
Imatge
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » ds. ago. 08, 2009 11:22 am

Hola noies,
a nosaltres ens van dir que a l'hospital on va nèixer la nena, a Granollers, feia un parell de mesos que ja no les posàven.
Els hi vam posar a la farmàcia després d'uns dies i no es va queixar gens, es queixava més quan el metge la mirava per pesar-la i medir-la que pels forats a les orelles.... ?-)
Ptons
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
maredelpau

EntradaAutor: maredelpau » ds. ago. 08, 2009 2:30 pm

Moltes gràcies, guapes! :-()-)

No sabia que a la farmàcia també els posaven arracades als nadons tan petits. Jo me'n vaig posar una fa uns 6 anys i, com t'ho fan amb una màquina, la veritat és que no em va fer gens de mal... només notar com un cop sec i ja està. Suposo que amb els nens ho deuen fer amb la mateixa màquina. El que no tinc ni idea és com ho deu fer la llevadora (si es que ho fan en aquest hospital, que no en tinc ni idea) ... Bé, ho preguntarem i segons com ho veiem ens esperem i se les posem més endavant a la farmàcia.
Imatge

Imatge

Velvet
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 4:39 am

EntradaAutor: Velvet » dg. ago. 09, 2009 8:50 pm

Hola!

Nosaltres també els hi vam possar al hospistal, ens ho va fer la llevadora i si no recordo malament ens var fer "preu especial" de 50 euros per les dues nenes. Ens va dir que si no li possavem ara tindriem que esperar que les nenes tinguessin uns 8 mesos. El que no recordo era el motiu d'esperar tant.
Blanca07
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dl. ago. 10, 2009 10:14 am

A l'hospital on vaig parir jo no li van posar pq no les posaven així que vaig esperar a que la nena tingues 1 mes i li vaig posar a la farmàcia (arrecades de farmàcia) i al cap de 15 dias o un mes li vaig posar les seves arrecades...

I la meva filla sí que va plorar moltíssim quan li van posar, es va posar fins i tot morada del plor... però que hi farem...
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dt. ago. 11, 2009 11:16 pm

A la Cèlia els hi van posar a la Mútua de Terrassa amb quatre dies, el dia de l'alta. No cobraven res. Ella no va plorar gaire, només uns gemecs...
Imatge
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dc. ago. 12, 2009 6:55 pm

hola guapa!

aquì a EEUU no ho fan a l'hospital (de fet gairebé et tracten de terrorista per fer-li forats a les orelles... jeje). Nosaltres li vam fer a Catalunya, en una farmàcia, quan la Júlia estava a punt de fer tres mesos, i no va plorar gairebé :ok:

Estic contenta d'haver-li fet... el problema ara ve quan li hem de canviar alguna arrecada! no som capaços de fer-la passar... així que esperarem més endavant per posar-li les arrecades que teniem pensades!
SANDY
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: ds. març 14, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: SANDY » dj. set. 03, 2009 4:35 pm

Jo li vull possar la Clínica. El meu home no vol de cap manrera, diu que ja se les possarà quan sigui gran. Però jo no vull esperar tant, axí que a base d'insistir he guanyat jo!

El que no se es quant em cobraran. Veig que es passen bastant no a les cliniques??

Quan us ha costat a la farmacia? Que si no es tant car potser em surtirà mes a compte esperar uns dies...
[
martinica
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 7:13 pm

EntradaAutor: martinica » dj. set. 03, 2009 5:53 pm

A veure, soc farmacèutica i jo he posat arrecades a la farmacia a nenas i nens ( :-:) para gustos colores), sempre a partir del 3 mesos perque ja tenen les primeres vacunes posades i es mes improbable una infecció.
Jo a la JANA li vaig fer posar a la clinica per la comadrona als dos dies de neixer.
Perqué? Doncs perque no em veia capaç d'aguantar el plors de la meva filla,( i molt menos de posar-li jo mateixa :-:) ) ja que acabats de neixer el cartileg es gairabè tan tobet com una pell i quasi no els fa mal, en canvi als 3 mesos ja s'ha endurit i poc o molt ho noten i ploren bastant :plora: tant que de vegades hem hagut de posar un día una arracada i un altre dia l'altre.
A més generalment ,a la farmacia le arrecades que es posen tot i ser hipoalergeniques i poc frecuent poden produir alergies perque no son de or (material inert i que no dona alergies) i al cap d'un mes es poden cambiar per les definitives i a vegades fer el canvi amb petitons que es belluguen no es tan fàcil.
A la clinica em van cobrar 50 eurazos, ho vaig trobar excesiu, pero sé que li van posar les arrecades en un ambient el mes esteril posible, amb el minin de dolor i jo no vaig patir gens perque desde que es van emportar la nena fins que me la van tornar no van pasar ni 10 minuts i va tornar tan adormideta com se la van emportat. Aixi que els dono per ben empleats. A l'endema no me'n recordaba dels 50€, en canvi si la Jana hagues estat plorant desconsoladament durant una bona estona a la Farmacia segur que encara a día d'avui me'n recordaria :ufs:

Ojo es una opinio personal, i de tant en tant tambè ha han hagut nenes que gairabè no ploraben al posar-li les arrecades, pero les menos.
Imatge

Imatge

Imatge
SANDY
Entrades: 304
Membre des de: ds. març 14, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: SANDY » dj. set. 03, 2009 7:08 pm

Moltes gracies Martinica, ja ho tinc clar ara. Li possaré a la Clínica. No ho sabia que acabats de neixer els hi fa menys mal que després.
[

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::