MANGUITOS, BOMBOLLA O FLOTADOR
MANGUITOS, BOMBOLLA O FLOTADOR
Les que ja esteu de vacances, que utilitzen els vostres peques per anar a l'aigua?
Re: MANGUITOS, BOMBOLLA O FLOTADOR
Bona nit plufi!
Doncs mira, nosaltres em fet servir flotador amb tirants pel primer any,
banyador amb suros el segón any (http://www.myarchimede.com/catalogue/ca ... BOU&menu=2) i manguitos aquest any que ha complert els tres.
El banyador del que us he posat el link va ser el gran descobriment, fa un parell d'anys el vaig comprar i jo no n'havia vist mai. I la veritat és que el nen hi anava mooolt còmode i segur i tenia més llibertat de moviment que amb el flotador
Ara també se'n troben a l'Imaginarium, encara que a la web que poso fan unes rebaixes interessants!
Que vagin bé les remullades!!!
Doncs mira, nosaltres em fet servir flotador amb tirants pel primer any,
banyador amb suros el segón any (http://www.myarchimede.com/catalogue/ca ... BOU&menu=2) i manguitos aquest any que ha complert els tres.
El banyador del que us he posat el link va ser el gran descobriment, fa un parell d'anys el vaig comprar i jo no n'havia vist mai. I la veritat és que el nen hi anava mooolt còmode i segur i tenia més llibertat de moviment que amb el flotador
Que vagin bé les remullades!!!

- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo he ido con Ana a piscina desde los 9 meses hasta los 13 meses y allí me recomendaron el collar de flotación os pongo el link y para cuando ya se saben aguantar ellos solos manguitos si puede ser de corcho mejor.
http://www.futsal.es/es/p/catalogo/74/n ... acion.html
http://www.futsal.es/es/p/catalogo/74/n ... acion.html
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Naltres fem servir el flotador de l'imaginarium que té una calceta per posar les cametes i doble flotador i ens va de conya!! te'l recomano un 100%
Els manguitos els té la meva neboda i no la poden deixar sola a l'aigua (vull dir sense aguantar-la) i la bombolla al ser tant petits suposo que és "más de lo mismo". Aquest anell de flotació de la Naylacris no l'havia vist mai, de totes maneres jo a la platja no li posaria pq amb les onades i demés no me'n fio ni un pél.
El Marc va super-feliç al seu flotador, si deu sentir tant segur que quan el trec a vegades per portar-lo en braços dins l'aigua, es queixa i estira els bracets pq el torni a posar al seu flotador, ja veus.
Els manguitos els té la meva neboda i no la poden deixar sola a l'aigua (vull dir sense aguantar-la) i la bombolla al ser tant petits suposo que és "más de lo mismo". Aquest anell de flotació de la Naylacris no l'havia vist mai, de totes maneres jo a la platja no li posaria pq amb les onades i demés no me'n fio ni un pél.
El Marc va super-feliç al seu flotador, si deu sentir tant segur que quan el trec a vegades per portar-lo en braços dins l'aigua, es queixa i estira els bracets pq el torni a posar al seu flotador, ja veus.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo el collar es lo que estamos utilizando, aunque estemos en piscina no dejo de estar siempre cerca de ella, no se puede dejar un niño menor de 3 años solo ni en piscina ni en mar, esas son las recomendaciones tanto de la asociacion española de pediatria, como las que me dio a mi nuestra monitora de matronatación, yo estoy con ella siempre en el agua, porque nunca se sabe si un niño puede volcarse o pasar algo.
S'ha d'anar amb compte amb els flotadors que són només un aro ja que el desaconsellen perquè si volquen no poden tornar a treure el cap a la superfície 
Nosaltres fem servir manguitos de suro. Anem a natació des dels 4 mesos o sigui que la nena és pràcticament un peix.
- maredelpau
- :: gosset

- Entrades: 414
- Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
- Ubicació: Bages
Doncs nosaltres la bombolla. El nen sempre li ha tingut molta por a l'aigua, l'any passat va ser el primer que vam aconseguir que es banyés, i li vam posar manguitos però de cap manera els volia... ell notava que s'enfonsava de cos i li feia por... o sigui que al final havíem de portar-lo enganxat a nosaltres tota l'estona.
Aquest any vam provar la bombolla i ha estat genial. Es tira a la piscina, fa veure que neda (dintre de les seves possibilitats, no ha fet mai cap curset) i va feliç com un peix. Jo crec que li dona més seguretat i per això va més feliç i tranquil a l'aigua.
PEr descomptat, no se'ls pot deixar mai sols fins que són força grans i dominen bé la natació... només cal veure la quantitat de nens ofegats cada estiu a les piscines... i n'hi ha que ja són més grandets (de més de 6 o 7 anys).
No els podem treure mai els ulls de sobre
Aquest any vam provar la bombolla i ha estat genial. Es tira a la piscina, fa veure que neda (dintre de les seves possibilitats, no ha fet mai cap curset) i va feliç com un peix. Jo crec que li dona més seguretat i per això va més feliç i tranquil a l'aigua.
PEr descomptat, no se'ls pot deixar mai sols fins que són força grans i dominen bé la natació... només cal veure la quantitat de nens ofegats cada estiu a les piscines... i n'hi ha que ja són més grandets (de més de 6 o 7 anys).
No els podem treure mai els ulls de sobre

Hola : els sistemes de flotació homologats i més segurs per als petits són:
-flotador swintrainer:De màxima seguretat, homologat, antilliscant i antivuelco. Estimula els moviments innats dels bebés per a desembolicar-se en l'aigua. Adapten la postura nadatoria correcta i avancen per si sols. Per a nens de 3 mesos a 4 anys, des de 6 a 18 Kg.
-Manguitos Delphin Disc: No necessiten inflar-se, ni es punxen, sempre estan disposats per al seu ús. No tenen cantons cortantes, que danyin la cara o braços del nen. Ajuden a pares i professors a controlar la flotabilitat del nen. Còmodes, ràpids de col·locar i molt segurs. Consta de 3 discos que es poden anar retirant a mesura que el petit aprengui a nedar. Des dels 3 mesos, suporta fins a 60 Kg.
A més tal i com tots comenteu és VITAL, no treure-li ull al petit mentre està a l'aigua.
Us adjunto aquest link sobre les 10 normes de seguretat infantil a les piscines, espero que us serveixi d'ajuda, sobre tot als més petits!
http://www.segurbaby.com/c126/faq/preve ... cinas.html
Una abraçada!!!
-flotador swintrainer:De màxima seguretat, homologat, antilliscant i antivuelco. Estimula els moviments innats dels bebés per a desembolicar-se en l'aigua. Adapten la postura nadatoria correcta i avancen per si sols. Per a nens de 3 mesos a 4 anys, des de 6 a 18 Kg.
-Manguitos Delphin Disc: No necessiten inflar-se, ni es punxen, sempre estan disposats per al seu ús. No tenen cantons cortantes, que danyin la cara o braços del nen. Ajuden a pares i professors a controlar la flotabilitat del nen. Còmodes, ràpids de col·locar i molt segurs. Consta de 3 discos que es poden anar retirant a mesura que el petit aprengui a nedar. Des dels 3 mesos, suporta fins a 60 Kg.
A més tal i com tots comenteu és VITAL, no treure-li ull al petit mentre està a l'aigua.
Us adjunto aquest link sobre les 10 normes de seguretat infantil a les piscines, espero que us serveixi d'ajuda, sobre tot als més petits!
http://www.segurbaby.com/c126/faq/preve ... cinas.html
Una abraçada!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]