cotxet LITE WAY de la Chicco

Més qüestions.
italiana
:: conillet
Entrades: 371
Membre des de: dv. juny 06, 2008 3:02 pm

cotxet LITE WAY de la Chicco

EntradaAutor: italiana » ds. ago. 15, 2009 9:40 pm

hola!

tinc un problema. tenim el cotxet lleuger LITE WAY de la Chicco, és còmode i de conducció fàcil, i a més el nen va estirat del tot :ok:

però ja m'ha passat tres vegades que se'm desanganxen les rodes del davant... quan pujo per les escales mecàniques (ja sé que hauria de fer servir l'ascensor però està sempre ple, i a més de gent que no va amb cotxets.... :-(( ) doncs si l'acosto massa a l'esglaó de davant se'm falquen les rodes i es desmonten, ja veus quin cristo quan arribes a dalt, empeny el cotxet com pots sense rodes i monta-les amb el nen assentat (perquè és petit i no el puc pas deixar per terra)

avui també, anàvem passejant pel carrer, i ala hem perdut una roda...

algú més li ha passat? o és el que meu està defectuòs? o no he montat bé les rodes?

merci
Imatge Imatge Imatge
montsant
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

Re: cotxet LITE WAY de la Chicco

EntradaAutor: montsant » ds. ago. 15, 2009 11:41 pm

Hola italiana! Jo no et puc ajudar amb la teva marca de cotxet, però et recomanaria que el portessis a la botiga on el vas comprar perquè et mirin si està ben muntat o te l'arreglin o te'l canviin.
A mi una vegada se'm va trencar una roda (vaig baixar una borera i se'm va quedar clavada en un forat i a l'avançar la vaig petar) i me la van canviar perquè entrava en garantia :ok:

Espero que tinguis sort i que no t'ho arreglin d'alguna manera, que no es plan de que se't vagi desmuntant el cotxet ;-) I penso en el lio, si vas sola muntant les rodes... buf! Ànims i que vagi bé >.-<:
Imatge

Imatge
bicho's
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dt. feb. 26, 2008 4:50 pm

EntradaAutor: bicho's » dg. ago. 16, 2009 9:15 pm

Hola italiana,

jo de tu el portaria a la botiga, doncs nosltres el tenim i això que dius no ens ha pasat mai i mira que molotes vegades li traiem les rodes quan ens movem pel poble i anem amb el cotxe petit, i també pugem gairabé sempre per les escales mecàniques, i no vigilem res, ja que li fotem uns tutes...
Imatge
Imatge
italiana

EntradaAutor: italiana » dg. ago. 16, 2009 9:37 pm

gràcies!

quan tornem a itàlia el portaré a la botiga, tinc el tiquet a casa i encara està en garantia, ja deia jo que no és normal que el cotxet sigui com el mecano que me l'he de montar....
Imatge Imatge Imatge
igperadejordi
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 321
Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm

EntradaAutor: igperadejordi » dt. ago. 25, 2009 10:50 pm

Hola!

Doncs jo fa poc vaig comprar una cadireta pel meu nino. Quan vaig anar a la botiga n'hi havia de diverses marques. Quan li vaig preguntar a la dona de la botiga sobre el cotxet de la chicco em va dir que ja n'havia hagut de tornar uns quants per problemes amb les rodes... Al final en vam comprar un altre d'una altra marca.
Imatge
Aquí veureu el post d'en POL
viewtopic.php?f=35&t=11954

Imatge
italiana

EntradaAutor: italiana » dg. ago. 30, 2009 1:53 pm

hola,

ja hem tornat a parma. he portat el cotxet a la botiga, i m'han dit que no els hi havia passat mai.... :-:) igualment els hi he dit que es mirin les rodes, que jo necessito un cotxet lleuger i no un mecano...
ens han deixat un cotxet semblant, perquè diuen que poden tardar un mes!!! :sogra:

esperem que ho arreglin

merci per les vostres respostes :content:
Imatge Imatge Imatge
italiana

EntradaAutor: italiana » dj. set. 24, 2009 12:25 pm

ja ens han tornat el nostre cotxet, li han canviat les rodes del davant i ara va perfecte :ok:
deuria ser un problema de fàbrica, igualment estava en garantia i no hem pagat res

merci a totes
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::