QUÈ NECESSITEN PER A LA GUARDERIA??
QUÈ NECESSITEN PER A LA GUARDERIA??
Hola,
El Joan començarà el setembre la guarderia, però com que és nova d'aquest any encara no n'hem fet la inscripció, ni l'hem anada a veure ni res. L'ajuntament encara ens ha d'avisar, i clar, jo ja voldria comprar-li una mica de roba i coses que haguem de necessitar perquè si no em trobo que si m'espero massa el tema xandalls ja començar a escassejar . No sé si les guarderies n'informen o què, sobre el que hem de menester per als nens (bates, roba de recanvi, sabates extres, 1 anorac o jaqueta extra...??) no en tinc ni idea!
Les que teniu aquesta experiència... em podeu ajudar? Necessiten bates? quantes? i quantes mudes solen demanar? necessitaré bossetes de roba? 1 joc de sabates de més? no sé... digueu-me com ho feu...
El Joan començarà el setembre la guarderia, però com que és nova d'aquest any encara no n'hem fet la inscripció, ni l'hem anada a veure ni res. L'ajuntament encara ens ha d'avisar, i clar, jo ja voldria comprar-li una mica de roba i coses que haguem de necessitar perquè si no em trobo que si m'espero massa el tema xandalls ja començar a escassejar . No sé si les guarderies n'informen o què, sobre el que hem de menester per als nens (bates, roba de recanvi, sabates extres, 1 anorac o jaqueta extra...??) no en tinc ni idea!
Les que teniu aquesta experiència... em podeu ajudar? Necessiten bates? quantes? i quantes mudes solen demanar? necessitaré bossetes de roba? 1 joc de sabates de més? no sé... digueu-me com ho feu...
Re: QUÈ NECESSITEN PER A LA GUARDERIA??
Buf! Això depen molt de cada escola bressol.
Si vols et dic en el meu cas què ens demanen...
El tema roba suposo que pots comprar el que vulguis. Ell recomanen xandalls i coses pràctiques. Res de "petos", cinturons... ja que així s´´on més autònoms a l'hora de posar-se a l'orinal (quan comencin).
En el nostre cas no porten mai bata, només per fer pintura.
Així que ens van demanar:
bata de pintura
got
bossa amb 2 bodis, una muda completa
Bossa de bolquers
Bossa de tovalloletes
i crec que ja està.
El meu fill nos'ha quedat mai a dinar però els que s'hi queden em sembla que els demanaven:
uns llençols
la pipa i/o nino
5 pitets
Ser que hi ha escoles que demanen una jaqueta que sempre es queda allà.
No ser si t'hauré ajudat gaire!
Petons
Si vols et dic en el meu cas què ens demanen...
El tema roba suposo que pots comprar el que vulguis. Ell recomanen xandalls i coses pràctiques. Res de "petos", cinturons... ja que així s´´on més autònoms a l'hora de posar-se a l'orinal (quan comencin).
En el nostre cas no porten mai bata, només per fer pintura.
Així que ens van demanar:
bata de pintura
got
bossa amb 2 bodis, una muda completa
Bossa de bolquers
Bossa de tovalloletes
i crec que ja està.
El meu fill nos'ha quedat mai a dinar però els que s'hi queden em sembla que els demanaven:
uns llençols
la pipa i/o nino
5 pitets
Ser que hi ha escoles que demanen una jaqueta que sempre es queda allà.
No ser si t'hauré ajudat gaire!
Petons
Maia tiene que llevar
-2 baberos
-1 paquete de toallitas humedas y pañuelos
-un vaso para el agua
-4 toallas pequeñas y 4 manoplas
-jabón,colonia,crema del culito,peine
-Bata,este año que es el 2º,tendra quetener 2 porque haran mas cosas,el año pasado con una tubo,y que como habian niños que no sabian andar no podian hacer muchas cosas,el año pasado nos oblogaron a comprar un modelo de bata en concreto,este con que los puños y mangas sean de goma ya vale.
-una bolsa con una muda de ropa entera
-otra para llevar cada dia,esta tenia que ser de cuadritos
-un paquete de pañales si lleva
si se queda a comer,dos baberos mas y unas sabanas
Los abrigos y chaquetas con una beta grande para colgar,tenia que tener uno solo para el patio que se quedaban alli
La ropa nos dijeron que como nosotros quisieramos,eso si yo te aconsejo lo mas comodo posible para ellos,vamos que chandals para el invierno,ahora mientras hace calor,con pantalones cortos,mallas y yo no le ponia camisetas de tirantes porque en el patio de ellos hay sitios con sol y al menos que no le diera el sol en los hombros,espalda,aunque yo la embadurno de crema antes de salir de casa,es que es superblanca.
Los zapatos yo el año pasado ya hice con un par pero este con el tema pipi,le he comprado dos,al menos mientras se lo siga haciendo encima.
Eso si todo marcado con su nombre.
Esto es lo que lleva Maia en su guarderia no se si en las demas son así,espero haberte ayudado al menos qe te hagas una idea
-2 baberos
-1 paquete de toallitas humedas y pañuelos
-un vaso para el agua
-4 toallas pequeñas y 4 manoplas
-jabón,colonia,crema del culito,peine
-Bata,este año que es el 2º,tendra quetener 2 porque haran mas cosas,el año pasado con una tubo,y que como habian niños que no sabian andar no podian hacer muchas cosas,el año pasado nos oblogaron a comprar un modelo de bata en concreto,este con que los puños y mangas sean de goma ya vale.
-una bolsa con una muda de ropa entera
-otra para llevar cada dia,esta tenia que ser de cuadritos
-un paquete de pañales si lleva
si se queda a comer,dos baberos mas y unas sabanas
Los abrigos y chaquetas con una beta grande para colgar,tenia que tener uno solo para el patio que se quedaban alli
La ropa nos dijeron que como nosotros quisieramos,eso si yo te aconsejo lo mas comodo posible para ellos,vamos que chandals para el invierno,ahora mientras hace calor,con pantalones cortos,mallas y yo no le ponia camisetas de tirantes porque en el patio de ellos hay sitios con sol y al menos que no le diera el sol en los hombros,espalda,aunque yo la embadurno de crema antes de salir de casa,es que es superblanca.
Los zapatos yo el año pasado ya hice con un par pero este con el tema pipi,le he comprado dos,al menos mientras se lo siga haciendo encima.
Eso si todo marcado con su nombre.
Esto es lo que lleva Maia en su guarderia no se si en las demas son así,espero haberte ayudado al menos qe te hagas una idea
Com t'ha dit la danu79, depen de cada escola bressol.
La meva nena començarà al setembre, i jo treballo en una i mes o menos és lo mateix, i el que ens fan portar és:
1 botella de colònia i de sabó
tovalloletes i mocadors
bolquers si en porta
una bossa per la roba de recanvi amb una muda completa dins
una tovallola per les mans i una de labavo pel cambiador
un vas
un pinte
Tot això ben marcat
A més a més la bata que cada lloc en aquest cas és diferent. Pel que fa a la quantita també una mica depen de l'edat i del funcionament de l'escola. En la que treballo se l'emporten cada dia a casa, a la que anirà la meva nena el divendres o si està bruta abans.
La quantitat de les coses potser també pot variar, depenent del lloc.
Si es queda a dinar han de portar el pitet, el llençol (potser et demanaran protector i llençol de sobre, o be un saquet), i una manta per quan faci fred, i si necessita xumet o alguna cosa per dormir.
No se més o menos pot ser això lo que et demanin.
La roba sempre et diuen que sigui còmoda per a ells i per canviar-los el bolquer, sense petos que se'ls hagi de treure la bata per descordar.
I sobretot ben marcat i amb tireta lo que s'hagi de penjar.
La meva nena començarà al setembre, i jo treballo en una i mes o menos és lo mateix, i el que ens fan portar és:
1 botella de colònia i de sabó
tovalloletes i mocadors
bolquers si en porta
una bossa per la roba de recanvi amb una muda completa dins
una tovallola per les mans i una de labavo pel cambiador
un vas
un pinte
Tot això ben marcat
A més a més la bata que cada lloc en aquest cas és diferent. Pel que fa a la quantita també una mica depen de l'edat i del funcionament de l'escola. En la que treballo se l'emporten cada dia a casa, a la que anirà la meva nena el divendres o si està bruta abans.
La quantitat de les coses potser també pot variar, depenent del lloc.
Si es queda a dinar han de portar el pitet, el llençol (potser et demanaran protector i llençol de sobre, o be un saquet), i una manta per quan faci fred, i si necessita xumet o alguna cosa per dormir.
No se més o menos pot ser això lo que et demanin.
La roba sempre et diuen que sigui còmoda per a ells i per canviar-los el bolquer, sense petos que se'ls hagi de treure la bata per descordar.
I sobretot ben marcat i amb tireta lo que s'hagi de penjar.
hola! aprofito aquest post per fer.vos una pregunta a les que ja porteu els nens a la guarde, on heu comprat les bates? coneixeu algun lloc a barcelona que estiguin be de preu? moltes gracies
El meu blog de cuina i trucs
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
Ostres, moltes gràcies a totes, ja vaig prenent nota de tot. Ahir ja vaig anar a comprar-li xandalls i samarretes i 3 bates.
Jo les bates les he trobat per 9,50 € (però no a Bcn, sinó a Manresa), clar que en d'altres botigues les he vistes per 20 i 24 €. La diferència és que aquestes no porten dibuixets, són de quadrets o ratllades (de diferents colors)però sense dibuixets.
Jo les bates les he trobat per 9,50 € (però no a Bcn, sinó a Manresa), clar que en d'altres botigues les he vistes per 20 i 24 €. La diferència és que aquestes no porten dibuixets, són de quadrets o ratllades (de diferents colors)però sense dibuixets.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |