Vacances amb bébé de 2 messos?

Més qüestions.
MAINE
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dv. ago. 31, 2007 11:20 pm

Vacances amb bébé de 2 messos?

EntradaAutor: MAINE » ds. ago. 22, 2009 1:11 pm

Hola!

Estem plantejant-nos què farem aquest any per vacances, tenim la primera quinzena de setembre i la nostra peque just tindrà 2 messets :love: el que passa és que tenim moooooooooooooooooooooooooooolts dubtes sobre on anar, com i quants dies i sobretot sobretot si fem bé marxant o per ella seria millor que ens quedèssim a casa i seguim amb la rutina de cada dia ?-) ?-) ?-)

Què en penseu?
Alguan de vosaltres ha marxat amb peques d'aquesta edat?
Alguna idea d'on podriem anar?

(com veieu vaig perdudíssima :gat: )

Gràcies!!!!!
Imatge
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

Re: Vacances amb bébé de 2 messos?

EntradaAutor: marta9 » ds. ago. 22, 2009 1:20 pm

Nosaltres hem anat a lanzarote, i en Guiu tenia 3 mesos! Ha anat tot molt bé! Com encara menja només teta el menjar sempre era a punt! Dormia quan tenia son, menjava quan tenia gana... Tot molt bé, de debò! :ok:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Imatge
MAINE

EntradaAutor: MAINE » ds. ago. 22, 2009 1:41 pm

gràcies marta!

i l'avió què tal? heu anat a hotel o apartament?

:***:
Imatge
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » ds. ago. 22, 2009 1:58 pm

Vam anar a un hotel. Ara fa quatre anys vam anara la Palma i vam llogar una casa rural per anar més al nostre aire, però ara amb dos nens comprar, cuinar i tal ja feia mandra... :-:) Vam agar mitja pensió, pel matí feiem alguna visita turística i dinàvem fora, i a la tarda remull a la piscina i sopar a l'hotel. L'avió bé, home són tres horetes, però per entretenir la Cèlia vaig dur un conte nou d'enganxines i uns quants ninos per jugar, i el Guiu es va quedar adormidet poc després de pujar. :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » ds. ago. 22, 2009 2:21 pm

nosaltres vam passar uns dies a un apartahotel que hi ha a breda (vendelplà) i genial, tenia rentablapts, rentadora i assecadora i tot!!! I tot nou, i així pots anar al teu aire, perque els horaris dels hotels amb nens tan petits no van gens bé.

si t'interessa m'ho dius i et dic el nom exacte, ok?

mira aquí tinc una foto que es veu una mica l'habitació
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dg. ago. 23, 2009 9:59 am

Hola!!!!!
Nosaltres vem marxar amb el peke i fara 2 mesos el dia 26 d'agost!!!!! Vem estar a Logroño a un apartahotel i ho hem passat molt be!!!
Com que fem LM el tema dels menjars superat i amb la temperatura que fa alla per les nits...... ha dormit millor que aqui!!!!! Hi hem estat una setmana i ens feia llastima venir-nos!!!!!!! Tothom em deia que estava boja, pero em van donar el vist-i-plau tant el pediatra (privat) com la infermera (SS). El em portar amb maxicosi al cotxe (parant per fer les presses i descansar!!!!) i despres alla ens vem moure amb el cotxet (es molt tafaner i no vol cabasso) i el maxicosi i hem pogut anar a tots els llocs!!!!!! Tambe tingues en compte que tenim gos i no hem tingut cap problema.
Espero haver-te ajudat i animat!!!!!
ImatgeImatgeImatge
MAINE

EntradaAutor: MAINE » dl. ago. 24, 2009 10:52 am

marta_mum ha escrit:nosaltres vam passar uns dies a un apartahotel que hi ha a breda (vendelplà) i genial, tenia rentablapts, rentadora i assecadora i tot!!! I tot nou, i així pots anar al teu aire, perque els horaris dels hotels amb nens tan petits no van gens bé.

Gràcies Marta! i què es pot fer per allí? és que no m'atreveixo amb les excursions, no sé com possar-me a fer tetilla enmig de la muntanya ?-) :menjadonuts:
Imatge
MAINE

EntradaAutor: MAINE » dl. ago. 24, 2009 10:58 am

ña ha escrit:Hola!!!!!
Nosaltres vem marxar amb el peke i fara 2 mesos el dia 26 d'agost!!!!! Vem estar a Logroño a un apartahotel i ho hem passat molt be!!!
Com que fem LM el tema dels menjars superat i amb la temperatura que fa alla per les nits...... ha dormit millor que aqui!!!!! Hi hem estat una setmana i ens feia llastima venir-nos!!!!!!! Tothom em deia que estava boja, pero em van donar el vist-i-plau tant el pediatra (privat) com la infermera (SS). El em portar amb maxicosi al cotxe (parant per fer les presses i descansar!!!!) i despres alla ens vem moure amb el cotxet (es molt tafaner i no vol cabasso) i el maxicosi i hem pogut anar a tots els llocs!!!!!! Tambe tingues en compte que tenim gos i no hem tingut cap problema.
Espero haver-te ajudat i animat!!!!!

Ei ña, que valenta! així que el teu peque es va portar com un campió en les seves 1eres vacances >.-<: m'has animat molt a provar-ho :ok: havia pensat la opció cotxe + aparthotel pel nord, que tinc unes ganes de fresca!!!

Avui tenim pediatre, li comentarè les diferents opcions, a veure què ens aconsella.

Gràcies guapes :-()-)
Imatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. ago. 24, 2009 11:12 am

MAINE ha escrit:
marta_mum ha escrit:nosaltres vam passar uns dies a un apartahotel que hi ha a breda (vendelplà) i genial, tenia rentablapts, rentadora i assecadora i tot!!! I tot nou, i així pots anar al teu aire, perque els horaris dels hotels amb nens tan petits no van gens bé.

Gràcies Marta! i què es pot fer per allí? és que no m'atreveixo amb les excursions, no sé com possar-me a fer tetilla enmig de la muntanya ?-) :menjadonuts:

a nosaltres són paissatges que ens agraden molt, a part de la visita a ventelplà que sempre fa gràcia! Hi ha moltes excurson per fer perque al costat hi ha el parc natural. Si sou de fer caminadetes, i estas fent tetilla, ho podras fer tot alhora amb un portanadons, mira't-ho!

petons!
Ifigenia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dl. abr. 28, 2008 4:32 pm

EntradaAutor: Ifigenia » dg. ago. 30, 2009 6:44 pm

Hola Maine!

Nosaltres acabem de tornar de terres gallegues, hi hem anat amb el Marc i l'Arnau, uns soletes bessons que van nèixer el 23 de juny, és a dir vam fer l'anada am un mes i la tornada amb 2 messos. Lògicament hem anat carregats de tot allò necessàri i amb molta dosi de paciència i ganes de marxar plegats.Hem de dir que hem tingut 0 problemes.Ànim, que podem fer moltes coses amb els nostres peques!!
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::