TOVALLOLETES DODOT SENTITIVE (BLAVES) QUE HA PASSAT?
TOVALLOLETES DODOT SENTITIVE (BLAVES) QUE HA PASSAT?
Sóc habitual usuària de les tovalloletes de la marca dodot, tant de les normals ( verd) com les dodot sensitive (blau).
Ultimament els paquets que he obert de les blaves fan una olor molt desagradable, com a vòmit o a alguna cosa quan es fa agre ........ no sé, una olor que més avait és pudor i dius mira un paquet vale, però ja tots els paquets del pak de 6.............
Algú s'hi ha trobat ? sabeu si es poden fer malbé i per això fan aquest pudor?
Ultimament els paquets que he obert de les blaves fan una olor molt desagradable, com a vòmit o a alguna cosa quan es fa agre ........ no sé, una olor que més avait és pudor i dius mira un paquet vale, però ja tots els paquets del pak de 6.............
Algú s'hi ha trobat ? sabeu si es poden fer malbé i per això fan aquest pudor?
Re: TOVALLOLETES DODOT SENTITIVE (BLAVES) QUE HA PASSAT?
Ostres, jo són les que compro i no m'hi he trobat... Has provat de canviar el lloc de subministrament? Potser és una remesa que està rara... 

Jo faria una reclamació a Dodot, segur que te n'envien un pack nou!
Jo també les compro i no m'hi he trobat
Jo també les compro i no m'hi he trobat

- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Hola,
Ahir vaig veure que ara porten llet, ho vaig veure en allò que t'envien mostres de toballoletes. Potser l'olor que dius és d'això, fixat si ho diu al paquet!.
Tati
Ahir vaig veure que ara porten llet, ho vaig veure en allò que t'envien mostres de toballoletes. Potser l'olor que dius és d'això, fixat si ho diu al paquet!.
Tati
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo també les gasto i no m'ha passat mai.
Reclama per que segur que estàn malament.
Reclama per que segur que estàn malament.
La Lia ja és tota una princesa!
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
mema a mi no ma pasat mai i son les uqe he gastat seeempre. Mirat be el paquet is ino truca a atencio al client de DODOT i que t ediguin que coi ha pasat ara que potser ja no tinguis les tovalloletes i nose.

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
Jo també gasto aquestes i no m'hi he trobat mai, serà que vas enganxar una remesa defectuosa, no? reclama a Dodot, que segur que te n'envien de bones
Hola noies,
Nosaltres sempre compravem les dodot (verdes), però vem anar un dia a l'Alcampo i les dodot blaves estaven d'oferta i les vem agafar. Quan vem obrir un paquet no ens va agradar gens l'olor que fan!! Posa que porten llet, però fan olor com a llet agria. Nosaltres estem desitjant acabar-les (pq clar no llençarem els 8 paquets que ens queden) per tornar a fer servir les altres. O sigui que res a comprar les dodot de tota la vida.
Nosaltres sempre compravem les dodot (verdes), però vem anar un dia a l'Alcampo i les dodot blaves estaven d'oferta i les vem agafar. Quan vem obrir un paquet no ens va agradar gens l'olor que fan!! Posa que porten llet, però fan olor com a llet agria. Nosaltres estem desitjant acabar-les (pq clar no llençarem els 8 paquets que ens queden) per tornar a fer servir les altres. O sigui que res a comprar les dodot de tota la vida.
Les heu probat personalment? a mi no m'agraden irriten eh? no fa erupcio pero piquen, i es cert la olor ha cambiat. 

- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
a mi personalment no m'irriten les he utilitzat eh!? i a les meves fdiles han estat les uniques que estan amb el culet " mit g malament" no els hi han "picat". L'Olorno em desagrada. Pero ... "para gutos los colores" que diuen no?

viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774

viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
Nosaltres vam comprar un pack de 4 pero encara no les hem utilitzat!
Com ja t'han dit, jo em possaria en contacte amb Dodot i els expliques que t'ha passat.
Com ja t'han dit, jo em possaria en contacte amb Dodot i els expliques que t'ha passat.
Nosaltres les utilitzem des que va nèixer el peque i cap problema. Tal com et comenten, segur que si et poses en contacte amb ells et donaran alguna explicació i quasi segur que t'envien un pack nou.
Doncs si noies!
Al final em vaig decicir, vaig trucar a atenció client dodot i me'n van enviar de noves
Al final em vaig decicir, vaig trucar a atenció client dodot i me'n van enviar de noves
Jo també m'hi he fixat que fan una olor diferent, com si estiguessin "agriades"... força desagradable...
Sempre les he gastat i no m'havia passat mai, és amb aquests últims paquets.
Potser també envii un correu a Dodot...
Sempre les he gastat i no m'havia passat mai, és amb aquests últims paquets.
Potser també envii un correu a Dodot...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
jo gasto les verdes, però vaig comprar un paquet de les blaves perquè hi anava la caixa i també vaig pensar que renien una olor molt desagradable, com de vomitat, però com que les havia fet servir mai..
Hola!
Jo també he notat aquest olor tan desagradable, uf tinc ganes d'acabarles. Les que m'agraden son les de la marca Mustela però son cares.
Jo també he notat aquest olor tan desagradable, uf tinc ganes d'acabarles. Les que m'agraden son les de la marca Mustela però son cares.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]