Tacatá si o no?
Tacatá si o no?
Hola a tots/totes,
La Mar farà 6 mesos la propera setmana, i ara ja vol estar més dreta, saltant, que asseguda, i la meva mare, que és qui està amb ella gairebé tot el dia, acaba amb els braços fets pols...
El Mtuku i jo haviem pensat en comprar un caminador, els tacatà de tota la vida, o inclús aviem mirat altres opcions, com els centres d'activitats, però no sabem si és del tot bó o no... evidentment amb mesura, però abans de comprar, em podeu ajudar?
Us deixo uns links amb les diferents opcions:
http://www.chicco.es/anadador-dj/scheda ... 48.260.000
http://www.kidsii.com/p-68-bounce-bounc ... kyard.aspx
http://www.toysrus.es/catalogue/Product ... skn=731315
http://www.toysrus.es/catalogue/Product ... skn=723703
Vosaltres que heu fet o que farieu?
Gràcies pels vostres consells...
Una abraçada!
La Mar farà 6 mesos la propera setmana, i ara ja vol estar més dreta, saltant, que asseguda, i la meva mare, que és qui està amb ella gairebé tot el dia, acaba amb els braços fets pols...
El Mtuku i jo haviem pensat en comprar un caminador, els tacatà de tota la vida, o inclús aviem mirat altres opcions, com els centres d'activitats, però no sabem si és del tot bó o no... evidentment amb mesura, però abans de comprar, em podeu ajudar?
Us deixo uns links amb les diferents opcions:
http://www.chicco.es/anadador-dj/scheda ... 48.260.000
http://www.kidsii.com/p-68-bounce-bounc ... kyard.aspx
http://www.toysrus.es/catalogue/Product ... skn=731315
http://www.toysrus.es/catalogue/Product ... skn=723703
Vosaltres que heu fet o que farieu?
Gràcies pels vostres consells...
Una abraçada!
- Vilma
- :: zebra

- Entrades: 1481
- Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
- Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
- Contacta:
Re: Tacatá si o no?
Hola!!!!!!!!
Nosaltres tenim el de la fisher price i la veritat es que li va encantar, li vaig comentar a la pediatra i em va dir que cap problema però sempre una estoneta només , després li vam comprar el caminador i també si va estar a estonetes ara el tio no vol estar ni a un lloc ni a l'altre vol correr i caminar:
Bona Tarda!!!
Nosaltres tenim el de la fisher price i la veritat es que li va encantar, li vaig comentar a la pediatra i em va dir que cap problema però sempre una estoneta només , després li vam comprar el caminador i també si va estar a estonetes ara el tio no vol estar ni a un lloc ni a l'altre vol correr i caminar:
Bona Tarda!!!
Hola Vilma, gràcies per la resposta... a quin et refereixes al saltador? quan vas començar a posar-lo?
Abans s'utilitzaven molt i ara hi ha molta gent que hi està en contra, però jo crec que és com tot, amb mesura no els pot fer cap mal i estic d'acord amb la teva mare amb això dels braços, jo tinc l'esquena feta pols....
Jo no li posaré. Opino que cada nen ha de passar per unes fases i no s'ha de forçar.
La pediatra em va dir a més que al no anar amb tacatá fortaleixen més la musculatura de les cames. És igual si gategen o si s'arrosseguen, la qüestió és moure's. Amb el tacatá és massa fàcil. A part, també em va dir que per ells és molt divertit perque ho tenen tot a l'abast i llavors és quan hi ha més perill d'accidents domèstics.
de tota manera, això dels accidents, si no tens cura (i tenint-ne també) et pot passar sense tacatá. El meu tot just ara ha començat a gatejar i s'enfila pels mobles. Doncs és molt fàcil caure's i als mobles tant minimalistes d'avui en dia, ells arriben fàcilment per agafar el que hi hagi.
Ara, també t'he de dir una cosa. Quan jo era petita, anava amb tacatá. Si això m'ha generat algun problema, no en sóc conscient.
Pel que fa als braços, també és veritat. Nosaltres intentem deixar-lo al terra tot el temps que podem perquè li agrada i es distreu molt, però s'ha d'estar molt al cas i anar-li darrera, eh? Però bé, és el que fan els petits.
La pediatra em va dir a més que al no anar amb tacatá fortaleixen més la musculatura de les cames. És igual si gategen o si s'arrosseguen, la qüestió és moure's. Amb el tacatá és massa fàcil. A part, també em va dir que per ells és molt divertit perque ho tenen tot a l'abast i llavors és quan hi ha més perill d'accidents domèstics.
de tota manera, això dels accidents, si no tens cura (i tenint-ne també) et pot passar sense tacatá. El meu tot just ara ha començat a gatejar i s'enfila pels mobles. Doncs és molt fàcil caure's i als mobles tant minimalistes d'avui en dia, ells arriben fàcilment per agafar el que hi hagi.
Ara, també t'he de dir una cosa. Quan jo era petita, anava amb tacatá. Si això m'ha generat algun problema, no en sóc conscient.
Pel que fa als braços, també és veritat. Nosaltres intentem deixar-lo al terra tot el temps que podem perquè li agrada i es distreu molt, però s'ha d'estar molt al cas i anar-li darrera, eh? Però bé, és el que fan els petits.

Jo crec que si tens espai perquè es mogui sense haver d'anar ensopegant amb els mobles continuament, no és mala idea. Alguna estratègia ens hem de buscar per fer la vida més fàcil a aquestes superavies!
També crec que dels caminadors no se'n pot abusar, vaja, com amb tot.
També crec que dels caminadors no se'n pot abusar, vaja, com amb tot.
No vull ser la "dolenta" d'aquest post, però jo no li compraria un andador. Perquè? Doncs perquè no exercirà bé les cames, ja que el millor ara és que aprengui a aixercar-se, a asseure's i aviat a gatejar. Després, més endavant, quan tingui 9 o més mesos i vegis que s'aixeca i intenta caminar apollant-se als mobles, llavors sí que pot ser una bona idea un tacataca (que no és un andador!!!). Un tacataca no té subjecció per les cames, és un aparato on el nen s'hi aguanta amb els braços, amb rodetes i ell va practicant el caminar.
Un exemple:
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/40060836
Un típic tacataca casero: és un cotxet de nines amb un pal extensor que posem els pares i així controlem la velocitat.
Bueno, espero que no us enfadeu, eh? Una abraçada!
Un exemple:
http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/40060836
Un típic tacataca casero: és un cotxet de nines amb un pal extensor que posem els pares i així controlem la velocitat.
Bueno, espero que no us enfadeu, eh? Una abraçada!
A mi no m'agraden i la meva filla no n'ha tingut, ja que opino que no ha de ser molt bo per les cames forçar-les "abans d'hora", però com dieu és com tot, si ets conscient de que pot portar algun accident domèstic i que no és molt recomanable per l'esquelet, no n'abusis i ja està. Com et diuen per aqui alguna coseta s'ha de fer que sinó no faríem res i les que acabem amb l'esquena feta pols som nosaltres!
Ara, haig de dir que a mi me n'havien posat i no tinc cap trauma ni cap problema!
Ara, haig de dir que a mi me n'havien posat i no tinc cap trauma ni cap problema!
Ostres Helan, tens raó, una cosa és un caminador i l'altra un taca-taca que només els serveix de suport per caminar!!! D'aquesta manera un taca-taca no els pot fer cap mal, no? Al contrari, els deu donar més seguretat!
Gràcies noies per tots els consells...
He parlat amb el Mtuku i finalment no li comprarem... potser més endavant, però ara no...
Però podeu seguir posant les vostres opinions, que sempre és bó saber el que pensa la resta.
He parlat amb el Mtuku i finalment no li comprarem... potser més endavant, però ara no...
Però podeu seguir posant les vostres opinions, que sempre és bó saber el que pensa la resta.
La llàstima del tacataca d'Ikea és que està esgotat... sniff, sniff!
Hola,
Ja sé que el tema està tancat però vull dir la meva.
Tot depèn de cada nen. El meu fill té 7 mesos i gateja des dels 6. A la que troba el sofà , una cadira, una paret, un radiador, etc,....ell s'aixeca! i es posa dret! el "parque" que tenim és el de quan era petita, on la funcionalitat prevalia davant la "superseguretat dels bebés" i té barrots. Això li ha permès aixecar-se amb mlta facilitat. És pura fibra.
L'altre dia li van portar el caminador de la seva cosina i no el vol ni veure'l. Pensavem que li encantaria ja que només vol estar dret. (I ningú li força res!), però ni els llumets, ni els sons, ni està allà dintre li ha agradat.
De manera que abans de comprar-ne algun jo crec que seria bò provar el d'algun amiguet o cosineta a veure si li agrada, perquè valen molts diners i si després no ho volen és una llàstima.
Petons a totes i a disfrutar!
Ja sé que el tema està tancat però vull dir la meva.
Tot depèn de cada nen. El meu fill té 7 mesos i gateja des dels 6. A la que troba el sofà , una cadira, una paret, un radiador, etc,....ell s'aixeca! i es posa dret! el "parque" que tenim és el de quan era petita, on la funcionalitat prevalia davant la "superseguretat dels bebés" i té barrots. Això li ha permès aixecar-se amb mlta facilitat. És pura fibra.
L'altre dia li van portar el caminador de la seva cosina i no el vol ni veure'l. Pensavem que li encantaria ja que només vol estar dret. (I ningú li força res!), però ni els llumets, ni els sons, ni està allà dintre li ha agradat.
De manera que abans de comprar-ne algun jo crec que seria bò provar el d'algun amiguet o cosineta a veure si li agrada, perquè valen molts diners i si després no ho volen és una llàstima.
Petons a totes i a disfrutar!
- igperadejordi
- :: tortuga

- Entrades: 321
- Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm
Hola!
Jo al meu fill no n'hi he comprat. La meva pediatra em va recomanar que sobretot no li comprés, no per que fos dolent o bó pel seu desenvolupament, sinó per tots els accidents que tenen els nens amb aquesta mena de coses. La meva pediatra n'ha vist de tots colors, i diu que prefereix que gategin o caminin, però per ells mateixos!
Jo al meu fill no n'hi he comprat. La meva pediatra em va recomanar que sobretot no li comprés, no per que fos dolent o bó pel seu desenvolupament, sinó per tots els accidents que tenen els nens amb aquesta mena de coses. La meva pediatra n'ha vist de tots colors, i diu que prefereix que gategin o caminin, però per ells mateixos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |