LACTÀNCIA I UNGLES DE GEL O PORCELANA?
LACTÀNCIA I UNGLES DE GEL O PORCELANA?
Creieu que em puc posar ungles de gel donant el pit? Hi deu haver algun component químic que pugui passar a la llet?
Tinc cita per posar-me-les però ara tinc dubtes, el més important és la meva nena...
Tinc cita per posar-me-les però ara tinc dubtes, el més important és la meva nena...
Re: LACTÀNCIA I UNGLES DE GEL O PORCELANA?
Hola guapa!
Jo vaig estar portant ungles de porcellana fins els 4 mesos d'embaraç
, i la noia em va dir que no hi habia cap problema.
Després ens vam mudar i entre les obres a casa i el canvi de barri ja no me les vaig arreglar més.
Tinc molt clar, que al tornar a la feina me les tornaré a fer és molt comode!!!!
Salutacions!
Jo vaig estar portant ungles de porcellana fins els 4 mesos d'embaraç
, i la noia em va dir que no hi habia cap problema. Després ens vam mudar i entre les obres a casa i el canvi de barri ja no me les vaig arreglar més.
Tinc molt clar, que al tornar a la feina me les tornaré a fer és molt comode!!!!
Salutacions!
- Naylacris
- :: dinosaure
- Entrades: 12234
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Yo aún a dia de hoy le estoy dando el pecho a Ana, y llevo las uñas de porcelana o de gel según me da desde el 2005, hubo unos meses que no me las puse al principio de tener a Ana porque no tenia tiempo de irmelas a poner, pero después he vuelto a ponérmelas y no hay ningún problema, incluso al chica japonesa que me las hace hace 4 meses que ha sido mami ella da el pecho y ha estado todo el embarazo con las uñas puestas y ahora las sigue llevando y ella empezó a trabajar hace 3 meses y está con los productos todo el dia y no pasa nada, te las puedes poner tranquila.
- Naylacris
- Contacta:
Yo aún a dia de hoy le estoy dando el pecho a Ana, y llevo las uñas de porcelana o de gel según me da desde el 2005, hubo unos meses que no me las puse al principio de tener a Ana porque no tenia tiempo de irmelas a poner, pero después he vuelto a ponérmelas y no hay ningún problema, incluso al chica japonesa que me las hace hace 4 meses que ha sido mami ella da el pecho y ha estado todo el embarazo con las uñas puestas y ahora las sigue llevando y ella empezó a trabajar hace 3 meses y está con los productos todo el dia y no pasa nada, te las puedes poner tranquila.
Gràcies per respondre!!!
Jo les vaig dur l'estiu passat i súper bé, a part que me les mossego des de petita i així puc dur, per fi, les ungles una mica decents
Però quan vaig sabre que estava embarassada me les vaig treure perquè no sabia si podia dur-les i perquè havia de fer 60 km cada cop per arreglar-me-les. La sort és que ara ho tinc al meu carrer 
Jo les vaig dur l'estiu passat i súper bé, a part que me les mossego des de petita i així puc dur, per fi, les ungles una mica decents
Però quan vaig sabre que estava embarassada me les vaig treure perquè no sabia si podia dur-les i perquè havia de fer 60 km cada cop per arreglar-me-les. La sort és que ara ho tinc al meu carrer 
- Naylacris
- Contacta:
Pues no te preocupes porque no pasa nada, ya te lo he comentado en el anterior mensaje.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |