Cuco o cadireta?
Cuco o cadireta?
Hola,
Aviam si em podeu aconsellar, potser és una tonteria, però hi anem donant voltes...
Tenim el Quinny 4, el nen ja té 3 mesos i pesa 6 kg. Tot i que el nen no és molt gros, veiem que el cuco se li comença a fer petit, a més pensem que queda una mica tancat i no pot veure res, ni interactuar amb l'entorn... a vegades plora perquè vol que el traiem i ho convinem; però voldríem posar-lo ja a la cadireta, estiradet, és una bona opció?
Sabem que per l'esquena és millor el cuco i per això mateix li hem portat tot aquest temps; al cotxe hem fet servir el maxicosi, però per passejar no. Però per l'esquena si va estiradet a la cadira és el mateix?
A més, una altra cosa que ens fa pensar en canviar-lo és que no sabem si és que ho fan tots els Quinnys o només el nostre (perquè sigui defectuós o ens el carreguéssim quan el vam muntar), però el cuco fa pendent cap avall i el nen sempre acaba a baix de tot, amb les cames ben encongides. Ens passem tota l'estona posant-lo cap amunt i quan està dormint és un rotllo perquè molts cops es desperta. A vegades quan està despert, el pobre molt cops posa els peus cap a dalt i per fora!
Així que no sabem què fer? què en penseu? Gemma tu que hi entens, què faries? El que no volem és que sigui perjudicial per l'esquena, això està clar!
merci a totes!!!
Aviam si em podeu aconsellar, potser és una tonteria, però hi anem donant voltes...
Tenim el Quinny 4, el nen ja té 3 mesos i pesa 6 kg. Tot i que el nen no és molt gros, veiem que el cuco se li comença a fer petit, a més pensem que queda una mica tancat i no pot veure res, ni interactuar amb l'entorn... a vegades plora perquè vol que el traiem i ho convinem; però voldríem posar-lo ja a la cadireta, estiradet, és una bona opció?
Sabem que per l'esquena és millor el cuco i per això mateix li hem portat tot aquest temps; al cotxe hem fet servir el maxicosi, però per passejar no. Però per l'esquena si va estiradet a la cadira és el mateix?
A més, una altra cosa que ens fa pensar en canviar-lo és que no sabem si és que ho fan tots els Quinnys o només el nostre (perquè sigui defectuós o ens el carreguéssim quan el vam muntar), però el cuco fa pendent cap avall i el nen sempre acaba a baix de tot, amb les cames ben encongides. Ens passem tota l'estona posant-lo cap amunt i quan està dormint és un rotllo perquè molts cops es desperta. A vegades quan està despert, el pobre molt cops posa els peus cap a dalt i per fora!
Així que no sabem què fer? què en penseu? Gemma tu que hi entens, què faries? El que no volem és que sigui perjudicial per l'esquena, això està clar!
merci a totes!!!
Re: Cuco o cadireta?
A nosaltres ens va passar el mateix amb el bugaboo. El nen ja no volia anar al cuco i al maxicosi suava moltíssim. Li vaig comentar a la pediatra i em va dir que sí, que el podia posar a la cadireta ben estirada. Li vam posar i molt bé, però al cap d'uns dies, el nen volia anar més incorporat, per veure-ho tot bé i vam provar la posició del mig, més sentadet, però no hi estava còmode encara. Així, que com que ja no fa calor ara hem passat al maxicosi, a la posició més dreta i hi va molt bé. Suposo que d'aquí un mes més o menys el tornarem a passar a la cadireta!!
ben estirat el pots posar a la cadira, hi ha nens, que s´agobien als cucos, el meu fill fins que no hi cavia mes feliç que una col alla dins, i lo be que li va anar, aixi no hi havien duptes que valguessin, pero si hagues calgut tant si com no.... doncs potser si li hagues posat 

Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Al cuco queden més protegits, sobretot ara que començarà a fer fred, però si li agrada mirar, jo crec que el pots començar a incorporar. A en Jan el vaig posar a la cadireta cap als 4 mesos perquè era molt inquiet i volia estar al cas de tot.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |