Cuco o cadireta?

Més qüestions.
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

Cuco o cadireta?

EntradaAutor: Ixena » dl. set. 21, 2009 1:08 pm

Hola,

Aviam si em podeu aconsellar, potser és una tonteria, però hi anem donant voltes...

Tenim el Quinny 4, el nen ja té 3 mesos i pesa 6 kg. Tot i que el nen no és molt gros, veiem que el cuco se li comença a fer petit, a més pensem que queda una mica tancat i no pot veure res, ni interactuar amb l'entorn... a vegades plora perquè vol que el traiem i ho convinem; però voldríem posar-lo ja a la cadireta, estiradet, és una bona opció?
Sabem que per l'esquena és millor el cuco i per això mateix li hem portat tot aquest temps; al cotxe hem fet servir el maxicosi, però per passejar no. Però per l'esquena si va estiradet a la cadira és el mateix?
A més, una altra cosa que ens fa pensar en canviar-lo és que no sabem si és que ho fan tots els Quinnys o només el nostre (perquè sigui defectuós o ens el carreguéssim quan el vam muntar), però el cuco fa pendent cap avall i el nen sempre acaba a baix de tot, amb les cames ben encongides. Ens passem tota l'estona posant-lo cap amunt i quan està dormint és un rotllo perquè molts cops es desperta. A vegades quan està despert, el pobre molt cops posa els peus cap a dalt i per fora! :r)
Així que no sabem què fer? què en penseu? Gemma tu que hi entens, què faries? El que no volem és que sigui perjudicial per l'esquena, això està clar!

merci a totes!!!
Imatge
Medes
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. juny 11, 2008 10:27 am

Re: Cuco o cadireta?

EntradaAutor: Medes » dl. set. 21, 2009 2:21 pm

A nosaltres ens va passar el mateix amb el bugaboo. El nen ja no volia anar al cuco i al maxicosi suava moltíssim. Li vaig comentar a la pediatra i em va dir que sí, que el podia posar a la cadireta ben estirada. Li vam posar i molt bé, però al cap d'uns dies, el nen volia anar més incorporat, per veure-ho tot bé i vam provar la posició del mig, més sentadet, però no hi estava còmode encara. Així, que com que ja no fa calor ara hem passat al maxicosi, a la posició més dreta i hi va molt bé. Suposo que d'aquí un mes més o menys el tornarem a passar a la cadireta!!
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dl. set. 21, 2009 8:20 pm

ben estirat el pots posar a la cadira, hi ha nens, que s´agobien als cucos, el meu fill fins que no hi cavia mes feliç que una col alla dins, i lo be que li va anar, aixi no hi havien duptes que valguessin, pero si hagues calgut tant si com no.... doncs potser si li hagues posat ;-)
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
magia
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

EntradaAutor: magia » dl. set. 21, 2009 9:11 pm

Al cuco queden més protegits, sobretot ara que començarà a fer fred, però si li agrada mirar, jo crec que el pots començar a incorporar. A en Jan el vaig posar a la cadireta cap als 4 mesos perquè era molt inquiet i volia estar al cas de tot.
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::