BATEIG I PRIMER ANIVERSARI
- ARIADNA29/03/08
- :: tigre

- Entrades: 727
- Membre des de: dv. abr. 25, 2008 3:27 pm
- Contacta:
BATEIG I PRIMER ANIVERSARI
HOLA BONIQUES!!
ENS AGRADARIA BATEJAR EN EL NSOTRE FILL JOEL I FER-LI JUNTAMENT LA FESTA DEL SEU PRIMER ANIVERSARI.. ALGÚ SAP D'ALGUN LLOC MACO QUE FAGIN BATEIJOS? ES QUE EM QUEDEN 3 MESOS I ALGO I VAIG MOLT PERDUDA!!
HABEURE SI ALGUNA TE ALGUNA IDEA, O HA ANAT ALGUN BATEIG ON HAGI ESTAT EL LLOC GUAPO.
GRÀCIES
ENS AGRADARIA BATEJAR EN EL NSOTRE FILL JOEL I FER-LI JUNTAMENT LA FESTA DEL SEU PRIMER ANIVERSARI.. ALGÚ SAP D'ALGUN LLOC MACO QUE FAGIN BATEIJOS? ES QUE EM QUEDEN 3 MESOS I ALGO I VAIG MOLT PERDUDA!!
HABEURE SI ALGUNA TE ALGUNA IDEA, O HA ANAT ALGUN BATEIG ON HAGI ESTAT EL LLOC GUAPO.
GRÀCIES
Re: BATEIG I PRIMER ANIVERSARI
D'on ets?
- ARIADNA29/03/08

- Contacta:
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
hola!
no se si us queda lluny pero a mi m'encanta Lluca (no tinc ni c trencada ni accents al teclat
), que el claustre es precios, o a Orista, que hi ha la cripta. I per restaurants a la zona n'hi ha forces, depenent del tipus de celebracio que vulgueu fer...
Nosaltres vam batejar la Julia a la capella de la Bona Sort a Prats i vam fer sopar a Cal Quico.
ja ens diras que decidiu fer
no se si us queda lluny pero a mi m'encanta Lluca (no tinc ni c trencada ni accents al teclat
), que el claustre es precios, o a Orista, que hi ha la cripta. I per restaurants a la zona n'hi ha forces, depenent del tipus de celebracio que vulgueu fer...Nosaltres vam batejar la Julia a la capella de la Bona Sort a Prats i vam fer sopar a Cal Quico.
ja ens diras que decidiu fer
jo també recomano Lluçà. A més a davant hi ha un restaurant que està molt bé.
hi em sembla que també hi ha un parc infantil.
l'únic problema és que hi ha la carretera al costat i si hi ha canalla s'ha de vigilar que no la travessin.
un altra lloc és l'església de Folgaroles.
hi em sembla que també hi ha un parc infantil.
l'únic problema és que hi ha la carretera al costat i si hi ha canalla s'ha de vigilar que no la travessin.
un altra lloc és l'església de Folgaroles.

- ARIADNA29/03/08

- Contacta:
Gràcies per les vostres respostes! M'he estat mirant la cripta d'oristà i està molt bé! el dia que em pugui escapar amb el meu home li anirem a fer una visita..
Això que més que res necessitaria que algu em digues d'algun lloc per fer la celebracio. Un restaurant on fagin alguna mica d'espetctacle per a nens o algo aixi
Això que més que res necessitaria que algu em digues d'algun lloc per fer la celebracio. Un restaurant on fagin alguna mica d'espetctacle per a nens o algo aixi
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
ARIADNA29/03/08 ha escrit:Gràcies per les vostres respostes! M'he estat mirant la cripta d'oristà i està molt bé! el dia que em pugui escapar amb el meu home li anirem a fer una visita..
aixo no ho se, pero depenent del lloc, segur que no t'hi posen inconvenient per a portar algu contractat, tipus pallasso per cantar cancons i coses aixi. Pots mirar a Cal Quico, que tenen menjadors "individuals" o mirar algun restaurant mes petit tambe. Ja preguntare!
ah! abans d'anar a Orista truca a la rectoria. Normalment la cripta no la tenen oberta, crec. Pero el mossen es molt amable i us vindra a obrir i us l'ensenyara

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |