BATEIG I PRIMER ANIVERSARI

Més qüestions.
ARIADNA29/03/08
:: tigre
Entrades: 727
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 3:27 pm
Contacta:

BATEIG I PRIMER ANIVERSARI

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dl. set. 21, 2009 3:20 pm

HOLA BONIQUES!!

ENS AGRADARIA BATEJAR EN EL NSOTRE FILL JOEL I FER-LI JUNTAMENT LA FESTA DEL SEU PRIMER ANIVERSARI.. ALGÚ SAP D'ALGUN LLOC MACO QUE FAGIN BATEIJOS? ES QUE EM QUEDEN 3 MESOS I ALGO I VAIG MOLT PERDUDA!!
HABEURE SI ALGUNA TE ALGUNA IDEA, O HA ANAT ALGUN BATEIG ON HAGI ESTAT EL LLOC GUAPO.

GRÀCIES
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
rampoina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dj. abr. 30, 2009 5:45 pm

Re: BATEIG I PRIMER ANIVERSARI

EntradaAutor: rampoina » dl. set. 21, 2009 4:06 pm

D'on ets?
ARIADNA29/03/08
Contacta:

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dl. set. 21, 2009 6:30 pm

de la comarca d'Osona. Alguna idea?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. set. 21, 2009 7:34 pm

hola!

no se si us queda lluny pero a mi m'encanta Lluca (no tinc ni c trencada ni accents al teclat :-:) :-:) ), que el claustre es precios, o a Orista, que hi ha la cripta. I per restaurants a la zona n'hi ha forces, depenent del tipus de celebracio que vulgueu fer...

Nosaltres vam batejar la Julia a la capella de la Bona Sort a Prats i vam fer sopar a Cal Quico.

ja ens diras que decidiu fer :ok:
meló
:: gosset
:: gosset
Entrades: 476
Membre des de: dl. set. 14, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: meló » dt. set. 22, 2009 8:24 am

jo també recomano Lluçà. A més a davant hi ha un restaurant que està molt bé.
hi em sembla que també hi ha un parc infantil.
l'únic problema és que hi ha la carretera al costat i si hi ha canalla s'ha de vigilar que no la travessin.

un altra lloc és l'església de Folgaroles.
Imatge
ARIADNA29/03/08
Contacta:

EntradaAutor: ARIADNA29/03/08 » dt. set. 22, 2009 9:12 pm

Gràcies per les vostres respostes! M'he estat mirant la cripta d'oristà i està molt bé! el dia que em pugui escapar amb el meu home li anirem a fer una visita..
Això que més que res necessitaria que algu em digues d'algun lloc per fer la celebracio. Un restaurant on fagin alguna mica d'espetctacle per a nens o algo aixi
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dt. set. 22, 2009 9:17 pm

ARIADNA29/03/08 ha escrit:Gràcies per les vostres respostes! M'he estat mirant la cripta d'oristà i està molt bé! el dia que em pugui escapar amb el meu home li anirem a fer una visita..
Això que més que res necessitaria que algu em digues d'algun lloc per fer la celebracio. Un restaurant on fagin alguna mica d'espetctacle per a nens o algo aixi

aixo no ho se, pero depenent del lloc, segur que no t'hi posen inconvenient per a portar algu contractat, tipus pallasso per cantar cancons i coses aixi. Pots mirar a Cal Quico, que tenen menjadors "individuals" o mirar algun restaurant mes petit tambe. Ja preguntare!

ah! abans d'anar a Orista truca a la rectoria. Normalment la cripta no la tenen oberta, crec. Pero el mossen es molt amable i us vindra a obrir i us l'ensenyara :-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::