Heu rentat l'hamaca Jané FOLD?
Heu rentat l'hamaca Jané FOLD?
Tinc l'hamaca una mica bruta i he decidit desmuntar-la per rentar-la, però quan l'he desmuntat m'ha fet cosa posar-la a la rentadora. Algu ho ha fet? de moment l'he rentat a mà, però m'agradaria saber si algú l'ha posat a la rentadora i quin resultat ha donat. Per cert també tinc dubtes de posar-hi la motxilla porta-bebès del babybjorn, l'hi heu posat? moltes gràcies!
Re: Heu rentat l'hamaca Jané FOLD?
Hola Iea,
Jo tinc la mateixa i l'he rentada a la màquina. La primera vegada també ho vaig fer a ma, però em va costar "deu i la mare" escorre-la. A més em van quedar una mena de marques blanques del sabó. La segona vegada, la vaig rentar a la màquina amb aigua freda i va quedar perfecte!
Jo tinc la mateixa i l'he rentada a la màquina. La primera vegada també ho vaig fer a ma, però em va costar "deu i la mare" escorre-la. A més em van quedar una mena de marques blanques del sabó. La segona vegada, la vaig rentar a la màquina amb aigua freda i va quedar perfecte!
Ara m'acabo de fixar que també parles de la motxila. Jo em referia a l'hamaca, eh?
De totes maneres tinc una amiga que té la babyjorn i sempre em diu que també la posa a la màquina.
De totes maneres tinc una amiga que té la babyjorn i sempre em diu que també la posa a la màquina.
jo també tinc la hamaca Jané fold i desde que vam començar amb les papilles la rento cada setmana ( ja que la Laura es posa perduda) i fins ara cap problema.
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Hola!
Doncs jo et diré més de l'hamaca... com en la nostra vida és fonamental per tenir-los "controlats"... l'altre dia em vaig atrevir a ficar-la a la secadora i tot!!!!!
I la motxil·la tambè le ficat, això sí, sempre ho faig amb el rentat que normalment tenen les rentadores que es per roba delicada.
Apa, espero haver-te ajudat!!!!
Siau.
Doncs jo et diré més de l'hamaca... com en la nostra vida és fonamental per tenir-los "controlats"... l'altre dia em vaig atrevir a ficar-la a la secadora i tot!!!!!
I la motxil·la tambè le ficat, això sí, sempre ho faig amb el rentat que normalment tenen les rentadores que es per roba delicada.
Apa, espero haver-te ajudat!!!!
Siau.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
I tant que la pots posar a la rentadora.. jo amb el programa normal ja faig.... jo no l'he posat a la secadora encara pero ho probaré perque quan la rento , com que agafa molta aigua va regotejant i l'havia de penjar a fora la terrassa.... amb la trona em passa igual!
Hola,
Jo he rentat fa poc tant l'hamaqueta Fold com la motxileta Babyjorn amb la rentadora, a 40% i queden perfectes!
Jo he rentat fa poc tant l'hamaqueta Fold com la motxileta Babyjorn amb la rentadora, a 40% i queden perfectes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |