SAC PEL COTXET

Més qüestions.
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

SAC PEL COTXET

EntradaAutor: TXETA » dv. oct. 02, 2009 7:39 am

Estem començant a mirar sacs pel cotxet, nosaltres tenim el Vintage2 de la Casualplay, quin em recomeneu? M'han dit que el de casualplay és molt estret... què en penseu? I el Jané Kids?

Una altra pregunta... quan els poseu en el sac, els poseu l'abric o el buzo oi? Ains! Això de ser novatilla... :-:)

Gràcies reines! :-()-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: SAC PEL COTXET

EntradaAutor: pucpuc » dv. oct. 02, 2009 8:39 am

hola txeta!

jo tambe tinc el casualplay com tu i me quedat el sac de casualplay aixi m'asseguro que "tot encaixa" és adir que no hem trobare sorpreses alhora de posar-lo, lligar-lo etc. Pero potser n'hi ha de millors, jo ho desconec.
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dv. oct. 02, 2009 8:41 am

Jo aquests sacs els trobo massa gruixuts, només els pots dur 4 dies (al menys a sant boi) perque la resta es moren de calor, i clar els has de dur abrigats dels braços , però si els portes amb buzo tenen calor de les cames...

El que jo vaig fer va ser cosir un saquet de polar, i un doble fons de tovallola, però res de res de capes de farcit, la capa exterior que porten no cal perque quan plou els poses el plastic, i així vam anar de conya, i els 4 dies mes forts l'hi vaig afegir una manteta i així el vaig aprofitar molt.
heaven25baby
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dv. oct. 02, 2009 8:49 am

HOLA MACA!!! JO TINC A LA VENDA EL SAQUET MARCA JANÉ KIDS DE COLOR VERMELL I TARONJA. ESTÀ COM NOU AMB CAIXA INCLOSSA. PREU 30 EUROS. SI T'INTERESSA MP O MAIL: Heaven20@msn.com. 1 PETONET ;-)
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
Iea
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. set. 10, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: Iea » dv. oct. 02, 2009 10:52 pm

Jo tb. tinc el vintage reverse del casualplay i com que m'han deixat un sac (Jane kids) he passat de comprar el del casualplay. Jo ja l'hi he posat pq. va fer uns dies de molt fred, i la veritat és que hi va bé, ara, si l'hagués de comprar potser em quedaria el que l'hi toca tot i que no sabia que fos estret com dius. Per cert, algú sap algo del sac del McLaren? el tinc encarregat i encara no m'ha arribat, però si algú el té i el pot recomanar o no, millor! gràcies!
Èlia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 63
Membre des de: dc. maig 25, 2011 8:16 pm

EntradaAutor: Èlia » dv. des. 16, 2011 4:22 pm

Hola a totes,
escric en aquest post per si algú em pot recomanar quin tipus de sac em pot anar millor.
Nosaltres tenim el cotxet casualplay avant.
Hi ha gent que recomana un sac universal per si em canvio de cotxet, però no sé si serà el cas, espero que aquest em serveixi força.
He llegit que amb els sacs normals les mans del bebé estan destapades? i amb els sacs buzo tenen calor? Que em recomaneu?
Moltes gràcies.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::