TITELLES BABY EINSTEIN
TITELLES BABY EINSTEIN
Hola! Sabeu on puc trobar les titelles que surten als DVD de Baby Einstein? A la meva filla li agrada especialment el drac que treu la llengua ... Ho he estat buscant i no ho trobo per enlloc...
Gràcies!!!
Gràcies!!!
Re: TITELLES BABY EINSTEIN
Hola Sunny, nosaltres tenim la de la jirafa i la vaig comprar a una llibreria de la nostra ciutat. Al mateix lloc on haviem comprat alguns dvd's de la mateixa marca. La veritat és que és una llibreria on hi ha bastantes coses per nens (petits jocs, joguines educatives,...) així que potser en una llibreria "normal" no ho trobes... Has mirat a l'Abacus o al Corte Inglés? Bé, espero que les trobis.
Mira, acabo de veure que a la llibreria que et deia tenen la opció de compra on-line, no funciona per ara (he clicat i no et porta a cap lloc...
) però et deixo el link per si més endavant tenen el servei!
http://www.llibrerialamulassa.cat
Mira, acabo de veure que a la llibreria que et deia tenen la opció de compra on-line, no funciona per ara (he clicat i no et porta a cap lloc...
) però et deixo el link per si més endavant tenen el servei!http://www.llibrerialamulassa.cat
Hola!
Mira, al google posa: www.babyeinstein-es.com et surtirà una pàgina amb informació sobre els productes i també on comprar.
Espero que et serveixi!
Mira, al google posa: www.babyeinstein-es.com et surtirà una pàgina amb informació sobre els productes i també on comprar.
Espero que et serveixi!
Jo tinc el mico (el que surt a World Animals) i el vaig comprar a la marteixa botiga que els dvd 
A l´Abacus ho he preguntat i no en tenen, buscaré per les altres botigues que em dieu.. perque a la web tampoc no les tenen...
Moltes gràcies per les vostres respostes!
Moltes gràcies per les vostres respostes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |