Canvi de banyera. Quina agafarieu?
Canvi de banyera. Quina agafarieu?
Hola noies!
La Mar aviat no hi cabrà a la banyera, ara tenim una Jané inflable, i nosaltres al bany tenim plat de dutxa.
Algú de vosaltres està en la mateixa situació? quina banyera heu agafat per després?
Jo he vist aquesta http://www.bibabath.com/es/index.html barata no és, però crec que potser la sol.lució si després, més endavant tenim un altre bitxillu.
A més la nostra dutxa és gran...
Que en penseu?
Gràcies i petonets!
La Mar aviat no hi cabrà a la banyera, ara tenim una Jané inflable, i nosaltres al bany tenim plat de dutxa.
Algú de vosaltres està en la mateixa situació? quina banyera heu agafat per després?
Jo he vist aquesta http://www.bibabath.com/es/index.html barata no és, però crec que potser la sol.lució si després, més endavant tenim un altre bitxillu.
A més la nostra dutxa és gran...
Que en penseu?
Gràcies i petonets!
Re: Canvi de banyera. Quina agafarieu?
No en tinc ni idea quina és la millor solució pel vostre cas, però sembla que la banyera que proposes està força bé...
Molta sort i a veure què et diuen.
Molta sort i a veure què et diuen.
Hola Mtuki! No veig mala idea aquesta banyera que proposes però no et sembla massa gran per una nena que encara no es pugui dutxar dreta? I no sembla que s'hagi de gastar molta quantitat d'aigua per omplir-la?
Es la meva reflexio, però ja et dic de totes maneres que sembla una bona opció.
A veure que opinen les altres.
Petons.
Es la meva reflexio, però ja et dic de totes maneres que sembla una bona opció.
A veure que opinen les altres.
Petons.
Hola, potser per ara si que seria un pel gran, però ja miro de cara a més endavant... perquè també veig que està molt bé per si hi ha dos nens.
En quan a lo de la despesa d'aigua, jo no l'ompliria tota... només una pel perque hi jugués... ja que la dutxa potser és míllor de cara a despesa però no hi juguen i jo hauria de dutxar-me amb ella cada vegada...
Avui sabré el preu que em fan a la botiga on acostumo a comprar, però el que he vist ronda entre 120 i 140 €. Ja he dit que no és barata, però ja la tindria per molts anys...
Perquè he vist d'altres però també amb el temps quedarán petites i no hi poden estar dos criatures.
El que m'agrada d'aquesta es que es plega força...
En quan a lo de la despesa d'aigua, jo no l'ompliria tota... només una pel perque hi jugués... ja que la dutxa potser és míllor de cara a despesa però no hi juguen i jo hauria de dutxar-me amb ella cada vegada...
Avui sabré el preu que em fan a la botiga on acostumo a comprar, però el que he vist ronda entre 120 i 140 €. Ja he dit que no és barata, però ja la tindria per molts anys...
Perquè he vist d'altres però també amb el temps quedarán petites i no hi poden estar dos criatures.
El que m'agrada d'aquesta es que es plega força...
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
He trobat aquesta. No sé que val però sembla que per omplir-la no et cal tanta aigua.
Jo no la tinc però i no et puc dir res sobre ella, només era per aportar una altra idea
http://www.arealcoolworld.com/#/welcome
Jo no la tinc però i no et puc dir res sobre ella, només era per aportar una altra idea
http://www.arealcoolworld.com/#/welcome
ei, a les vinyes hi tinc un bidó per posar el vi acabat despellogar que taniria molt bé!!
no, ara en serio, la opció que comentes està bé! Fet i fet, una banyera normal,amb potes daquelles que sarrepenja a la banyera gran, de seguida puja a 80€
no, ara en serio, la opció que comentes està bé! Fet i fet, una banyera normal,amb potes daquelles que sarrepenja a la banyera gran, de seguida puja a 80€
Gràcies cristina! aquesta opció ja la he vist, però el que em frena es que és fins els 4 anys... i la Mar creix gran... tan alta com ampla! 

Un bidó no està malament... l'avi de la Mar té botes de vi... que també fariem, però pesen una mica....
A veure per quin preu me la poden vendre...
A veure per quin preu me la poden vendre...
doncs a mi em sembla una molt bona opció
l'omples només una mica i a la Mar l'asseus en una cadireta de bany i tan fantàstica! i quan ja s'aguanti soleta a l'aigua es farà un fart de jugar
i si més endavant teniu un altre peque , doncs els dos cap dins!
i també la pots aprofitar a l'estiu per posar-la al balcó/terrassa/jardí i ala, de piscineta!
a mi em sembla molt bé, jo és el que faria si tingués plat de dutxa! ja ens explicaràs que decidiu al final!
i si més endavant teniu un altre peque , doncs els dos cap dins!
i també la pots aprofitar a l'estiu per posar-la al balcó/terrassa/jardí i ala, de piscineta!
a mi em sembla molt bé, jo és el que faria si tingués plat de dutxa! ja ens explicaràs que decidiu al final!
Hola!
nosaltres teníem el mateix problema i vam comprar fa cosa de 15 dies la flexibath. És una banyera plegable (ha sortit ara nova) que pots posar còmodament a sobre del plat de dutxa. No sé com és de gran el vostre, però el nostre és normal i hi cap molt bé. Un cop desplegada és com una banyera de plàstic, i després de fer-la servir la pots plegar i guardar com si fos una carpeta, completament plana. Et poso un link perquè vegis com és. No sé d'on ets, però estic segura que en qualsevol botiga de puericultura gran la deuen tenir.Val crec que ...uns 30 i escatx euros. Trobo que és una bona inversió.
http://pequelia.es/22983/flexibath/
Espero que t'hagi servit d'ajuda!
nosaltres teníem el mateix problema i vam comprar fa cosa de 15 dies la flexibath. És una banyera plegable (ha sortit ara nova) que pots posar còmodament a sobre del plat de dutxa. No sé com és de gran el vostre, però el nostre és normal i hi cap molt bé. Un cop desplegada és com una banyera de plàstic, i després de fer-la servir la pots plegar i guardar com si fos una carpeta, completament plana. Et poso un link perquè vegis com és. No sé d'on ets, però estic segura que en qualsevol botiga de puericultura gran la deuen tenir.Val crec que ...uns 30 i escatx euros. Trobo que és una bona inversió.
http://pequelia.es/22983/flexibath/
Espero que t'hagi servit d'ajuda!
Gràcies per les vostres opinions i consells!
Llunàtica al vespre amb calma miraré el link. Encara que crec que és la mateixa que m'ha comentat la cristina.
Fins després!
Llunàtica al vespre amb calma miraré el link. Encara que crec que és la mateixa que m'ha comentat la cristina.
Fins després!
maja y una zafa grande???mi amiga la tiene asia la nena....
bs y suerte
bs y suerte

si alguien tiene codigos de barras, pins o descuentos de mi 1º danone, blevit-blemil, nutriben, o puntos kinder y no los va a usar...acordarse de mi plis....GRACIAS!![/i]
Avui en l'aparador d'una botiga he vist aquesta. m'ha semblat molt útil:
http://productos.parabebes.com/banera-c ... 237d2.html
http://productos.parabebes.com/banera-c ... 237d2.html
Gràcies noies!
Avui ja l'he encarregat! quan la tingui penjare fotos al post de la Mar per si la voleu veure!

Avui ja l'he encarregat! quan la tingui penjare fotos al post de la Mar per si la voleu veure!

Mtuki, al final quina has comprat?¿
Es que nosaltres tenim el mateix problema, encara que la nostra Mar encara te 3 mesos!
Es que nosaltres tenim el mateix problema, encara que la nostra Mar encara te 3 mesos!

- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
NOSALTRES VAM COMPRAR AQUESTA AL JULIOL + o - I VA DE CONYA!!! 
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hola noies!
Finalment hem demanat la Bibabaño... però encara no la tenim. En quan arribi farem foto...
Ah! heaven25baby nosaltrestambè varem estar mirant aquesta, però trobavem que erauna mica armatoste, però que segur que a l'hora del banyels hi va genial!
Finalment hem demanat la Bibabaño... però encara no la tenim. En quan arribi farem foto...
Ah! heaven25baby nosaltrestambè varem estar mirant aquesta, però trobavem que erauna mica armatoste, però que segur que a l'hora del banyels hi va genial!
heaven25baby ha escrit:NOSALTRES VAM COMPRAR AQUESTA AL JULIOL + o - I VA DE CONYA!!!
nosaltres també tenim aquesta! no l'hem comprada, ens l'han deixada uns amics, i va molt bé!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |