Llars d'infants a Girona
Llars d'infants a Girona
Hola!!
Estic començant a buscar llars d'infants a Girona i m'agradaria saber si algú porta als seus fills a alguna de la zona de Palau-hipercor o químics i quina em recomanaria pq hevista la Teipy2, el Petit Príncep, Ninots, he d'anar a veure el Cl Blau però no ho veig gaire clar. Si algú està molt content a la que van els seus fills i la recomana us ho agraïria....
Moltes gràcies!!
Estic començant a buscar llars d'infants a Girona i m'agradaria saber si algú porta als seus fills a alguna de la zona de Palau-hipercor o químics i quina em recomanaria pq hevista la Teipy2, el Petit Príncep, Ninots, he d'anar a veure el Cl Blau però no ho veig gaire clar. Si algú està molt content a la que van els seus fills i la recomana us ho agraïria....
Moltes gràcies!!
Re: Llars d'infants a Girona
Nosaltres portem al nostre fill a PANDARA des que tenia 5 mesos i n'estem molt contents! És al carrer Sant Miquel, o sigui que cau més o menys per la zona que dius.
Crec que ja ho havíem parlat amb altres gironines del SócPetit.
Si necessites més informació sobre aquesta llar d'infants, diga-m'ho!
Crec que ja ho havíem parlat amb altres gironines del SócPetit.
Si necessites més informació sobre aquesta llar d'infants, diga-m'ho!
Ah! molt bé! ja lamiraré gràcies! i és privada?
Hola
Jo la que conec de primera má és RALET RALET vaig quedar super contenta , ara ja fa uns anyets no sé si ara continen igual peró de veritat que vam quedar super contents , jo que tenia molta reticensa de posar la meva filla en una llar d´infants al mes estaba encatada i la nena encara més , amb la petita la vaig cagar portant. la a la guarde que van obrir uns coneguts nostres i va ser un desastre
res com l´altre em vaig penedir de no haberla portat al RALET RALET i tot per estalviarme uns diners , és una mica careta peró val la pena
Jo la que conec de primera má és RALET RALET vaig quedar super contenta , ara ja fa uns anyets no sé si ara continen igual peró de veritat que vam quedar super contents , jo que tenia molta reticensa de posar la meva filla en una llar d´infants al mes estaba encatada i la nena encara més , amb la petita la vaig cagar portant. la a la guarde que van obrir uns coneguts nostres i va ser un desastre
La Pandara també és privada. I no és de les barates, precisament...! Però ja et dic que n'estem molt contents.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |