Cadireta cotxe CYBEX PALLAS. Opinions?
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Cadireta cotxe CYBEX PALLAS. Opinions?
Hola! Demà l'Ona farà un anyet, entre tots els amics ens volen regalar una BONA cadireta de cotxe que sigui evolutiva.
Nosaltres haviem mirat la CYBEX PALLAS. Si entres a la seva pàgina t'explica que és tant i tant bona i que té tants i tants premis! (què han de dir ells, si no?) Però avui parlant amb una noia que té una botiga per nens m'ha comentat que el nen no va lligat amb cap cinturó. Lo únic que el frena és el coixí davanter que té. I jo em pregunto si serà prou segur.
Alguna en sap alguna cosa? En teniu alguna referència?
Us deixo la pàgina web per si voleu fer-ne una ullada: http://cybex-online.com/site/es/product ... allas.html
Necessito consells!! Moltes gràcies!!
Nosaltres haviem mirat la CYBEX PALLAS. Si entres a la seva pàgina t'explica que és tant i tant bona i que té tants i tants premis! (què han de dir ells, si no?) Però avui parlant amb una noia que té una botiga per nens m'ha comentat que el nen no va lligat amb cap cinturó. Lo únic que el frena és el coixí davanter que té. I jo em pregunto si serà prou segur.
Alguna en sap alguna cosa? En teniu alguna referència?
Us deixo la pàgina web per si voleu fer-ne una ullada: http://cybex-online.com/site/es/product ... allas.html
Necessito consells!! Moltes gràcies!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- Bombolla

- Contacta:
Re: Cadireta cotxe CYBEX PALLAS. Opinions?
SOCORSSSSSSSSSSSSSSSS!!! Ningú en sap res de res?????
Ostres tu!
Ostres tu!

- Bombolla

- Contacta:
Ei!!! Moltíssimes gràcies per la rseposta!!! caram, caram, en saps molt!!
Em miraré els links que m'has passat. aixó doncs, No recomanes la Pallas "només" pel tema estiu? Però pel què fa a la seguretat què n'opines?
I una altra pregunta ja que hi som.
Com és que em recomanes una cadireta del grup I si anem molt en cotxe, perquè realment són més segures que les evolutives? O per quin motiu?
Fins ara l'Ona ha anat i va amb la maxicosi, ja que encara no arriba als 9 kilos, però ja li comença a quedar justeta. La del grup I fins quins kilos arriben?
Uf...vaig molt perduda en aquest tema.
Molts gràcies per respondre'm.
Un petonàs per tota la súper-fiti-familia! Guapos!!
Em miraré els links que m'has passat. aixó doncs, No recomanes la Pallas "només" pel tema estiu? Però pel què fa a la seguretat què n'opines?
I una altra pregunta ja que hi som.
Com és que em recomanes una cadireta del grup I si anem molt en cotxe, perquè realment són més segures que les evolutives? O per quin motiu?
Fins ara l'Ona ha anat i va amb la maxicosi, ja que encara no arriba als 9 kilos, però ja li comença a quedar justeta. La del grup I fins quins kilos arriben?
Uf...vaig molt perduda en aquest tema.
Molts gràcies per respondre'm.
Un petonàs per tota la súper-fiti-familia! Guapos!!

- Bombolla

- Contacta:
Ostres Gemma!! Amb tota la que tens liada i encara tens temps per respondrem!! No saps com t'ho agraeÏxo!!!! Ets un crack! Moltíssimes gràcies per respondre'm, ens mirarem això de la cadireta...el problema és que ens la regalen els amics...i no sé si ja l'han comprada
(si és així quina cagada més grossa!!) En parlarem amb el bombollo a veure què fem.
Així que t'agafes excedència? Ben fet, així podràs estar amb el teu pucetu preciós, per mimar-lo molt i estar amb ell. Si féssis feina seria ben complicat trobar algú perquè s'hi estés tot el dia,no? I qui millor que la súper mami per cuidar-lo???NINGÚ!!!
M'alegro que les coses vagin cada dia una mica millor! Estic taaant emocionada perquè en Nunete surti de l'hospital!!! aix! Com me n'alegro!!! I només falta 1 diaaaaaa!!! Deus estar ben nerviosa.
Els Bombollos us enviem carretades de petons (ben esterilizats) per posar-los a l'habitació den Bruno...i també molts petonets per la resta de familia de Fitipaldis, que us estimem molt!
Així que t'agafes excedència? Ben fet, així podràs estar amb el teu pucetu preciós, per mimar-lo molt i estar amb ell. Si féssis feina seria ben complicat trobar algú perquè s'hi estés tot el dia,no? I qui millor que la súper mami per cuidar-lo???NINGÚ!!!
M'alegro que les coses vagin cada dia una mica millor! Estic taaant emocionada perquè en Nunete surti de l'hospital!!! aix! Com me n'alegro!!! I només falta 1 diaaaaaa!!! Deus estar ben nerviosa.
Els Bombollos us enviem carretades de petons (ben esterilizats) per posar-los a l'habitació den Bruno...i també molts petonets per la resta de familia de Fitipaldis, que us estimem molt!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |