ESCOLES BRESSOL A MANRESA

Més qüestions.
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

ESCOLES BRESSOL A MANRESA

EntradaAutor: noviachuky » dv. gen. 15, 2010 1:49 pm

Hola!

Estem pensant en portar al nen a l'escola bressol, no sabem si pública o privada, i m'agradaria que les mamis de manresa que porteu als nens/nenes a escola bressol em fessiu cinc centims de les vostres per després fer un balanç i veure quina és la que ens va més bé per proximitat i altres caracteristiques. x*x*x

Petons a totes!!!!!!!!!! :***: :***: :***: :***:
Imatge

Imatge
enadeu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. gen. 14, 2009 3:30 pm

Re: ESCOLES BRESSOL A MANRESA

EntradaAutor: enadeu » dv. gen. 15, 2010 5:40 pm

Hola!
Jo porto a la meva petita a la llar d'infants municipal el Petit Princep i la veritat estic molt contenta.
Els profesionals que hi treballen un 10, són molt amables, clars i disfruten amb la seva feina. Les mestres veus que s'estimen als nens.
Les instal.lacions molt bé, al ser relativament nova tot està molt nou , nét i bé. A la classe dels lactant tenen un llit-bressol per cada nen, una tumbona per cada nen,..
Les activitats que fan també estupendo i et deixen col.laborar en diferents aspectes i participar amb els teus fills de les activitats de l'escola.
Aquesta és la meva opinió. Si vols saber alguna cosa més concreta m'ho demanes.
Vgi bé.
Imatge
Imatge
LABANDA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dj. març 20, 2008 3:51 pm

EntradaAutor: LABANDA » ds. gen. 16, 2010 12:17 am

hola!!

Jo no us puc parlar com a mare, però si com a mestra que ha treballat a les escoles bressol municipals de Manresa. Us puc dir que podeu confiar-hi plenament. El projecte educatiu és bo, s'ajusta al màxim als nous corrents educatius de l'àmbit del primer cicle d'infantil. Es procura la participació activa de les famílies i es promouen els espais nadons i les trobades , cursos per a pares etc.

Jo abans que a una escola bressol privada, apostava per aquestes. També són molt interessants les públiques del departament: La Ginesta, L'espurna... fa molts anys que treballen i saben molt bé el que fan. Ara bé, sempre pots trobar mestres que no són del vostre gust a tot arreu, `però tot i això, jo mai he sentit parlar malament d'aquestes.

sort! i si teniu algun dubte, demaneu!
juju
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: ds. maig 31, 2008 7:20 pm

EntradaAutor: juju » ds. gen. 16, 2010 8:10 am

Hola companyes!
La veritat és que aquest és el meu primer missatge al forum. :content:
Tinc una filla de 13 mesos que com que no va entrar a les llars municipals, està anant des del setembre a als "Angelets". Nosaltres n'estem contents, ja que et fan un tracte personalitzat, segons el ritme de cada nen. Les mestres estan molt pels nens i es nota que se'ls estimen i es preocupen per ells. Fan moltes activitats: sobretot tema gatieg ja que comenten que és molt bo pel desenvolupament del cervell, fan tallers, ara mateix estan treballant el conte de la caputxeta vermella i els pinten, els disfresses i hem de portar de casa coses d'aquest color, etc.
Espero haver-te ajudat!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dl. gen. 18, 2010 8:01 pm

Heu sentit a parlar de "EL SONALL"? Que us sembla?

Muaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
juju
Entrades: 15
Membre des de: ds. maig 31, 2008 7:20 pm

EntradaAutor: juju » dv. gen. 22, 2010 8:25 am

Hola!
Jo vaig anar a veure el sonall i com a tot arreu, crec que té coses positives i altres negatives.
Per mi, està bé que puguis deixar el cotxet a la mateixa llar d'infants perquè sinó et passes el dia amunt i avall. També té un pati gran, amb arbres i jocs.
Per mi, els inconvenients és que tot era una mica vell: el mobiliari, per exemple tenien uns matalassos per estar al terra una mica vells, vaig veure poques joguines i material de joc i experimentació i la decoració una mica antiquada. No sé....
A veure, no sé si t'he ajudat gaire, però és la meva opinió!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::