Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

Més qüestions.
mamibcn
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 25, 2015 1:10 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: mamibcn » dj. gen. 14, 2016 10:13 am

Jo només puc dir que NO al Niu de les Corts! Després d'altres experiències no tornaria mai a portar el meu fill allà.

Llàstima que alguns ens donem compte massa tard de les coses... Hi ha molts nens que no van contents.... Però et diuen que és normal, que no volen anar a l'escola pequè no es volen separar de nosaltres.... I la inexperiència et fa dubtar.
Després veus que hi han altres llocs on el tracte és molt més carinyós, menys estricte, i on s'ho passen molt millor pel tipus d'activitats que fan, i aleshores és quan veus la gran diferència!
HMB86
Entrades: 2
Membre des de: dt. abr. 26, 2016 3:29 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: HMB86 » dt. abr. 26, 2016 3:35 pm

Hola a tothom! Estic buscant una llar de cara al septembre... la meva petita tindrà 10 mesos! M'han agradat el Pomer, els Dracs i la Petit Mon... Algún hem podría dir les seves experiencies en aquestes tres llars? Moltes gracies!!
Avatar de l’usuari
ametlla
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. març 30, 2012 5:21 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: ametlla » dc. maig 03, 2017 10:02 am

Jo et recomano El Pomer. Les instal.lacions són molt justes, no ens enganyem, però el tracte i el grup humà és molt bo. Els meus fills hi van anar sempre contents i, pel que vaig veure, la resta de nens també. Fan moltes activitats i també aprenen moltíssim mitjançant el joc. Una altra cosa que m'agradava molt és l'estreta relació que pots mantenir amb les professores a diari, ja que sempre tenen una estona per explicar-te com ha passat el dia. A més, fan diverses activitats al llarg del curs per a les famílies, en les quals tens relació amb les professores i la resta de famílies de la llar. Ja veus que jo en vaig quedar encantada. Ja et dic, l'únic que et pot fer enrera són les instal.lacions, ja que el pati i les classes són petites i la cuina també. Evidentment, com acostuma a passar amb les guarderies privades, estan molt per darrera de les instal.lacions d'una pública.
Mirinda_Taronja
:: puça
:: puça
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dt. gen. 30, 2018 8:32 am

Bon dia!
Jo de moment he visitat El Pomer i Dracs.
El Pomer: Reconec que hi vaig anar sense demanar hora, una mica per impuls i no em va fer massa bon efecte. Hi havia moltíssim xivarri i les instal·lacions semblaven una mica descuidades. Les noies no estaven massa de bon humor i em van dir que truqués i hi anés un altre dia, però ja no ho he fet, perquè realment no vaig tenir gens de feeling.

Dracs: Hi vaig anar també sense avisar per "comparar" en les mateixes circumstàncies. En tenia referències bones i la veritat és que em va donar molt bona sensació. També van dir-me que millor demanés hora, però ho van fer amb un gran somriure i explicant que com que en breu començaven a venir pares a buscar als nens no em podrien atendre bé. Hi vaig tornar a anar. És molt petitona i les instal·lacions són realment velletes, però tot té com un caliu que em va donar bon rollete. Em van explicar que l'antiga directora es va jubilar i ara fa uns 5 anys que ho van agafar mares d'antics alumnes (no sé quines titulacions tenen, però l'escola està homologada, així que en deuen tenir). En total hi ha només 20 alumnes i 4 mestres, així que la ratio és molt bona.
Segueix essent bastant hippy, no és un lloc on els nens van massa a aprendre si no a jugar, més concepte ludoteca que escola em va semblar, i ho trobo bé, ja tindran temps més endavant, ara amb que aprenguin a caminar, parlar i interactuar n'hi ha prou, crec jo.

Si algú té referències actualitzades de TINTIN ho agrairé molt.


Les Bressol Públiques del barri són una passada, però l'accés és literalment per sorteig i jo mai tinc massa sort...
MarisaP
Entrades: 1
Membre des de: dl. juny 29, 2020 6:43 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: MarisaP » dl. juny 29, 2020 6:52 pm

Hola,
He estat buscant escola durant el confinament del 2020. Els Dracs em van respondre molt ràpid per mail, i em van passar els papers que donen a les entrevistes sense problemes, d'altres escoles del barri no vaig rebre res!. I vem concertar una entrevista, nosaltres sols, sense nens a l'escola. Em va agradar tant la seva transparència i claredat en explicar les coses. Com havia llegit els teus comentaris Mirinda_Taronja, vaig preguntar per les titulacions i em van dir que les tres sòcies tenen la titulació correcte, que sinó no estarien reconegudes per el departament d'ensenyament.
Vaig trobar que és un lloc que van de cara, son transparents, i això ja d'entrada em va agradar. Per a mi la franquesa és molt important. I el sistema que tenen de tracte dels infants, com els integren dins les rutines diàries de l'escola de manera que potencien la seva autoestima, em va fer decidir-me, i el curs que ve començarem. Ja us explicaré!!!.
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Gustineta » dv. ago. 28, 2020 1:19 pm

Hola!

Veig que l'última intervenció d'aquest fil és de fa 2 mesos, però volia fer-hi una petita aportació.

Quan buscàvem llar per al meu fill al novembre de 2019, vam visitar la Dracs i coincideixo amb el que diu la Mirinda_Taronja. L'atenció va ser immillorable, horaris bons, però les instal·lacions són velles i em va semblar fosca. Tenen pati, però els P0 no hi poden anar si no ho recordo malament.

El Pomer no la vam arribar a veure, i ho volíem fer per recomanació d'una companya de feina que hi va dur els seus fills fa anys. Fins al febrer de 2020 n'havia sentit parlar bé, després una altra mare que conec va explicar-me una experiència no gaire bona amb ells.

Nosaltres ens vam decantar per la Pumby, al barri de Sants, però no lluny de les Corts. És molt familiar i les ràtios són petites. Les instal·lacions no són modernes, però més noves que la Dracs sí. I els P0 poden sortir al pati. També he de dir que el meu fill només va poder anar a la llar un parell de setmanes abans del confinament i hi ha tornat tot just aquesta setmana. Però de moment n'estem contents i durant el confinament vam pagar una quota molt reduïda perquè no haguessin de tancar i sempre van ser transparents amb nosaltres durant els mesos que van haver de tancar.

També vam intentar la pública... però o tens punts i/o sort o impossible.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Salipebre
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. maig 31, 2021 6:33 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: Salipebre » dg. des. 04, 2022 8:41 am

Hola! Veig aquest fil de llars d’infant a Les Corts, i escric per veure si algú te informació actual… tinc una filla de 9 mesos, que esta primera en la llista d’espera de Can Bruixa, no se si tindre sort i em trucaran. Com que necessitem dur-la a algun lloc, estic buscant una llar privada.

De moment he visitat la Soc Petit i Sol, una al costat de l’altra, i m’han agradat. El Niu de les corts no em va semblar malament, potser un pel “classica” pero el pati genial. La Petit Montessori no em va agradar massa… recomaneu que vagi a veure la Dracs?

Quines son les vostres experiencies? Qualsevol ajuda sera bona!!!
leialeia89
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. maig 22, 2022 7:22 pm

Re: Algú coneix guarderies "de fiar" a Les Corts (Barcelona)

EntradaAutor: leialeia89 » dt. feb. 07, 2023 5:47 pm

Hola a tothom, jo si tot va bé pariré el proper maig. Sé que és d'hora, però m'agradaria tenir opinions noves (veig que el fil és antic) sobre escoles bressol al barri i alternatives (escoletes), així com també preus. Dono per fet que serà impossible entrar a la pública i voldria saber quin cost aproximat té una privada per jornada completa perquè no en tinc la més remota idea i és un tema molt important a tenir en compte.

Merci! :)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::