NETEJAR PRIMA EASY DEL CASUALPLAY

Més qüestions.
COCO
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

NETEJAR PRIMA EASY DEL CASUALPLAY

EntradaAutor: COCO » dt. març 16, 2010 2:59 pm

Hola noies, tinc el cotxet Vintage de la Casualplay y enlloc de cuco tinc el PRMA EASY. Ara, a finals d'Agost neixarà, l'altre petit/a i el tinc guardat en una bossa desde que li vaig treure a la meva nena. Estic pensant en com el podria rentar. Hi ha alguna manera de desmuntar-lo? Es que quan el feia servir ja vaig mirar de desmontar la capota i em va ser impossible. Algú que hagi aprofitat el mateix cotxet per als germanets com ho heu fet?
Gràcies.
marranxeta
:: granota
:: granota
Entrades: 213
Membre des de: dv. març 21, 2008 2:10 pm

Re: NETEJAR PRIMA EASY DEL CASUALPLAY

EntradaAutor: marranxeta » dt. març 16, 2010 3:55 pm

Hola Coco, jo també tinc el prima i justament ara fa poc i ja tocava, el vaig desmuntar del que seria el prima en si mateix (vamos on hi poses el nen a sobre...) i ho vaig posar a la rentadora sol, fent un rentat especial que és com si es fes a mà... amb un centrifugat molt fluix perquè passo de rentar-ho a mà. Em va quedar ben net. Fins fa poc encara el feia servir de tumbona per la nena!
Ara bé, la capota no l'he rentat mai... de fet tampoc la tenia bruta perquè ja la vaig agafar negra per evitar que brutegés... Alguna vegada li havia passat un drap moll i em quedava bé.
Però ja et dic que el que jo vaig posar a la rentadora va com agafat amb unes peces platificades i es pot treure.... mira't-ho bé.
Imatge

Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. març 16, 2010 4:41 pm

Jo vaig fer el mateix que la marranxeta, però ho vaig rentar a mà i ho vaig tenir aixugant-se un parell de dies ben bons (al rentar a mà i no centrifugar... és el que toca), no ho vaig rentar a la rentadora perque no em vaig atrevir. No costa gens de desencaixar-ho del xasis i surt tot completament (a la zona on hi ha la clavilla per encaixar el cinturó, (a l'entrecuix del nen, perque ens entenguem) costa una mica, però no tinguis por que no ho trencaràs).
La capota no l'he desenfundat mai i la vaig rentar amb un drap moll amb una barreja d'aigua i kh7 i ho vaig deixar aixugar i va quedar molt neta, la veritat.
devo
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dt. març 16, 2010 7:09 pm

Jo també el vaig desenfundar i rentar a la rentadora abans de guardar-lo, i la capota amb un drap humit. Treure les fundes no costa, però per tornar-les a posar sí que m'hi vaig estar una bona estona.

Però igualment com que es veia una mica gastat de la part dels peus i feia boletes, per aquest segon he comprat unes noves fundes de Casualplay, que ja venen amb la capota i tot, així al canviar de color semblarà que estrenem cotxet! :ok:
M'ha costat uns 70€.
Imatge Imatge Imatge
COCO
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

EntradaAutor: COCO » dc. març 17, 2010 3:13 pm

Gràcies a totes per les respostes, ho provaré encara que la devo m'ha donat una idea, lo de canviar de color. El nostre és el pistacho. Esperàvem una nena i m'encantava el fucsia però no ho vam fer per si després teniem un nen i poder aprofitar-ho. El 7 d'Abril em diuen el que és, si és una nena potser m'ho penso i em compro la fucsia... encara que 70€ i clar ... apart la bossa no?
Gràcies.
Farina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 887
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: Farina » ds. març 20, 2010 10:15 pm

Dons jo no sabia que les fundes es podien comprar a part, tenia entes que el matalasset de la cadira si que el podies camviar per un altre diferent, pero la funda del prima no tenia ni idea, es bo saber-ho per un futur...
ImatgeImatge
PER FI JA ETS AQUI!!! T'ESTIMEM MOLT!!!
gege
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dc. gen. 25, 2012 10:19 pm

Hola noies!!! Recupero aquest post perquè no ser tornar a posar la funda. M'han deixat el prima pe usar-lo de cadireta del cotxe i el vaig desenfundar fent forá a saco per treure la part de baix de l'arnés, vaig llegr que la neutetes deia que costava una mica però que fe sforça i així ho vaig fer, però ara no hi ha manera humana de tornar-ho a passar... ho traieu per la part de la civella o traieu allò d eferro que hi ha darrere??
gege
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

EntradaAutor: gege » dj. gen. 26, 2012 10:20 am

Bé, al final vaig fer força a saco i ja està posat ;)
Leina
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 06, 2015 8:07 pm

EntradaAutor: Leina » dt. oct. 06, 2015 8:10 pm

Hola a totes!
he trobat aquest post buscant fundes per al prima easy per internet.
Hem podríeu dir on les vau comprar en el seu dia?

Moltes gràcies!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::