del matrix a l cadireta

Més qüestions.
nyapbuf
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 21, 2010 5:36 pm

del matrix a l cadireta

EntradaAutor: nyapbuf » dl. març 22, 2010 11:08 am

quan es pasen els nens del matrix a la cadireta quan s'aguanten sentats? quan pesen uns determinats quilos? va per mesos?
la meva filla té gairebé 5 mesos i quasi no cap al matrix segons la poscio
dRIM
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dv. abr. 24, 2009 12:08 pm

Re: del matrix a l cadireta

EntradaAutor: dRIM » dl. març 22, 2010 11:14 am

Normalment és per pes que es fa el canvi.
Però a vegades la criatura no està còmoda al matrix (la meva per exemple, és molt llarga però molt primeta) i vam parlar-ho amb el pediatre i ell ens va recomenar el canvi. Però crec que ja s'aguantava sentada...
Imatge
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dl. març 22, 2010 3:04 pm

nosaltres el vam canviar als 4 mesos (també parlant-ho amb la pediatra) perquè era grandot i ja no hi cabia, simplement a la cadira el portàvem reclinat perquè encara no s'aguantava assegut :ok:
Montse P
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

EntradaAutor: Montse P » dl. març 22, 2010 3:15 pm

Nosaltres vam canviar els bessons just abans dels 6 mesos, però no teníem matrix, sinó que teníem states. Ja feia dies que ho volíem fer, però ens vam esperar que passessin els dies de més fred de l'hivern. Fa dos dies, vaig trobar-me a una companya que té un nen de 4 mesos, i ja el portava a la cadireta, ja que el pediatra li havia aconsellat, ja que els va dir que a la cadireta els nens rebien més estímuls de l'exterior, i ja el podien canviar. La cadireta, si encara no s'aguanten asseguts correctament, es pot posar una mica reclinada, i segur que hi va perfectament.
irene2006
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. març 22, 2010 3:21 pm

Hola!!
Doncs al meu fill el vam canviar als 5 mesos. La veritat és que era grandot i es va trobar molt més còmode amb la cadireta. Sempre a les instruccions et posen temps o pes aproximat per fer el canvi, pero tambè depèn de cada nen,...
Que vagi bé!!! :ok:
ImatgeImatge
Txore
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. jul. 21, 2009 9:17 pm

EntradaAutor: Txore » dl. març 22, 2010 9:33 pm

Hola!
nosaltres la vam canviar als 4 mesos, prèvia consulta al pediatre però la nostra filla que hi cabia perfectament només feia que aixecar el cap volent incorporar-se, i al matrix s'hi agobiava! la vam canviar i no s'asseia sola encara però ens ha anat la mar de bé!
Txore
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. març 23, 2010 5:28 am

A nosaltres ens va dir la pediatra també als 4 mesos que el canviesim. Ens va dir que a la que aguanta el cap bé, cap a la cadireta!
Imatge

Imatge
nyapbuf
Entrades: 12
Membre des de: dg. març 21, 2010 5:36 pm

EntradaAutor: nyapbuf » dt. març 23, 2010 9:13 am

moltes gracies a totes la setmana vinent vaig a la pediatra i li comentaré doncs l'Aina també aixecael cap com volent sortir
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. maig 04, 2010 5:35 pm

Si no hi cap al matrix, proba la cadireta....ja ho veuras depen com respongui la nena!!!
Jo crec que va per pès, el meu nen el vam cambiar als 6 mesos i encara li quedaba molt gran la cadireta, pero va començar la calor i anaba mes fresquet!
Imatge

Imatge
Roscris
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 24, 2010 8:39 pm

EntradaAutor: Roscris » dj. set. 30, 2010 6:07 pm

M'ha anat molt bé llegir els vostres missatges perquè jo també estava preocupada pel canvi de matrix a cotxet. El meu nen té vora 5 mesets i ja se li feia petit el matrix... Ho vaig consultar a la pediatra i em va dir que ja amb 4 mesets si el veia incòmode al matrix podria ja passar-lo al cotxet ben reclinadet. Just avui hem estrenat el cotxet i a mi m'ha entrat una peneta...ja no el veig de cara i ja no li puc parlar ni fer-lo riure com feia fins ara. De segur que el cotxet li anirà molt bé per tot (espai, veure bé l'exterior...) però aquella complicitat que tenia amb ell i aquella tranquil·litat d'observar-lo mentre agafava el son o dormia...ja s'ha acabat. Una pena, realment! M'hauré d'anar acostumant que el meu nen es va fent gran i que tard o d'hora havia d'arribar aquest moment...
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Anitta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 180
Membre des de: dc. oct. 28, 2009 3:26 pm

EntradaAutor: Anitta » dj. set. 30, 2010 6:40 pm

La meva te 6 mesos i mig i encara hi va la mar de bé. El prima de Casualplay és fins els 10kg, però evidentment hi ha moltsa nens que els canvien molt abans per raons d'espai. Al meu nen el vam canviar cap allà als 9 mesos llargs.
Imatge
Imatge
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dj. set. 30, 2010 9:21 pm

LA MEVA NENA LA VAIG POSSAR A LA CADIRETA ALS 6 MESSOS + o - PERÒ AMB EL NEN CREC Q SERÀ UNA MIKETA ABANS XQ ÉS ENORME EL TIO... JEJEJE :carro:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::