caseta i sorrera pel jardi

Més qüestions.
xiulet
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

caseta i sorrera pel jardi

EntradaAutor: xiulet » dl. març 29, 2010 1:11 pm

Hola
estic buscant una caseta de plastic o de fusta d'aquelles petitones per jugar els nens al jardi, als vostres fills els agrada jugar-hi, s'amortitza, coneixeu algun lloc que estiguin bé de preu, en recomaneu alguna en concret...
i ja posats a fer també he vist per internet que hi ha sorreres petitones que estan força bé de preu, algú n'ha posat, quina experiència heu tingut?
pititta
Entrades: 170
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 10:13 am

Re: caseta i sorrera pel jardi

EntradaAutor: pititta » dl. març 29, 2010 2:05 pm

Hola!
Jo tinc l'experiència de la caseta de plàstic com a molt bona i ja estem a punt de tornar-la a muntar al jardí. El meu fill hi juga molt s'ho passa molt bé. Es monta les seves històries ( fa menjars, aparca el cotxe neujor:-) ...) i nosaltes encantats. :love:
Jo et recomano la de plàstic així la pots desmontar i desar fàcilement :ok: , les de fusta són més maques però no són tant pràctiques.
No recordo el preu però rondava els 100E.
Als gardens de jardineria o a les jugueteries en pots trobar i ara que arriba el bon temps ja les començen a exposar.

És una bona compra.
L'alternativa més barateta i que també està bé és una tenda de campanya de l'imaginarium. A vegades li posem les dues al jardí i així fa viatges d'una a l'altra :camio:
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. març 29, 2010 2:28 pm

Les casetes de plàstic estan molt bé per segons quines edats!! En pots trobar a botigues de joguines, per exemple la cadena King Jouet aquesta setmana té una en oferta, però si tens molt d'espai et recomano la que surt al catàleg d'estiu de BAUHAUS, és molt maca i supergran, i la relació qualitat preu és insuperable.

Respecte el sorral mai n'he tingut perquè visc en una casa de poble on per la part del darrera del pati poden entrar (i entren) gats i sempre han confós qualsevol cosa semblant a un sorral amb el seu WC particular..... Una amiga meva els té i si no ets gaire histèrica de la neteja (o sigui que no t'importa veure els nens arrebossats i ben marronets) als nens els agraden molt :ok:
Imatge

Imatge
BLAPERERWAY
:: papallona
Entrades: 140
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:25 pm

EntradaAutor: BLAPERERWAY » dl. març 29, 2010 4:22 pm

Jo la compraré de plastic, pk les de fuste sempre poden fer astelles, i clavar-s´hi alguna en un ditet o ves a saver...Vaig veure´n al King Jouet, però carotes a partir de 250 eurossssss... bufffff
Professional d´assegurances de salut a Sanitas.
Solucions a mida per empreses.
lauri17
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » dl. març 29, 2010 5:38 pm

Jo n'he vist moltes i de preus molt variats al Toys"r"us.
ImatgeImatge
danu79
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dl. març 29, 2010 8:57 pm

Nosaltres tenim caseta de plàstic i sorrera. I n'estem més que contents. S'hi entreten moltissim. Com que ho tenim a la terrassa gran que hi ha arran de cuina va genial. Des de dins el pots anar vigilant mentre cuines o neteges i ell hi passa moltes estones.
T'ho recomano!
juda
Entrades: 148
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 9:54 pm
Ubicació: (Anoia)

EntradaAutor: juda » dl. març 29, 2010 10:38 pm

Nosaltres en tenim una de plàstic i va genial, el preu no el ser perquè ens la van passar.
De sorral no en tenim però haviem pensat de comprar-ne un ara amb el bon temps. També ens
preocupava el tema que s'hi puguin pixar els gats (també vivim en una casa de poble) per això en
volem comprar uns petits que venen amb tapa, els vam veure ja fa temps suposo que els trobarem.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. març 30, 2010 7:01 am

Mira, un tema que volia consultar jo!!
El meu home li vol regalar al Pol pel seu segon cumple... Jo pensava que seria més pràctic una moto (d'aquelles que s'impulsen amb els peus) o un tobogan o una pissarra... Me la recomaneu doncs??
Imatge

Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dt. març 30, 2010 11:54 am

Ei, a la Paola li van portar els reis una caseta d'aquestes, és senzillament GENIAL!!! Buf li agrada molt, moltíssim, s'hi passaría hores la tia! Us ho aconsello, 100%. A casa tinc fotos de la nena a la caseta, ja us les posaré, és una moolt semblant a aquesta però no la trobo per internet.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Nilinuka
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

EntradaAutor: Nilinuka » dt. març 30, 2010 12:20 pm

Jo també recomano la caseta totalment.

Nosaltres en tenim una d'aquestes de plàstic i el nen no parar d'entrar i sortir, obrir i tancar la porta, hi porta els seus estris de cuina i fa veure que hi menja....fins i tot vol que jo m'hi posi a dins amb ell!
La meva és per posar al pati, però, com que ens la van regalar a l'hivern, al final la tenim instal·lada en un racó del menjador! No queda molt maco però és molt pràctic i així el nen hi pot jugar sempre que vol.
Imatge

Imatge
xiulet
Entrades: 176
Membre des de: dj. gen. 15, 2009 3:22 pm

EntradaAutor: xiulet » dt. març 30, 2010 12:48 pm

gracies noies
ara ja ho tinc m´´es clar!!!

pel que fa a la moto el meu nen la te des de l'any i mig i li encanta!!! sobretot li agrada anar a les pistes de b``asquet,... espais grans on pugui anar lliurement, per``o per dins de casa tamb´´e la fa servir.
littleif
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. març 30, 2010 3:38 pm

Ostres, doncs hauré de comprar les dues coses... Gràcies!
Imatge

Imatge
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. març 31, 2010 9:00 pm

Isa i on la teniu aquesta caseta vosaltres?

Alguna em pot dir preus més o menys?
Imatge

Imatge

Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. abr. 01, 2010 8:19 am

Ges nosaltres, com han dit per aquí, la tenim al menjador de casa. No tenim jardí, i a la nena li encanten les casetes, així que a un racó del menjador, de moment, a l'estiu potser la portem a casa dels meus pares que ells sí tenen un jardí ben maco. Aviam, ocupa espai, però és un luxe, a la nena li apassiona!! És la "joguina" millor triada a casa nostra, un 10. Allà dins hi té el seu món, juga a cuinar, a fer dormir les nines, a banyar-les, a fer la compra.....a vegades diu "mama vaig al condis" i sen va a la caseta amb el carrito de la nena! una passada, molt guay.
La imatge que he posat és d'una molt semblant, casi igual, la nostra és de FEBER i ens va costar prop dels 200€, no arriba. És pasta però molt ben invertida, us ho recomano 100%. :ok:
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dv. abr. 02, 2010 7:10 am

Nalltros en vam comprar una aquests Nadals, al Toy 's rus, que no va arribar als 60 €, perque estava d'oferta.
És aquesta.
http://www.toysrus.es/catalogue/Product ... skn=732117

ALs dos els hi encanta...
ara, si he de triar entre caseta i moto per un nen de dos anys, em quedo amb la moto... la caseta li podeu fer l'any que ve, que no se li pasa l'edat!
ImatgeImatge
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dv. abr. 27, 2012 3:22 pm

Jo també estic pensant en comprar-li una...
De fet, vem reciclar del carrer un tobogan de plàstic, q per la part de sota, és tipus caseta, i la Txell no para d'entrar i sortir!
Però ostres, són carotes! (David... de les teves ni comento, q no dubto q són molt maques i bones, etc... però si em costa gastar-me 200 en una de plàstic ni t'explico el q he pensat quan he vist 2000 € Imatge
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dv. abr. 27, 2012 3:55 pm

Nosaltres, mirem si trobem una de segona mà, però no hi ha manera :ufs: .
Actualment, al Toys'r'us, tenen una d'oferta per 70€, senzilleta, però la vam anar a veure i no em va fer gaire el pes.
Al Bauhaus, tenen una molt maca per 99€: http://www.bauhaus.es/index.php?id=5381#/63/zoomed.
El que passa és que a l'Arnau li encanta obrir i tancar portes i finestres (al pati de l'escoleta en tenen dues i s'ho passa pipa) i aquestes més "barates" no es solen obrir les finestres.
No sé, potser passem a mirar in situ la del Bauhaus.
neskamina
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dc. juny 01, 2011 5:23 pm

EntradaAutor: neskamina » dc. maig 02, 2012 7:14 pm

Jo havia vist aquesta i no està malament del tot.
http://www.carrefouronline.carrefour.es ... =135701494
firelag
:: granota
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

EntradaAutor: firelag » dj. maig 03, 2012 10:02 pm

Quina enveja em feu les que teniu terreny o un pati per possar una caseta!
Nosaltres en un pis amb balco estret, poca cosa podem fer, però m'encantaria :love: :love: :love:
gemmac
Entrades: 369
Membre des de: dl. ago. 13, 2012 2:29 pm

EntradaAutor: gemmac » dg. març 06, 2016 4:56 pm

Hola noies!
Minteresa una caseta pel jardi. Quines teniu? La del bauhaus quina es? No la trobo
Merciii
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::