Llar d'infants Sonnegg (Horta, Barcelona)

Més qüestions.
Beatrice
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 1:18 am

Llar d'infants Sonnegg (Horta, Barcelona)

EntradaAutor: Beatrice » dv. abr. 23, 2010 10:36 am

Algú coneix la llar d'infants Sonnegg, del carrer Tossa d'Horta? Necessito referències!

Moltes gràcies!!!
Imatge
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Llar d'infants Sonnegg (Horta, Barcelona)

EntradaAutor: juliet » dv. abr. 23, 2010 12:24 pm

Hola Beatrice,
jo sóc d'Horta i de la llar Sonnegg no en tinc gaire bones referències, bé jo no hi he portat als meus perquè han estat amb mi, però tinc un parell d'amigues que si i no van estar gaire contentes.
Una d'elles, que ja té el segon, el porta a l'Ada, al C.Dante i n'està molt contenta.
No sé, a veure si algú més et pot donar referències.
Molta sort
Imatge
Imatge
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dg. abr. 25, 2010 8:58 am

Jo treballo a Horta i de la que no tinc bones referències, més aviat el contrari, és de l'ADA. Si busques una llar on els nens i nenes aprenguin i no sigui un parking de nens el Sonnegg està bé, se sent de tot com a tot arreu, però en general els comentaris són bons. Després privades per la zona tens el CALIMERO (he sentit una mica de tot), PETIT MÓN al carrer cartellà, que sembla que està molt bé.

:ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
monique1
Entrades: 1
Membre des de: dt. jul. 15, 2014 2:47 pm

EntradaAutor: monique1 » dt. jul. 15, 2014 2:58 pm

Hola,
sóc una mare de dos fills. Un d'ells ha anat al Sonnegg i l'altre a l'Ada, així que puc parlar per l'experiència pròpia i garantint certa objectivitat en els meus comentaris. Conec pares que estan supercontents amb la Sonnegg i que els seus fills van anar contents també, però al meu fill li va costar anar tot l'any, potser també per timidesa.

Pedagògicament les dues escoles són força bones i els profes també, però jo personalment em decanto per l'Ada, bàsicament pels següents motius:
- Inicialment, per les instal·lacions: una única planta i un pati espectacular, sensació de netedat, lluminositat, etc. La Sonnegg és un edifici de tres plantes, poc accessible per nanos tant petits, pati petit a la planta baixa (20 m2)
- Iniciat el curs, puc comentar que a l'Ada el tracte súper proper de les mestres (com que també fan les permanències, els pares que deixem els nanos a primera hora veiem a les mestres cada dia, mentre que al Sonneg, no vaig tenir oportunitat de veure la mestre mai.
- Veig molta més transparència a nivell de gestió.
- Integració de les famílies a l'escola. Hi ha determinades activitats de participació.
- A nivell de costos, l'Ada ha fet un esforç per adaptar els seus preus a la situació de les famílies, casi-casi a preu de pública. No hi ha costos extres al marge de la quota mensual i alguna excursió puntual.

En fi, que no patia ni per una ni per l'altra, i trieu aquella que més afinitat us transmeti.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::