cotxet de segona edat a bon preu?
cotxet de segona edat a bon preu?
Estic buscant un cotxet d'aquests lleugers, però veig uns preus que són massa!!
Algú sap d'alguna marca o botiga que en venguin barats i que no es trenquin en dos dies??
Algú sap d'alguna marca o botiga que en venguin barats i que no es trenquin en dos dies??
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Re: cotxet de segona edat a bon preu?
Jo en vaig comprar comprar un al Carrefour ( encara el venen és el més basci per 20€) fa
tres anys i mig i no es trenca de cap manera!!!!! Ara en voldria comprar un de nou per el bebito i em
sap greu perque tinc aquest que està bé!!!! jajajaja
tres anys i mig i no es trenca de cap manera!!!!! Ara en voldria comprar un de nou per el bebito i em
sap greu perque tinc aquest que està bé!!!! jajajaja
[
Bon dia
Bebedue és una marca barateta que dóna uns resultats d'allò més acceptables.....
Jo el de 20€ del carrefour també eltinc per quan desvestia el McLaren per rentar-lo, però no és reclinable, i té un tacte moooolt diferent.
Apa, ja tens més dubtes sobre la taula.
Bebedue és una marca barateta que dóna uns resultats d'allò més acceptables.....
Jo el de 20€ del carrefour també eltinc per quan desvestia el McLaren per rentar-lo, però no és reclinable, i té un tacte moooolt diferent.
Apa, ja tens més dubtes sobre la taula.
mmmmmm doncs jo tinc un Oshkosh que vaig comprar d'oferta al Corte Inglés per 60€, reclinable i molt xulo i còmode, que ja fa més d'un any que el tinc i sembla acabadet de comprar!!!
Això si, no duia plàstic per la pluja.
Això si, no duia plàstic per la pluja.

Amb la primera, que era petitoneta, no ens va fer falta canviar de cotxet i ara amb el nen que té 20 mesos, com que ha sortit tan grandot necessito alguna cosa lleugereta...i realment he estat mirant a botigues del barri i tots són o Mclaren o similars i no baixen dels 200 e!!!!
Miraré aquest cap de setmana les opcions que m'heu donat,
moltes gràcies a totes!!
Miraré aquest cap de setmana les opcions que m'heu donat,
moltes gràcies a totes!!
hola,
també tens el urban de nurse, http://www.armarioinfantil.com/product_ ... ts_id/1305
sinó també una mica mes cars el Club o el Nova.
o la Ms a 99e

molta sort!
també tens el urban de nurse, http://www.armarioinfantil.com/product_ ... ts_id/1305
sinó també una mica mes cars el Club o el Nova.
o la Ms a 99e

molta sort!
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
NORMALMENT AL CARREFOUR O AL ALCAMPO N'HI HAN COTXETS I CADIRETES DE MARCA PERÒ D'ALTRES TEMPORADES A MOLT BON PREU. NOSALTRES SEGURAMENT COMPRAREM UN ALTRE CADIRETA PERQUE LA CYBEX S'ENS HA TRENCAT... LI HEM DONAT MOOOOOOOOOLT TROTE PER AIXÒ... JEJEJE 

T’han dit que la Bebédue és una marca no gaire cara i que dóna bons resultats.
Bé, no fa massa que tenim la cadireta Bebédue però et vull dir que de moment n’estem molt contents. En concret tenim el model Versus però crec que està descatalogada, a la web de la marca ja no surt, suposo que deu haver un altre model de similars característiques.
Abans de comprar-la vaig estar comparant les característiques amb la típica Maclaren i vaig veure que era molt similar (compte que hi ha un model de Bebédue que no és reclinable, igual que hi ha una Maclaren que no ho és), amb la diferència que era més econòmica i que és menys vista, jo només he vist una cadireta igual però amb la mala pata que era del mateix color i al nostre barri
L’únic que per ara li he trobat a faltar és que no té darrera una finestreta per a veure la nena, quan posem la capota no la veiem...
Bé, no fa massa que tenim la cadireta Bebédue però et vull dir que de moment n’estem molt contents. En concret tenim el model Versus però crec que està descatalogada, a la web de la marca ja no surt, suposo que deu haver un altre model de similars característiques.
Abans de comprar-la vaig estar comparant les característiques amb la típica Maclaren i vaig veure que era molt similar (compte que hi ha un model de Bebédue que no és reclinable, igual que hi ha una Maclaren que no ho és), amb la diferència que era més econòmica i que és menys vista, jo només he vist una cadireta igual però amb la mala pata que era del mateix color i al nostre barri
L’únic que per ara li he trobat a faltar és que no té darrera una finestreta per a veure la nena, quan posem la capota no la veiem...No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
al final hem comprat la del Prenatal, em sembla que es diu So easy, és molt senzilleta però està més que bé pel preu que té (38e.amb descompte)i porta el plàstic de pluja i capota pel sol.
No es reclina gaire (té dos posicions)però el Roger ja té 20 mesos i és suficient.
Espero que em duri!!
gràcies a totes per les respostes!!
No es reclina gaire (té dos posicions)però el Roger ja té 20 mesos i és suficient.
Espero que em duri!!
gràcies a totes per les respostes!!
Hola noies, recupero aquest fil perquè estem buscant un cotxet baratet per utilitzar puntualment. Avui he anat a una botiga i m'han ensenyat un hauck m'ha semblat que estava molt bé però m'agradaria saber opinions i no trobo res per internet.
Me'n recomaneu algun??
Me'n recomaneu algun??
Hola noies!
A nosaltres ens van regalar l'altre dia un cotxet de segona edat de la marca chicco i em sembla que el model es diu eche. No és tan barat com aquests que han dit, però ni molt menys val lo que val un mclaren, jo diria que uns 100 eurus. Està molt bé perquè es reclina totalment i porta plastic per la pluja. No sé què tal anirà, perquè només l'hem fet servir un dia, de cara a l'estiu li donarem més trote!
A veure què trobes!
A nosaltres ens van regalar l'altre dia un cotxet de segona edat de la marca chicco i em sembla que el model es diu eche. No és tan barat com aquests que han dit, però ni molt menys val lo que val un mclaren, jo diria que uns 100 eurus. Està molt bé perquè es reclina totalment i porta plastic per la pluja. No sé què tal anirà, perquè només l'hem fet servir un dia, de cara a l'estiu li donarem més trote!
A veure què trobes!
Gràcies, ja me'l miraré ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |