TORNADA A LA FEINA

Més qüestions.
LONDONER
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dj. gen. 07, 2010 6:57 pm

TORNADA A LA FEINA

EntradaAutor: LONDONER » dg. juny 20, 2010 9:31 pm

Hola noies, dema torno a la feina, i tot i que deixo a la petita amb els avis, estic molt trista. Separar-me d'ella se'm fa dificilíssim i me'n vaig amb la sensació de que em perdre un munt de coses. En principi, faré jornada intensiva, excepte 4 dies d'aquest més que per temes de feina, hem "d'apetxugar" una mica al despatx i fer unes horetes. En fi, només volia saber com ho portaveu vosaltres.
Farina
:: pantera
:: pantera
Entrades: 887
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 12:39 pm

Re: TORNADA A LA FEINA

EntradaAutor: Farina » dg. juny 20, 2010 10:38 pm

Hola Londoner, jo portu una setmana traballant, i el primer dia va ser dur, sobretot a la tarda quan vaig arrivar i vaig estar em ella, perque desegida va ser l'hora d'anar a dormir i em va semblar molt poca estona. però el dia seguent ja va anar millor i la nena m'espera a les tardes perque li dongi el berenar ect. ja veuras com quan passin uns dies ho veus d'un altre manera.

Anims Reina!!
ImatgeImatge
PER FI JA ETS AQUI!!! T'ESTIMEM MOLT!!!
gretagalgo
:: zebra
Entrades: 1639
Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: gretagalgo » dg. juny 20, 2010 11:01 pm

Jo com la farina porto ja una setmana treballant i la peque encara no ha fet els dos mesos, també la deixo amb l´avia, pero esta sent dur tant per ella com per mi, i em sento fatal, pero.... no pot ser d´una altre manera, aixo si el moment que estic amb ella es tot per ella
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. juny 27, 2010 8:02 pm

Londoner, la tornada a la feina és sempre molt dura, però tot i que no et treurà el malestar, pensa en positiu: la deixes amb els avis i a més, faràs jornada intensiva. Dintre de que és un pal, no ho tens malament del tot. Molts ànims!
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dg. juny 27, 2010 8:04 pm

suposo qie aixo sempre costa, però mira d'agafar-t'ho pòsitivament com t'han dit les comanyes, força!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Roscris
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 24, 2010 8:39 pm

EntradaAutor: Roscris » ds. set. 25, 2010 10:39 pm

A mi em queden poquets dies per tornar a la feina i només de pensar-hi m'agafa tristor. Però alhora penso que el fet de treballar i reprendre la rutina d'abans és tornar a la normalitat, tornar a ser jo (la persona d'abans de la baixa) i tenir també el meu espai durant unes horetes al dia. Suposo que és com tot: patir el canvi durant uns dies, adaptar-se a la nova situació i organitzar-se de nou. Sé que gaudiré igual o més del meu fill i no només em sentiré mama, sinó també dona, companya, amiga i treballadora. Des d'aquí ànims a totes les mamis que estan passant o passaran canvis ben aviat!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::