TORNADA A LA FEINA
TORNADA A LA FEINA
Hola noies, dema torno a la feina, i tot i que deixo a la petita amb els avis, estic molt trista. Separar-me d'ella se'm fa dificilíssim i me'n vaig amb la sensació de que em perdre un munt de coses. En principi, faré jornada intensiva, excepte 4 dies d'aquest més que per temes de feina, hem "d'apetxugar" una mica al despatx i fer unes horetes. En fi, només volia saber com ho portaveu vosaltres.
Re: TORNADA A LA FEINA
Hola Londoner, jo portu una setmana traballant, i el primer dia va ser dur, sobretot a la tarda quan vaig arrivar i vaig estar em ella, perque desegida va ser l'hora d'anar a dormir i em va semblar molt poca estona. però el dia seguent ja va anar millor i la nena m'espera a les tardes perque li dongi el berenar ect. ja veuras com quan passin uns dies ho veus d'un altre manera.
Anims Reina!!
Anims Reina!!
- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Jo com la farina porto ja una setmana treballant i la peque encara no ha fet els dos mesos, també la deixo amb l´avia, pero esta sent dur tant per ella com per mi, i em sento fatal, pero.... no pot ser d´una altre manera, aixo si el moment que estic amb ella es tot per ella
Londoner, la tornada a la feina és sempre molt dura, però tot i que no et treurà el malestar, pensa en positiu: la deixes amb els avis i a més, faràs jornada intensiva. Dintre de que és un pal, no ho tens malament del tot. Molts ànims!
suposo qie aixo sempre costa, però mira d'agafar-t'ho pòsitivament com t'han dit les comanyes, força!
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!
30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
A mi em queden poquets dies per tornar a la feina i només de pensar-hi m'agafa tristor. Però alhora penso que el fet de treballar i reprendre la rutina d'abans és tornar a la normalitat, tornar a ser jo (la persona d'abans de la baixa) i tenir també el meu espai durant unes horetes al dia. Suposo que és com tot: patir el canvi durant uns dies, adaptar-se a la nova situació i organitzar-se de nou. Sé que gaudiré igual o més del meu fill i no només em sentiré mama, sinó també dona, companya, amiga i treballadora. Des d'aquí ànims a totes les mamis que estan passant o passaran canvis ben aviat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |