Cursos per anar amb bebes.
Cursos per anar amb bebes.
Hola!
Que tal? M'agradaria preguntar-vos si sabeu d'algun curs que es pugui fer amb bebes.
M'explico, de cara al setembre pensava de fer algun curs, i em faria gracia portar la meva filla que tindra 10 mesos. M'imagino que hi ha cursos tipo massatges per bebes. Pero no se si n'hi ha d'altres. Si em podeu ajudar estaria molt contenta! Quins em recomaneu?
Moltissimes gracies!!
alba.
Que tal? M'agradaria preguntar-vos si sabeu d'algun curs que es pugui fer amb bebes.
M'explico, de cara al setembre pensava de fer algun curs, i em faria gracia portar la meva filla que tindra 10 mesos. M'imagino que hi ha cursos tipo massatges per bebes. Pero no se si n'hi ha d'altres. Si em podeu ajudar estaria molt contenta! Quins em recomaneu?
Moltissimes gracies!!
alba.
Re: Cursos per anar amb bebes.
Hola Albajc,
Nosaltres varem fer el de massatges, i des de febrer fem de piscina.
I la veritat que és genial, perquè es fa un lligam molt maco, a més anem els 3, pare, mare i nena...
Si vols més informació m'ho dius. Nosaltres anem a Hospitalet (Nabel).
Salutacions,

Nosaltres varem fer el de massatges, i des de febrer fem de piscina.
I la veritat que és genial, perquè es fa un lligam molt maco, a més anem els 3, pare, mare i nena...
Si vols més informació m'ho dius. Nosaltres anem a Hospitalet (Nabel).
Salutacions,
Hola!
Jo vaig fer el curs de Massatge Infantil al centre a on vaig fer les Classes de Preparació al Part i ens va agradar molt, però a banda de la Matronatació, no sé què més cursos es poden fer amb petits.
Jo vaig fer el curs de Massatge Infantil al centre a on vaig fer les Classes de Preparació al Part i ens va agradar molt, però a banda de la Matronatació, no sé què més cursos es poden fer amb petits.
Moltes gracies noies!
Mirare quins fan per aqui a prop.
Mirare quins fan per aqui a prop.

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
A l'embaràs anterior vaig fer un curs de ioga (per embarassades) i m'envien informació per fer ioga mares/pares i fills. Personalment no hi he anat però la gent que ho fa (ho sé per les classes pre-part) és molt maca. Si t'interessa, enviam un privi.
És al centre de Barcelona.
És al centre de Barcelona.
Hola albajc, jo també m'apunto a idees per fer cosetes amb els nens.
No se si ets de bcn, però al meu barri fan un curs de dansa del ventre (postpart) amb nadons. Vaig demanar informació quan va nèixer el Martí però ja estaven a punt d'acabar el curs i tornen al setembre, m'apunto segur
cristina1671 em diries on es aquest curs de ioga? Saps si es molt car?
Quina bona idea aquest post
No se si ets de bcn, però al meu barri fan un curs de dansa del ventre (postpart) amb nadons. Vaig demanar informació quan va nèixer el Martí però ja estaven a punt d'acabar el curs i tornen al setembre, m'apunto segur
cristina1671 em diries on es aquest curs de ioga? Saps si es molt car?
Quina bona idea aquest post

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Hola currita, i també per les demés.
El curs de ioga que comentava és aquest:
http://www.yogamamasybebes.com/index-noflash.html
També tenen pàgina al facebook: http://www.facebook.com/pages/Yoga-para ... 890?v=info
I podeu veure imatges al blog: http://www.yogaembarazo.blogspot.com/
Els preus no els sé. De fet jo no n'he fet cap de curs d'aquests (no trobo hores!) però m'envien la informació perquè si que vaig fer ioga quan estava embarassada, i en vaig quedar molt contenta.
Espero que us vagi bé aquesta informació.

El curs de ioga que comentava és aquest:
http://www.yogamamasybebes.com/index-noflash.html
També tenen pàgina al facebook: http://www.facebook.com/pages/Yoga-para ... 890?v=info
I podeu veure imatges al blog: http://www.yogaembarazo.blogspot.com/
Els preus no els sé. De fet jo no n'he fet cap de curs d'aquests (no trobo hores!) però m'envien la informació perquè si que vaig fer ioga quan estava embarassada, i en vaig quedar molt contenta.
Espero que us vagi bé aquesta informació.

Hola
jo també estic mirant cursos per fer amb el meu fill a partir de setembre.
Ahir per casualitat vaig agafar un fulletó amb els cursos que faran al Centre Cívic de Sagrada família i fan un de massatge infantil i un de ioga per mares i bebés. I molt bé de preu. Suposo que en altres Centres Cívics també en faran.
Ah! i en moltes piscines/gimnasos fan cursos de piscina per bebés (per exemple al Claror-Sagrada Família i a l'Europolis)
jo també estic mirant cursos per fer amb el meu fill a partir de setembre.
Ahir per casualitat vaig agafar un fulletó amb els cursos que faran al Centre Cívic de Sagrada família i fan un de massatge infantil i un de ioga per mares i bebés. I molt bé de preu. Suposo que en altres Centres Cívics també en faran.
Ah! i en moltes piscines/gimnasos fan cursos de piscina per bebés (per exemple al Claror-Sagrada Família i a l'Europolis)
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
A les escoles municipals de música de Barcelona fan uns cursets de música per a nadons. Buscant 'ballmanetes' al google o al web de l'ajuntament ho trobareu.
+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
. 
. 
Nosaltres ens hem apuntat a un curs de pilates amb bebes, però clar, és a Banyoles!
Hola noies! jo he estat anant amb el Joan a un espai de criança que fa aquesta noia i n'estic molt contenta i penso repetir, de moment ho fa a Manresa però se que ara a Terrassa i a Avinyó en farà, us deixo la serva web. Apartat criança, tinc un parell de correus seus, si algu els vols que m'ho digui i els hi passo.
Petons.
http://www.noemicodina.com/
Petons.
http://www.noemicodina.com/
Jo he fet natació i música i tinc molt bona experiència de les dues, ara provaré música per nadons en un centre que ho fan amb els germans grans, a més a més del pare o la mare, a veure que tal!! Crec que és una forma especial que el seu germà s'impliqui una mica més amb la seva germana i vegi que pot fer coses amb ella encara que sigui petita.
A més a més al meu CAP hi havia un espai de criança on feien massatge per nadons (totalment gratuït) i a la xarxa de ludoteques normalment oferten cursets o tallers per fer amb nadons (explicar contes, massatge,...).
Hi ha acadèmies d'anglès que fan anglès per nadons, on van els pares i interactuen amb ells, jo no ho he provat i de moment tampoc crec que ho provi.
A més a més al meu CAP hi havia un espai de criança on feien massatge per nadons (totalment gratuït) i a la xarxa de ludoteques normalment oferten cursets o tallers per fer amb nadons (explicar contes, massatge,...).
Hi ha acadèmies d'anglès que fan anglès per nadons, on van els pares i interactuen amb ells, jo no ho he provat i de moment tampoc crec que ho provi.
hola bon dia, jo estic anant a un taller a través de l'ajuntament, és a les corts. Porto un dia però té molt bona pinta! També volíem mirar per fer natació amb ella!

- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
Hola!
Jo faig natació amb la Berta des de l'abril i la veritat és que mooolt bé!!!
I ara tinc intenció d'apuntar-me a música amb ella! De fet aquest dilluns vinent vaig a fer una classe de prova i si va bé (que segur que hi anirà....) ens apuntem!!
És clar que .... jo sóc de Sabadell!!
I ara tinc intenció d'apuntar-me a música amb ella! De fet aquest dilluns vinent vaig a fer una classe de prova i si va bé (que segur que hi anirà....) ens apuntem!!
Berta a quina piscina la portes de Sabadell?
Nosaltres hem fet piscina i música amb les petites des dels 2 mesos, i els encanta. Ara amb 2 anys encara seguim i ens ho passem tots genial :D
- bertamummy's
- :: granota

- Entrades: 218
- Membre des de: dj. oct. 11, 2012 1:19 pm
Ciriante, anem al Q-Sport!!
Bon dia!
Jo també sóc de Sabadell i dono classes de natació per nadons al Malibú un gimnàs al centre.
A més a l'Escola de dansa The Company de Sabadell, m'he assabentat que el dia 27 d'octubre a les 11 fan un esmorzar/xerrada per informar de noves activitats i entre elles hi havia activitats de psicomotricitat per nadons i activitat post-part on es pot portar al nadó.
Jo també sóc de Sabadell i dono classes de natació per nadons al Malibú un gimnàs al centre.
A més a l'Escola de dansa The Company de Sabadell, m'he assabentat que el dia 27 d'octubre a les 11 fan un esmorzar/xerrada per informar de noves activitats i entre elles hi havia activitats de psicomotricitat per nadons i activitat post-part on es pot portar al nadó.
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
bertamummy's ha escrit:Hola!
Hola bertamummy, on feu música a Sabadell? Jo sóc de St.Quirze. He buscat classes de música aprop i només he trobat un lloc a Sabadell (on no em va agradar el plantejament), a Bellaterra (que està plè) i a St.Cugat, que és on finalment anem però em queda més lluny. Em pots explicar la teva experiència?
Gràcies!

- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Per cert, per les que sigueu de Barcelona us recomano les classes de música de Barcelona03. Nosaltres hi anàvem el curs passat i són genials, i la profe un encant! Ara que ja no hi podem anar encara la valoro més... No hem trobat rès igual!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |