Cangur o llar d'infants per bebè a Lleida??
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Cangur o llar d'infants per bebè a Lleida??
Hola a totes!
Tinc un nen de 3 mesos i quan en tingui 5 hauré de començar a treballar. Tinc un horari prou bo (de 9 a 3), i suposo que el meu home al matí s'ho podrà convinar per treballar de 10 a 2 (i després tornar-hi a la tarda).
El cas és que no tenim familiars per aquí Lleida, i no sabem què fer, si portar-lo a una escola bressol (a la pública no vam poder fer les preinscripcions perquè encara no havia nascut), o si agafar algun cangur, que d'altra banda també acabarem necessitant quan es posi malalt entre setmana o fins i tot algun cap de setmana, que tant el meu home com jo treballem alguns dissabtes i diumenges, i si coincidim... haurem de deixar el nen amb algú...
El nostre nen és molt bo, però li agrada molt estar a coll, i no m'agradaria deixar-lo en una guarderia i que el deixéssin plorant perquè "ja callarà"...
Resumint: què faríeu vosaltres durant aquest curs? quines llars d'infants recomaneu? (vivim a la Bordeta i treballem a Cap Pont i al Centre). Algú coneix algú de confiança que pogués fer de cangur? Sobre quins preus es paguen els cangurs?
Moltes preguntes, no? però és que se'ns acaba el temps i no sabem què fer!
Moltes gràcies a totes!!
Tinc un nen de 3 mesos i quan en tingui 5 hauré de començar a treballar. Tinc un horari prou bo (de 9 a 3), i suposo que el meu home al matí s'ho podrà convinar per treballar de 10 a 2 (i després tornar-hi a la tarda).
El cas és que no tenim familiars per aquí Lleida, i no sabem què fer, si portar-lo a una escola bressol (a la pública no vam poder fer les preinscripcions perquè encara no havia nascut), o si agafar algun cangur, que d'altra banda també acabarem necessitant quan es posi malalt entre setmana o fins i tot algun cap de setmana, que tant el meu home com jo treballem alguns dissabtes i diumenges, i si coincidim... haurem de deixar el nen amb algú...
El nostre nen és molt bo, però li agrada molt estar a coll, i no m'agradaria deixar-lo en una guarderia i que el deixéssin plorant perquè "ja callarà"...
Resumint: què faríeu vosaltres durant aquest curs? quines llars d'infants recomaneu? (vivim a la Bordeta i treballem a Cap Pont i al Centre). Algú coneix algú de confiança que pogués fer de cangur? Sobre quins preus es paguen els cangurs?
Moltes preguntes, no? però és que se'ns acaba el temps i no sabem què fer!
Moltes gràcies a totes!!
Re: Cangur o llar d'infants per bebè a Lleida??
hola jo em vaig incorporar la feina quan el meu fill tenia 6 mesos i mig i vaig agafar una cangur pels matins i a la tarda dues horetes el tenia la meva sogre perque dormia
Ara te 15 mesos i he mantingut la cangur al mati i a la tarda va a la guarderia
Jo et recomano la cangur , per mi a estat molt millor i per el meu fill per suposat. Esta mes feliç amb la cangur que a la llar d'infants que cada dia plora.
Si pogues faria tot el dia cangur pero per motius X no es possible.
jo si es tan petit i podeu, agafaria cangur, estara al seu entorn (a casa) i estaran per ell i t'asseguro que tambe els estimulen , pensa que una sola persona esta per ell i en el meu cas canten, ballen, jugant, igual que a la guarderia i per veure nens s'en van al parc.
Respecte al preu s'hi t'interessa saber-ho per orientar-te t'envio un privat.
Per la zona de lleida no conec ningu ho sento
Gracies
Ara te 15 mesos i he mantingut la cangur al mati i a la tarda va a la guarderia
Jo et recomano la cangur , per mi a estat molt millor i per el meu fill per suposat. Esta mes feliç amb la cangur que a la llar d'infants que cada dia plora.
Si pogues faria tot el dia cangur pero per motius X no es possible.
jo si es tan petit i podeu, agafaria cangur, estara al seu entorn (a casa) i estaran per ell i t'asseguro que tambe els estimulen , pensa que una sola persona esta per ell i en el meu cas canten, ballen, jugant, igual que a la guarderia i per veure nens s'en van al parc.
Respecte al preu s'hi t'interessa saber-ho per orientar-te t'envio un privat.
Per la zona de lleida no conec ningu ho sento
Gracies
Re: Cangur o llar d'infants per bebè a Lleida??
Jo també penso que el millor és buscar una noia o senyora perquè tingui cura del nen,ja que si el portes a l'escola i es fica malalt ( que és el més habitual...) hauràs de buscar algú també.Hauràs de pagar la guarderia i a més buscar una senyora i pagar-la. Molta gent es reticent a deixar-lo a una noia perquè és una deconeguda.Però les mestres de la guarderia també ho són! Si agafes una senyora,podeu estar unes setmanes juntes,així la coneixes millor i ella veu com tractes al nen.És molt important que lapersona que triis comparteixi la teva filosofia de criança i que li agradi la canalla.
Bé, ja ens ho faràs saber.petonets
Bé, ja ens ho faràs saber.petonets
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |