Llar d'infants a Les Franqueses
Llar d'infants a Les Franqueses
Hola noies!
Al gener jo hauré de tornar a treballar i ja ens estem mirant la llar d'infants per a l'Emma. En principi pot entrar a dues. Una que es diu Cavall Fort i que és municipal (menys diners) i una que es diu La Mainada que és privada però coneixem a la directora i és molt maca.
A vere si alguna de vosaltres coneix alguna de les dues i em pot dir que tal son.
Al gener jo hauré de tornar a treballar i ja ens estem mirant la llar d'infants per a l'Emma. En principi pot entrar a dues. Una que es diu Cavall Fort i que és municipal (menys diners) i una que es diu La Mainada que és privada però coneixem a la directora i és molt maca.
A vere si alguna de vosaltres coneix alguna de les dues i em pot dir que tal son.
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
Re: Llar d'infants a Les Franqueses
els meus fills han anat tots dos al cavall fort actualment el petit hi va,nosaltres la varem inaugurar i et puc dir que estem molt i molt contents,tambe e sentit parlar be de la mainada pero es mes petita i esta mes corrumpuda o com es digui jejeje
per cert soc de les franqueses tambe
per cert soc de les franqueses tambe

Hola techary.
Nosaltres ara estem visquent a Bellavista, però ens estem arreglant la casa a Corró d'Avall i hi anirem a viure pel Nadal, per això ens mirem la llar d'inants allà. A la directora de La Mainada la coneixem molt ja que les àvies son amigues (la directora i la familia del meu marit son de Les Franqueses de tota la vida) i em quedo molt tranquil·la de portar-la allà. Però en la Cavall Fort ens han dit que els hi queda una plaça i la veritat és que encara no en se els preus de cap, però les municipals acostumen a ser més barates. Si fa no fa les dues ens quedarien a la mateixa distància (la nostra casa està al costat de l'estanc). Però em vull assegurar bé a l'hora de fer la tria. A priori m'agrada més la mainada perquè em tranquilitza el fet de deixar-la amb gent que conec i que s'estima l'Emma, però per altre banda, a l'altre també se l'estimarien i serien menys calerons....
Com pots veure estem fets un embolic....
Nosaltres ara estem visquent a Bellavista, però ens estem arreglant la casa a Corró d'Avall i hi anirem a viure pel Nadal, per això ens mirem la llar d'inants allà. A la directora de La Mainada la coneixem molt ja que les àvies son amigues (la directora i la familia del meu marit son de Les Franqueses de tota la vida) i em quedo molt tranquil·la de portar-la allà. Però en la Cavall Fort ens han dit que els hi queda una plaça i la veritat és que encara no en se els preus de cap, però les municipals acostumen a ser més barates. Si fa no fa les dues ens quedarien a la mateixa distància (la nostra casa està al costat de l'estanc). Però em vull assegurar bé a l'hora de fer la tria. A priori m'agrada més la mainada perquè em tranquilitza el fet de deixar-la amb gent que conec i que s'estima l'Emma, però per altre banda, a l'altre també se l'estimarien i serien menys calerons....
Com pots veure estem fets un embolic....
Ostres, doncs llavors no em quadra.... Si La Mainada és bastant més cara, com pot ser que estiguin a tope i en la Cavall Fort els hi quedin places? Jo em pensava que la diferencia no havia de ser molt exagerada....
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
la mainada te la meitat de plaçes disponibles i al cavall hi han 120 plaçes que tingui entes nomes queden a bebes hi no se quantes a les altres hi ha llistat despera 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |