Com els poseu a dormir?
Com els poseu a dormir?
Abans de tot dir que fem i tenim una rutina establerta per anar a dormir (bany, bibi, relaxació amb mimos/cançons) que ens funciona; un cop adormida la primera part de la nit o tota si hi ha sort dorm al seu llitet de la seva habitació i si es desperta i no agafa el son de seguida o està "pocheta" dorm amb nosaltres al llit.
Per tant el conflicte el tenim en el pas del mig: com ho feu per adormir-los?
Hem passat èpoques de tot: amb braços o movent el bressolet quan era més bebé, amb el fular, altres ficant-la al seu llit i donant-li la maneta fins que s'adormia, altre cop en braços...fa aprox un mes que me l'enduc al meu llit i al principi funcionava doncs feia quatre croquetes i es quedava fregida però porta uns dies que encara l'altera més anar al meu llit, sembla que s'hagi pres un redbull i es pot passar tranquilament 3/4 d'hora donant voltes amunt i avall encara que estigui morta de son; total que acabo bressolant-la en braços quant està esgotada i per ella mateixa no aconsegueix relaxar-se (el cantar-li i parlar-li fluixet només hem funciona si la tinc en braços).
Però els braços a vegades tampoc els vol (es revela i em donar patadetes) i em demana ó això em sembla que la fiqui al seu llit, però quan la hi poso protesta; a part de que m'estic destrossant l'esquena.
Com ho feu vosaltres? No pretenc posar-la al seu llit i que s'adormi sola per les bones, però si poder posar-la i que estigui tranquileta mentres jo hi sòc al costat mentres agafa el son. Puntualitzo que no té cap problema en estar-s'hi dins el llitet en altres moments, l'únic que no vol es estar-s'hi estirada.
A veure si em podeu donar idees perquè se m'estan acabant.
Per tant el conflicte el tenim en el pas del mig: com ho feu per adormir-los?
Hem passat èpoques de tot: amb braços o movent el bressolet quan era més bebé, amb el fular, altres ficant-la al seu llit i donant-li la maneta fins que s'adormia, altre cop en braços...fa aprox un mes que me l'enduc al meu llit i al principi funcionava doncs feia quatre croquetes i es quedava fregida però porta uns dies que encara l'altera més anar al meu llit, sembla que s'hagi pres un redbull i es pot passar tranquilament 3/4 d'hora donant voltes amunt i avall encara que estigui morta de son; total que acabo bressolant-la en braços quant està esgotada i per ella mateixa no aconsegueix relaxar-se (el cantar-li i parlar-li fluixet només hem funciona si la tinc en braços).
Però els braços a vegades tampoc els vol (es revela i em donar patadetes) i em demana ó això em sembla que la fiqui al seu llit, però quan la hi poso protesta; a part de que m'estic destrossant l'esquena.
Com ho feu vosaltres? No pretenc posar-la al seu llit i que s'adormi sola per les bones, però si poder posar-la i que estigui tranquileta mentres jo hi sòc al costat mentres agafa el son. Puntualitzo que no té cap problema en estar-s'hi dins el llitet en altres moments, l'únic que no vol es estar-s'hi estirada.
A veure si em podeu donar idees perquè se m'estan acabant.
Re: Com els poseu a dormir?
Doncs jo també he passat èpoques de tot (fins i tot dels 3 als 4 mesos s'adormia sola si la deixava relaxada!). Però des de fa mesos (uns 3 aprox.) només s'adorm amb el pit. Bé, algun cop i si jo no hi sóc per la migdiada o pel matí, s'acaba adormint amb la pipa i el seu pare.
A mi el que em funciona molt bé és: esperar a que tingui son (perquè sinó és una festa...) donar-li el pit estirada (tinc el seu llitet en sidecar) i quan s'adorm li trec el pit. Si es desperta una mica li canvio per la pipa i s'acostuma a quedar tranquil·la. De vegades ni fa falta.
A mi el que em funciona molt bé és: esperar a que tingui son (perquè sinó és una festa...) donar-li el pit estirada (tinc el seu llitet en sidecar) i quan s'adorm li trec el pit. Si es desperta una mica li canvio per la pipa i s'acostuma a quedar tranquil·la. De vegades ni fa falta.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
nosaltres hem tingut sort, pq la deixem sola al seu bressol (q té una festa muntada q tela), tanquem el llum i al cap de ben poc ja està
Hi ha dies (molt pocs) q al cap d'una estona d'haver marxat, es posa a plorar, aleshores pujo, l'agafo en braços, li canto una miqueta i la torno a posar al bressol (segueix desperta) però es queda super tranquila i al cap de res, ja està
Quan era més petitona, se m'adormia al pit...
Hi ha dies (molt pocs) q al cap d'una estona d'haver marxat, es posa a plorar, aleshores pujo, l'agafo en braços, li canto una miqueta i la torno a posar al bressol (segueix desperta) però es queda super tranquila i al cap de res, ja està
A mi el Bernat només se m'adorm al pit, pràcticament. Ens estirem els dos i li dono el pit fins que dorm (i només intento posar-lo a dormir si veig que té son). Sinó, a vegades s'adorm (però només si està molt de son) grontxant-lo posant-li la mà al cul.
hola,
Nosaltres com la Itaca, el posem al bressol i normalment jo li faig un " massatge facial" i l'ajudo a tancar els ulls, al cap d'uns minuts dormit. Hi ha dies que li costa una mica més i la majoria de vegades m'he adonat que té sed, suposo que després de la papilla de cereals necessita una mica d'aigua.
Nosaltres com la Itaca, el posem al bressol i normalment jo li faig un " massatge facial" i l'ajudo a tancar els ulls, al cap d'uns minuts dormit. Hi ha dies que li costa una mica més i la majoria de vegades m'he adonat que té sed, suposo que després de la papilla de cereals necessita una mica d'aigua.
LLoguem casa de poble a Blanes i pis a LLança : viewtopic.php?f=61&t=30010
l'Etna s'adorm al pit o ballant una mica als braços del papi que li va anat fent oooohhhh (no sempre funciona)! però bé, casi sempre al pit sigui a l'hora que sigui!
per cert itaca com vas fer la transició de pit a dormir-se sola? ufff jo si la deixo es posa dreta i de dormir res.... plora!
Itac@ ha escrit:nosaltres hem tingut sort, pq la deixem sola al seu bressol (q té una festa muntada q tela), tanquem el llum i al cap de ben poc ja està![]()
Hi ha dies (molt pocs) q al cap d'una estona d'haver marxat, es posa a plorar, aleshores pujo, l'agafo en braços, li canto una miqueta i la torno a posar al bressol (segueix desperta) però es queda super tranquila i al cap de res, ja està![]()
per cert itaca com vas fer la transició de pit a dormir-se sola? ufff jo si la deixo es posa dreta i de dormir res.... plora!
Ja només néixer el Gerard tenia molt clar de marcar-li una rutina abans de ficar-lo a dormir (bany, massatge i pit) -tal com ens comenta la monseta. És curiós perquè amb 2 mesos el meu fill em dormia entre 6 i 7 hores, però a partir dels 3 mesos em va fer marxa enrere com els crancs i va començar a fer interrupcions de 2 o 3 hores... Ara amb quasi 5 mesos que té he aconseguit que arribi a dormir en dues fases: 5 + 4, però durant les primeres cinc hores sempre em fa un amago (o més) i plora. Jo sempre el consolo i de seguida reprèn el son, per tant entenc que no té gana sinó que ha tingut un mal son... (no ho sé). El que em pregunto és si un cop passades les primeres 5 hores que es posa a plorar (ja de valent) hauria de donar-li el pit "perquè té gana", o bé l'hauria de consolar però no donant-li el pit. Pateixo perquè no voldria que patís de gana (sempre he pensat que la llet materna la digereix de seguida) però alhora no el vull acostumar a que amb el plor sempre tingui pit. A algú li ha passat o està passant el mateix que a mi? Com creieu que hauria d'actuar? Gràcies!
Bon dia.
Nosaltres sempre amb el pit i estirats al nostre llit (fem collit). Quan està dormit el passo al seu llitet que tenim adossat al nostre en sidecar i quan és desperta ve cap a mi i demana teta i es torna a dormir.
Ara que estic intentant treure-li les tomes nocturnes li costa una mica més, però sempre al meu costat o a sobre meu.......MAI ha volgut estar sol al moises, ni al bressol.
Nosaltres sempre amb el pit i estirats al nostre llit (fem collit). Quan està dormit el passo al seu llitet que tenim adossat al nostre en sidecar i quan és desperta ve cap a mi i demana teta i es torna a dormir.
Ara que estic intentant treure-li les tomes nocturnes li costa una mica més, però sempre al meu costat o a sobre meu.......MAI ha volgut estar sol al moises, ni al bressol.
Entrerius,nosaltes fem exactament el mateix.Però jo encara no li trec les tomes de la nit,només té 8 mesos. Em fa molta gràcia quan ve rodolant DORMIT cap a mi.És que tenen un instint tan gran...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Moltes gràcies a totes per les respostes, veig que hi ha de tot: els que s'adormen solets i tant a gust i els que no ho fan ni per casualitat
Nosaltres cada dia anàvem a pitjor i resulta que era perquè li estàn sortint les primeres dentetes. Portem uns dies que només dorm als meus braços o enganxada amb mi al llit. Si la poso al seu llit un cop dormideta no dorm més de mitja hora i em busca. Així que porta casi una setmana que no trepitja el seu llitet.
A veure si pasada aquesta fase podem tornar un altra cop a la rutina d'abans.
Nosaltres cada dia anàvem a pitjor i resulta que era perquè li estàn sortint les primeres dentetes. Portem uns dies que només dorm als meus braços o enganxada amb mi al llit. Si la poso al seu llit un cop dormideta no dorm més de mitja hora i em busca. Així que porta casi una setmana que no trepitja el seu llitet.
A veure si pasada aquesta fase podem tornar un altra cop a la rutina d'abans.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |