Em recomaneu un caminador
- vinyet2012
- :: formigueta

- Entrades: 67
- Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm
Em recomaneu un caminador
Hola noies!
A la guarderia del peque m'han dit que li posen un caminador i li agrada molt (té 9 mesos). He pensat de compar-ne un per casa però no tinc ni idea de models, etc. Alguna en té? quin consell em donarieu? quins són millors, els que empeny el caminador o que el que li queden els peus penjant?
gràcies!
A la guarderia del peque m'han dit que li posen un caminador i li agrada molt (té 9 mesos). He pensat de compar-ne un per casa però no tinc ni idea de models, etc. Alguna en té? quin consell em donarieu? quins són millors, els que empeny el caminador o que el que li queden els peus penjant?
gràcies!

Re: Em recomaneu un caminador
Hola Nuria,
el cert és que no et puc ajudar gaire perquè nosaltres no n'hem tingut. I no n'hem tingut perquè tothom que vam consultar (2 pediatres i altres famílies), ens ho van desaconsellar. En alguns casos, com el bebé no camina, fa que se li arquejin les cames i adoptin postures poc adeqüades per la seva esquena, i que com a conseqüència prenguin mals hàbits a l'hora de caminar. Els agrada molt perquè amb poc esforç veuen com es desplacen i els fa molta gràcia.
Lògicament no t'estic dient que no li compris, és una decisió vostra, però volia compartir amb tú la inforamció, i perdona l'atreviment. Segur que hi ha gent que n'ha tingut i no té perquè haver passat res, però a nosaltres ens ho van comentar i vam decidir no corre el risc.
En fi,perdona poer no donar-te la resposta exacte.
el cert és que no et puc ajudar gaire perquè nosaltres no n'hem tingut. I no n'hem tingut perquè tothom que vam consultar (2 pediatres i altres famílies), ens ho van desaconsellar. En alguns casos, com el bebé no camina, fa que se li arquejin les cames i adoptin postures poc adeqüades per la seva esquena, i que com a conseqüència prenguin mals hàbits a l'hora de caminar. Els agrada molt perquè amb poc esforç veuen com es desplacen i els fa molta gràcia.
Lògicament no t'estic dient que no li compris, és una decisió vostra, però volia compartir amb tú la inforamció, i perdona l'atreviment. Segur que hi ha gent que n'ha tingut i no té perquè haver passat res, però a nosaltres ens ho van comentar i vam decidir no corre el risc.
En fi,perdona poer no donar-te la resposta exacte.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Et dic el mateix que la Madrona... Tots els pediatres i fisioterapeutes amb qui he consultat aquest tema diuen que desaconsellen completament el caminador on pengen els peus.
Jo crec que el que voaltres parleu són de les carrutxes on el nen li pengen els peus.
Com a caminador entenc que és un "vehicle" on el nen pot agafar-se a un mànec i llavors caminar pel seu propi peu.
Nosaltres en tenim un de l'Imaginarium. Et poso enllaç perquè el veguis. Bé a la foto surt com a cotxe on el nen s'asseu i s'impulsa amb els peus, però té una altra opció en que es munta de manera que la part vermella de darrera de tot que veus, queda alçada i el nen s'hi agafa i fa per si sol els passets. No sé si m'he explicat prou. És una llàstima que a la foto no hi surtin les dues opcions de muntatge.
http://www.imaginarium.es/46476/ecommerce_1/46476
Com a caminador entenc que és un "vehicle" on el nen pot agafar-se a un mànec i llavors caminar pel seu propi peu.
Nosaltres en tenim un de l'Imaginarium. Et poso enllaç perquè el veguis. Bé a la foto surt com a cotxe on el nen s'asseu i s'impulsa amb els peus, però té una altra opció en que es munta de manera que la part vermella de darrera de tot que veus, queda alçada i el nen s'hi agafa i fa per si sol els passets. No sé si m'he explicat prou. És una llàstima que a la foto no hi surtin les dues opcions de muntatge.
http://www.imaginarium.es/46476/ecommerce_1/46476
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
nosaltres n'hem tingut, pero comparteixo tot el que t'han dit la madrona i l'elidé.
Jo crec que mes que un caminador se li hauria de dir una joguina, i ha de ser per poques estones!!!!
Jo ho vaig preguntar, i les nostres 2 pediatres em van dir el mateix, que si li posavem moolt poques estones, que cap problema, pero que com que als nens els hi agradava molt, la gent el hi deixava masses estones i per aixo despres hi havia problemes.
Jo nomes l'hi posava el momentet de coure el tall al foc per dinar, o momentets puntuals que volia tenir-la entretinguda, pero mai més de mitja horeta escasa...
Jo crec que mes que un caminador se li hauria de dir una joguina, i ha de ser per poques estones!!!!
Jo ho vaig preguntar, i les nostres 2 pediatres em van dir el mateix, que si li posavem moolt poques estones, que cap problema, pero que com que als nens els hi agradava molt, la gent el hi deixava masses estones i per aixo despres hi havia problemes.
Jo nomes l'hi posava el momentet de coure el tall al foc per dinar, o momentets puntuals que volia tenir-la entretinguda, pero mai més de mitja horeta escasa...
- vinyet2012
- :: formigueta

- Entrades: 67
- Membre des de: dv. feb. 12, 2010 5:59 pm
Ostres!
al contrari!! moltes gràcies a totes per la informació!! no tenia ni idea de que ho desaconsellessin tant...trucaré a la pediatra a veure què diu. De totes maneres, de debó, us agraeixo molt les vostres respostes.
Cada dia s'apren alguna cosa nova!!!
una abraçada ben gran!!!
al contrari!! moltes gràcies a totes per la informació!! no tenia ni idea de que ho desaconsellessin tant...trucaré a la pediatra a veure què diu. De totes maneres, de debó, us agraeixo molt les vostres respostes.
Cada dia s'apren alguna cosa nova!!!
una abraçada ben gran!!!

Nosaltres també el vam tenir.... va ser útil durant un temps per poder fer alguna cosa mentre ell es desplaçava per casa. No podiem fer res: a la cadireta no hi volia estar, i necessitava de la nostra presència... i va ser molt útil per nosaltres.... i ell no cal dir-ho... s'ho passava teta.
Tal com diuent la Llumer, era per poca estona.... i el fas servir uns 2 mesos (ara no ho recordo exactament...però més o menys va ser això)
També vam tenir cura que els peus li toquèsin sempre a terra per desplaçar-se. Hi havia 3 posicions. La primera estava a ran de terra i no era útil. La segona al principi quedava molt alta vam fer un apanyo amb un troç de mànega per deixar-lo en una posició adequada per la seva alçada.
Jo no l'aconsello ni el desaconsello....... a nosaltres ens va ser útil.
Tal com diuent la Llumer, era per poca estona.... i el fas servir uns 2 mesos (ara no ho recordo exactament...però més o menys va ser això)
També vam tenir cura que els peus li toquèsin sempre a terra per desplaçar-se. Hi havia 3 posicions. La primera estava a ran de terra i no era útil. La segona al principi quedava molt alta vam fer un apanyo amb un troç de mànega per deixar-lo en una posició adequada per la seva alçada.
Jo no l'aconsello ni el desaconsello....... a nosaltres ens va ser útil.
A vure, diferenciem caminador (el nen es fica a dins i te rodes al voltant per moure's) i un correpassadissos (tenen formes: el nostre es un lleo, pero hi han cotxes, trens......... on el nen va enganxat darrera i camina pel seu propi peu sense proteccio al voltant). Els primers diuen que els desaconsellen, perque arquejen les cames (nosaltres vem comprar un i el peke no el va voler), pero de petits tots hem tingut i jo les cames les tinc perfectes. El segon son per quan mantenen l'equilibri (i encara i aixi es foten cada pinya....) i tenen mes llibertat de moviment, ja que poden gatejar, agafar-se a ell, aixecar-se, caminar, tornar-se a tirar al terra........ El correpassadissos que nosaltres tenim es un lleo que pot anar de peu o asseure's a sobre i empenyar-se amb els peus i fa musica al tocar-li el nas!!!!!!!! Li hem tret molt de partit i l'utilitza desde que te mes o menys 7 mesos, es movia per tota la casa amb llibertat i no li havies d'anar al darrera, i que consti que va començar a caminar el 30 d'agost!!!!!!!!!! Mentrestant a anat fent amb ell!!!!!!! Jo et recomanaria un correpassadissos.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |