Regals: ara que s'apropa Nadal

Més qüestions.
indai
:: zebra
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

Regals: ara que s'apropa Nadal

EntradaAutor: indai » dc. oct. 13, 2010 3:27 pm

Ara que s'apropa Nadal,he pensat que podriem parlar de quins regals fer als nadons. El meu,per exemple,tindre 11 mesos i ens agradaria que els reis li portessin joguines no comercials i adients a la seva edat. Hem pensat un joc de contruccions per a bebés, un cotxet d'aquell que semblen un caminador,algun encaix,un balancí de fusta. Ens agradaria però que no fossin de marques comercials

A ell no li agraden les joguines de nen, li agraden les coses més reals.

Podriem parlar una mica de quins regals són més adients per l'edat i que els hi agrada més als nens.Les que ja teniu més d'un fill o ja teniu el vostre nen o nena gran ens sereu de molta ajuda a les mares novates com jo.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
fox
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: Regals: ara que s'apropa Nadal

EntradaAutor: fox » dc. oct. 13, 2010 5:16 pm

Em sembla molt bona idea parlar de joguines, aixi les mares de nens mes grans ens poden dir amb les joguines que s'estan més estones i les que valen la pena comprar o no. El Marc farà dos anys el mes que ve, i no nomes haig de pensar regals per l'aniversari sino per reis tambè... estaria be que ho posesim per edats.

Tenia pensat pel Marc un cotxe telederigit ben sencill pero i un nino del Caillou d'aquest que apretes les ma o el peu i parlen i canten pero no tinc clar si val la pena... ja em direu

Jo puc parlar de lo que li agradava al Marc fins ara, d'un any li agradaven tambe les coses reals com tu dius i li vaig comprar un pany d'aquest petits de bustia i ho vaig posar a una capça, li encanta aixo de posar la clau i girar-la. Tambe juga encara a els jocs aquest de peces amb diferents formes que s'han s'encaixar. Al ser petit pots comprar coses pensant en l'estiu ja que creixen molt rapid com la tipica moto gran de plastic o juguets per la platja... a l'Eurokids pots trobar coses per la seva edat i que no són tan comercials.

Espero més comentaris!!!
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. oct. 13, 2010 6:21 pm

Hola noies, m'apunto! També m'interessa molt saber l'opinió d'altres mamis amb nens més grandets. L'Arnau farà l'any per Nadal (el dia de Sant Esteve) i, tot i que es cansen molt ràpid de les joguines, ens agradaria comprar-li cosetes que li pugui treure profit. Ara mateix, juga molt amb els encaixos. Això que dius, Indai, d'un joc de contrucció per petits, ho trobo molt bona idea. A l'Abacus vaig veure un dia una capsa amb peces grans i em va agradar molt.
mandarina
:: girafa
Entrades: 2940
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:30 pm

EntradaAutor: mandarina » dc. oct. 13, 2010 8:55 pm

Aviam, us explico la nostra experiència: la meva filla, com més coses fan les joguines i menys participa ella, menys cas els fa.

El primer Nadal tenia 6 mesos, així que li van caure xorradetes de bebé que es va mirar bastant més tard: un trenet de Chicco que se li posen peces, un Teletubbie que li apretes la mà i corre la pel·lícula de la panxa, la nina Mandarina (hi juga ara, amb 2 anys)... i una granota Molto que li tiraves boles i feia sorollets que no es va mirar mai.

Pel primer aniversari vinga regals, i l'estrella va ser un joc de paelles i tapes i culleres de plàstic, de 7.95 euros, del Toys'r'us. Es passava el dia picant i remenant, i a tot arreu on anàvem ens endúiem 4 estris d'aquests i la teníem entretinguda (cotxe, restaurants...). I el piano de l'Imaginarium també va triomfar molt (un que és blau i té animalets). El cubell ple de peces de construcció se'l va mirar un pèl més tard, però també l'hem amortitzat. De la resta, no recordo massa cosa més. Nosaltres li vam comprar un tricile, i li feia més gràcia que anar amb el cotxet.

Segon Nadal, 18 mesos:
- Cuineta: un gran triomf
- Nenuco amb trona i banyera: bé
- Cotxe teledirigit: li fa PÀNIC.
- Bebé que plora quan li treus el xumet: molt bé, està tronadíssim ja pobret.
- Cotxet de nines: un altre triomf
- Verdures de fusta per tallar: gran, gran triomf, hi juga moltíssim, sobre tot amb la iaia que és qui li va portar.
- Ordinador del Pocoyó: bona idea, per anar amb cotxe és pràctic.
- Pissarra Doodle Pro: és de les poques coses que li duren més de 10 minuts... la tenim feta un cromo ja, però de moment resisteix. És una dels Little People, a partir de 2 anys, amb el llapis i es formes magnètiques més grans que les que són per més de 3 anys.
- Caseta de nines: totalment amortitzada, i és una joguina que dura anys. Posa els ninos a dormir, els fa mirar la tele...

2 anys:
- el millor, amb diferència, van ser les sabates de tacó de princesa i tots els accessoris: corona, collarets, anell, polseres... i el dia de la festa hi havia cua per taconejar per tot arreu.
- També li va agradar força una Nancy que porta el bebé amb el cotxet
- Moto de plàstic: molt bé
- Patinet (3 rodes): bé, però per anar per casa, perquè va lenteta i se'n cansa.
- Carro de la compra de la Kitty: tot un èxit, sempre anem al Mercadona amb el seu carro i hi hem de posar coses.

Ara, per Nadal, com que estem en fase princeses i companyia, suposo que li caurà alguna disfressa cursi de princesa, el kit de maquillatge, el cap de Nancy per pentinar, un joier, etc. És el que li agrada ara per ara, sort que esperem un nen i son pare es podrà recrear amb els cotxes. També em fa gràcia el maletí de metge.

El que fem normalment és anar a passar una tarda al Toys'r'us i observar què li crida més l'atenció, i llavors un altre dia hi anem sols i fem "la carta als Reis". Hi ha coses que et penses que els farà molta gràcia, i després ni s'ho miren.

El pitjor de Nadal, aniversaris, etc, és veure la muntanya de trastos i pensar "i ara on foto tot això?".
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dc. oct. 13, 2010 11:45 pm

Ei moltes gràcies.M'ha agradat motl la idea del pany i les claus.Però,són de debó? Devia ser un pany i unes claus ben grans,oi? On es compra això? A un sabater?

Jo tinc nebots i no recordo que els hi van portar els reis quan tenien un any.

El que si recordo era que els ninos no els hi agradaven.Els hi feien mooolta gràcia i si feien tonteries o úsica més.Però no sabien jugar-hi. EL que els hi ha agradat més sempre,han sigut les joguines simbòliques (cuineta,planxa,taller mecànic...) i estris per dibuixar i pintar. Un regal que mai falta a casa nostra són els contes i llibres.

El meu fill també farà l'any després de reis.PObre...De moment li caurà roba.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dj. oct. 14, 2010 7:53 am

Molt bé aquest post!

Mireu, jo em trobo amb diversos dilemes: com moltes l'Emma també farà l'any sobre aquelles dates (el 31 de desembre) i jo ara mateix tinc la casa plena, plena de joguines (i no he comprat res): són les de nebots meus... i com la majoria dels nens no els hi fa ni cas.
Aleshores jo aquest any he pensat que li compraré una o dues coses que siguin "necessàries" (i ja em costa de trobar-ho... perquè tot ho tinc dels meus nebots!) i intentar planejar ja què vull que em regalin (molta gent m'ho pregunta...). Si que hi ha alguna cosa que m'agradaria, però no em puc esperar a l'aniversari ni reis (sabates, un mono pel fred...).
Però bé, algunes coses que he pensat:

- Fular teixit
- Sabates (i ja sé les que vull, http://www.kangura.com/zapatos/zapatos- ... un-smaller)
- He pensat en fer jo un conte, un fotollibre del fotoprix amb unes fotos que m'han passat uns amics que van fer a Àfrica aquest estiu als animals... són unes fotos molt i molt maques, i si no recordo malament és pot fer en format "pàgines dures". Potser en faig un altre amb fotos de la família.
- També m'agraden aquests contes: http://www.kangura.com/juguetes/cuentos-solidarios i estan en català.
- Aquestes cases de cartró són molt xules: http://www.crianzanatural.com/prod/prod429.html però crec que per l'any que ve, ara no s'enteraria gaire (a part sempre posa que estan esgotades, no sé si en tornaran a tenir...).

Necessito més idees!
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. oct. 14, 2010 12:01 pm

Nosaltres no som de moltes joguines…. En tenim moltes de reciclades d’amics o familiars… però també juga amb qualsevol cosa que no sigui les joguines.

Penso que cada nen o nena té les seves pròpies preferències. Ara té 18 mesos.

Si fos per ell TOT seria “cotxe”……tot el que té rodes i es belluga, ja sigui un camió o un cotxet de nines, el distreu una bona estona. Li va començar l’afició de ben petit –genètic- i encara li dura.

Ara està en la fase de posar nom a totes les coses, i qualsevol cosa que serveixi per això li encanta:

- Libres on pugui començar a aprendre els noms de les coses: li encanta passar estones amb la mama o el papa i demanant: això?... això? ... i li vas dient els noms... i ho busca.... i ho senyala, i imita sons, i repeteix els noms.....
Els llibres de contes –una història- encara no te paciència per escoltar-la.

- Libres d’enganxines: encara no les sap treure, i li costa reconèixer l’objecte entre tots... però l’agrada estar amb la mama i agafar-la i enganxar-la.... però sobre tot l’agrada que l’expliquis cada cosa del dibuix i posar-hi nom.....

- Una llibreta i colors per pintar: la mama fa dibuixos i formes diferents i els “pintem” amb colors. Així posa nom a les formes i objectes i als colors.

Hem comprat una caixa amb 100 peces de fusta per fer construccions. La tapa de la caixa te les formes de les peces per fer encaixos. Li encanta posar les formes al seu lloc i tirar a terra les construccions que fa la mama o el papa.

Desprès continuo....
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. oct. 14, 2010 3:51 pm

…. Continuo…..

Li encanta mirar fotos i reconèixer i recordar a les persones i els llocs... mentre les mirem expliquem que fèiem i qui hi havia..... Vull mirar a veure si trobo una càmera digital per nens o barateta per que pugui tirar fotos i mirar-les desprès.

L’agrada molt pujar-se a tot arreu: està en fase escaladora. Aprofita qualsevol cosa per pujar-hi al damunt..... i si es pot tirar desprès... uffffff... lo màxim!!! Tenim una habitació habilitada (la saleta) amb matalassos al terra, coixins... i tots els seus trastos...

L’estona de música: li agrada tocar el teclat o el tambor mentre el papa toca el hageuge (una espècie de baix acústic). O directament tocar les cordes del hageuge, mentre el papa toca.....o posar-se a ballar donants tombs fins que cau marejat ....

Quan estem a la cuina: vol remenar tots els armaris... i el de les cassoles és el seu preferit.... m’estic plantejant comprar-li una cuina amb tots els estris :-D :-D L’escombra i el recollidor també seria una bona opció...... ;-)

Els peluixos: mai els hi ha fet cas.... però ara comença a fer-los-hi fer coses: les hi dona el pit, me’ls dona per que els faci caminar o parlar... però aviat se’n cansa. Pot ser les titelles serien més adequades pel que ell vol.

El joc de construcció amb peces encaixables (no apilables): de tant en tant el treu i em demana que faci una construcció i ell m’ajuda..... però el que vol és desmuntar-ho. El vam comprar quan tenia un any i li feia molta gràcia...provava d’encaixar-ho i no se’n sortia.... i em demanava ajuda... En quan va dominar el tema va perdre interès.

Els jocs amb llums i sons pràcticament no els agafa... i quan ho fa s’hi està un minut. Li feien molta gràcia dels 6 als 9 mesos.... pot ser fins a l’any.....

La panera dels tresors: va ser un bon passatemps des de que aguantava l’esquena tot solet fins que va començar a gatejar..... aleshores ja tenia tot un món per descobrir.

El corre-passadissos: tot el dia feia córrer... en la fase de gatejar caminar..... van ser la joguina ideal.... també feia córrer les cadires .... ara sols s’hi vol pujar al damunt i fer-se el “xulo” quan ho ha aconseguit. :-D :-D
fox
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dv. oct. 15, 2010 3:07 pm

El pany que li vaig fer al Marc no era gran més haviat petit pero a la clau li vaig posar un clauer tant per si es perdia la clau trobar-la aviat i perquè no se la pogues empassar... Això ho trobaràs a ferreteries o a llocs tipo Carrefour i la capça vaig aprofitar una d'un mobil i la vaig forrar.

Quantes idees! Encara que veig que cada nen és un mon ja que el Marc (dos anys) mai li han agradat les construccions. M'heu donat idees que m'agraden com la pissarra aquesta magica i els jocs de paelles i cassoles i verdures per tallar, els llibres crec que tampoc poden faltar. Per cert, les verdures per tallar fa temps vaig veure unes que estaven tallades pel mig i s'enganxaven per iman, aixi el nen podia 'tallar-les' de veritat pero no se on ho vaig veure, us sona?
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Takita

EntradaAutor: Takita » dg. oct. 17, 2010 12:09 pm

Quantes idees, noies! :ok: L'Arnau, no té gaires joguines, però de moment juga amb totes i es distreu. Volem fer una petita llista, més que res pels avis, que sinó es tornaran bojos comprant coses i això no ho volem. Així que entre tots comprarem unes quantes coses i les distribuïrem entre el Tió, el cumple i Reis.
Ahir, vam passar pel Toy's r us i vaig veure una bosseta de peces Mega Block amb un 25% de descompte. Segurament, passarem un altre dia i li comprarem per Reis.
Gràcies per les aportacions!
PINXA
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

EntradaAutor: PINXA » dt. oct. 19, 2010 11:29 am

A la meva nena que te 18 mesos li encanta jugar amb les coses que treu dels calaixos. A cada habitació de la casa li he deixat un calaix per ella, amb coses nostres però que no es pot fer mal! I lo millor es que els altres calaixos no me'ls obra, perque sap que no pot. Al bany, amb esponjes, alguns pots que no s'obren, llimes de les ungles (toves i que no punxen), etc; a la meva habitació li deixo obrir el calaix dels pijames, està fet un fàstic, però els treu, els arruga i els torna a guardar; a la cuina tinc un calaix amb la ma de morter, alguns motllos, tot de coses que utilitzo, però que no tallen ni punxen i a la seva habitació te el calaix de les joguines!!!! Així cada vegada que feinejo per alguna habitacií ella està entretinguda amb cose que no son joguines!!!! ( es una especies de panera dels tresors a lo bèstia) :-D
TEMA JOGUINES: que es el del post! Les nines i les cuinetes s'emporten la palma! Si passa hores i hores, un joc de peces de fusta per fer castells, ara els comença a apilar ella i algun llibre on surten moltes imatges! Però poca cosa mes! Es que a vegades juguen mes amb les coses que no son per jugar que amb les propies joguines!!!!!
PINXA
Entrades: 2022
Membre des de: dj. abr. 10, 2008 5:46 pm

EntradaAutor: PINXA » dt. oct. 19, 2010 11:36 am

takita jo això de fer una llista i distribuir els regals pels familiars també ho vaig fer el nadal passat i no va servir per res, perque els de més confiança si que em van fer cas, però els altres van fer el que els va sortir del ... i al final em vaig ajuntar amb 3 cotxes d'aquest que son correpasillos!!!!!
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 19, 2010 12:17 pm

Gràcies per les idees!
A la Clara em plantejo per a Nadal un tricicle, d'aquells que tenen un pal llarg al darrera per a que els puguis empényer sense deixar-te la ronyonada.
Algun joc de construccions també.
I no sé encara, la veritat, però jo també vull donar idees a la gent, que si no et trobes qualsevol cosa que no saps on fotre.

Julyet ha escrit:- També m'agraden aquests contes: http://www.kangura.com/juguetes/cuentos-solidarios i estan en català.
- Aquestes cases de cartró són molt xules: http://www.crianzanatural.com/prod/prod429.html però crec que per l'any que ve, ara no s'enteraria gaire (a part sempre posa que estan esgotades, no sé si en tornaran a tenir...).

M'han encantat les cases de cartró aquestes, si mai veus que tenen stock avisa, que en compraré una, trobo que estan molt bé de preu i permeten que les decoris al teu gust.
Els contes també tenen bona pinta però són per a nens molt més grans!
Takita

EntradaAutor: Takita » dt. oct. 19, 2010 4:47 pm

Ostres, Pinxa, i jo que pensava que fer llista era una bona idea... :r) Crec que serà de gran ajuda pels meus pares, que pobres no estan al dia d'aquestes coses i ho agraïran, però els altres avis, segurament no li feran ni cas i compraran el que hi roti.
Això dels calaixos que dius sembla molt bona idea.
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dt. oct. 19, 2010 5:05 pm

Raqueleta ha escrit:
M'han encantat les cases de cartró aquestes, si mai veus que tenen stock avisa, que en compraré una, trobo que estan molt bé de preu i permeten que les decoris al teu gust.

Raqueleta, les he trobat aquí: http://www.ecotendencia.com/es/eco-cria ... clado.html :ok:

Per cert, quina foto més xula t'has posat!!
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dt. oct. 19, 2010 5:18 pm

Julyet ha escrit:
Raqueleta ha escrit:

Raqueleta, les he trobat aquí: http://www.ecotendencia.com/es/eco-cria ... clado.html :ok:

Per cert, quina foto més xula t'has posat!!

Gràcies per l'enllaç i pel compliment, és que aquest estiu vam estar a llocs molt macos!!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::