Bolquers
Bolquers
Sabeu quina diferència hi ha entre els bolquers Dodot T2 etapas i els Dodot T2 Sensitive? Els dos són la mateixa talla i pel mateix pes, però no sé quina diferència hi ha. N'he comprat una bossa de cada per provar-los perquè ja hem de passar a la talla 2.
Re: Bolquers
hola,
crec que el sensitive són els del paquet blau que posa tacte de cotó, no??? els bolquers són de color blanc?? i els altres són el que porten dibuixets i les enganxines son de color verd...i per dintre també són verds.
A mi personalment m'agraden més el dodot etapes, són més senzills de posar i m'agraden més com retenen el pipi i les caquetes...però aixó ja ho comprovaràs tu. Jo crec que la diferència està en la textura del bolquer...no sé...
crec que el sensitive són els del paquet blau que posa tacte de cotó, no??? els bolquers són de color blanc?? i els altres són el que porten dibuixets i les enganxines son de color verd...i per dintre també són verds.
A mi personalment m'agraden més el dodot etapes, són més senzills de posar i m'agraden més com retenen el pipi i les caquetes...però aixó ja ho comprovaràs tu. Jo crec que la diferència està en la textura del bolquer...no sé...
Hola Heura,
Els Sensitive representa que són per nadons, nadons, amb poquet temps, adequats a les cacones més líquides i els Etapes per nadons una mica més grandets, però vaja, que tots dos van bé. Nosaltres vam fer servir els Sensitive fins els 2 mesos o 2 mesos i poc, i després vam passar als Etapas. Ara, fem servir els Activity.
Els Sensitive representa que són per nadons, nadons, amb poquet temps, adequats a les cacones més líquides i els Etapes per nadons una mica més grandets, però vaja, que tots dos van bé. Nosaltres vam fer servir els Sensitive fins els 2 mesos o 2 mesos i poc, i després vam passar als Etapas. Ara, fem servir els Activity.
Ara té 6 setmanes, gastaré primer el paquet de sensitive i després ja els etapas em quedaré amb els etapas. Gràcies.
amb la marta vam fer servir els sensitive fins que no va ser una mica mes gran, no sé si als 3 o 4 mesos, o una cosa així, després els etapas, però de seguida vam passar als activity, que al ser mes alts de cintura feiem menys merder a la roba.
Jo et recomano els del mercadona... valen la meitat i van el doble de bé.
jo tambe comprava Dodot pero em van parlar de Mercadona van GENIAL!!! aguantan totes les supercacas i pipis de tota la nit , son mes baratos i no s'escapa res de res.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
jo vaig fer servir els sensitive i després els activity.
Els especials de dodot son més suaus que el de l'Etapas.
Els especials de dodot son més suaus que el de l'Etapas.
La Lia ja és tota una princesa!
nuscka ha escrit:els de l'eroski també van de conya...i més baratos!
nosaltres vam veure que no en tenien de la marca Eroski de recent nascut, potser s'els havien acabat
Hem provat els del carrefour de 2-5 kg i van molt be
Ja provarem els del mercadona
A l'Shlecker crec que tambe en tenen de la seva marca, algu els ha provat??
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
nosaltres! i els grans van bé, no he provat els de nadons. A mi , per les caques lìquides, els que més m'agradaven eren els del mercadona, i els que menys, els dodot...
Hola,
En els 8 mesos que té la Blanca, els hem provat tots!
Abans que neixés li havia comprar sensitive. Però la meva sorpresa va ser que a l'hospital ens en donaven de etapes i tant contents. VAig anar gastant els sensitive fins que se li va encetar el culet una barbaritat. Els vaig agafar mania, per la xarxa de les caquetes, se li marcava al culet, encara que la canviés mil cops! Amb el temps, penso que era cosa de la caqueta, i no del bolquer.
Un dia que vaig anar al carrefour s'havien acabat els dodots, i vaig comprar els carrefour de 2 a 5. Genial. Costen la meitat, i al principi, que no es bellugen gaire, van molt bé.
Però... els nens creixen, i els bolquers comencen a fallar. Hi va haver un moment que feia unes caques tant líquides que se li escapaven bolquer amunt. Vam passar als Activity, que ténen una mena de reixeta per agafar les caquetes líquides, i la cintura més alta, i fantàstic.
I va arribar el moviment... i ja res li anava bé!! Vam tenir tant problema que fins i tot vaig parlar amb els de Dodot perque pensavem que hi havia un problema de qualitat- I es van portar súper bé, ens van enviar un paquet sencer de bolquers per a compensar les molèsties!! (sincerament, crec que el problema era de talla... la meva nena estava rodoneta!!)
Ara fem servir etapas plus (amb més absorbent, compte amb les talles que són diferents) perque vam aprofitar una oferta, però els trobo curts de "tiro". També tenim activity, els meus preferits, i els de l'Eroski, que qualitat-preu són els millors. Els del mercadona van força bé, però es posen durs amb el pipi i semblen cartró. Els del Lidl són horribles... són pedres!! Al final els feia servir de cambiador!!
Els Huggies, motex, Schlecker no els he provat.
Ah, aprofiteu les ofertes dels dodots o huggies, cada dos o tres mesos podeu trobar molts descomptes. però compte amb les talles, que els nens crèixen moooolt ràpid!
Ptonets
Tisketa!
En els 8 mesos que té la Blanca, els hem provat tots!
Abans que neixés li havia comprar sensitive. Però la meva sorpresa va ser que a l'hospital ens en donaven de etapes i tant contents. VAig anar gastant els sensitive fins que se li va encetar el culet una barbaritat. Els vaig agafar mania, per la xarxa de les caquetes, se li marcava al culet, encara que la canviés mil cops! Amb el temps, penso que era cosa de la caqueta, i no del bolquer.
Un dia que vaig anar al carrefour s'havien acabat els dodots, i vaig comprar els carrefour de 2 a 5. Genial. Costen la meitat, i al principi, que no es bellugen gaire, van molt bé.
Però... els nens creixen, i els bolquers comencen a fallar. Hi va haver un moment que feia unes caques tant líquides que se li escapaven bolquer amunt. Vam passar als Activity, que ténen una mena de reixeta per agafar les caquetes líquides, i la cintura més alta, i fantàstic.
I va arribar el moviment... i ja res li anava bé!! Vam tenir tant problema que fins i tot vaig parlar amb els de Dodot perque pensavem que hi havia un problema de qualitat- I es van portar súper bé, ens van enviar un paquet sencer de bolquers per a compensar les molèsties!! (sincerament, crec que el problema era de talla... la meva nena estava rodoneta!!)
Ara fem servir etapas plus (amb més absorbent, compte amb les talles que són diferents) perque vam aprofitar una oferta, però els trobo curts de "tiro". També tenim activity, els meus preferits, i els de l'Eroski, que qualitat-preu són els millors. Els del mercadona van força bé, però es posen durs amb el pipi i semblen cartró. Els del Lidl són horribles... són pedres!! Al final els feia servir de cambiador!!
Els Huggies, motex, Schlecker no els he provat.
Ah, aprofiteu les ofertes dels dodots o huggies, cada dos o tres mesos podeu trobar molts descomptes. però compte amb les talles, que els nens crèixen moooolt ràpid!
Ptonets
Tisketa!
Tisketa veig que ets experta en bolquers, pel que dius de 2 a 5 Kg (recent nascut) els q em recomanes son els de Eroski i els del Marcadona? els del carrefour tbe m'agraden.Els de l' Shleker encara no els he provat
Julyet ha escrit:Jo et recomano els del mercadona... valen la meitat i van el doble de bé.
Totalment d'acord!!
i a sobre bastant més barats! 
- Nuvolmagic
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: dj. des. 17, 2009 9:58 am
JOBAAL ha escrit:Julyet ha escrit:Jo et recomano els del mercadona... valen la meitat i van el doble de bé.
Totalment d'acord!!![]()
El que han aguantat els mercadona no m'ho han aguantat els dodot i molt menys els huggies...
i a sobre bastant més barats!
Ostras, ahora si que me habeis dejado cao. O yo compraba muy baratos los Dodot o muy caros los del Mercadona, porque me salian exactamente por el mismo precio
en serio, habia solo unos centimos de diferencia. Y con los del Mercadona teniamos muchas fugas, asi que para pagar el mismo precio me quedo con los de Dodot.Re: Bolquers
hola!
tisketa ets realment experta!! jajaja
deixa'm que et faci una pregunta, a veure si em pots ajudar...o algú altre...
quina diferència hi ha entre la talla 3 i la talla 3 extra? és que en principi és pel mateix pes, entre 4 i 10kilos.
el meu fill pesa 8kilos i embruta tota la roba quan fa caques. creieu que hem de passar a la talla 4?
merci
tisketa ets realment experta!! jajaja
deixa'm que et faci una pregunta, a veure si em pots ajudar...o algú altre...
quina diferència hi ha entre la talla 3 i la talla 3 extra? és que en principi és pel mateix pes, entre 4 i 10kilos.
el meu fill pesa 8kilos i embruta tota la roba quan fa caques. creieu que hem de passar a la talla 4?
merci
I els de roba? No us heu plantejat mai fer servir els bolquers de roba?
Resoldrieu tots aquests problemes de talles, absorbència, preus...
Per les talles hi han els unitalla.
Per l'absorbència l'ajustes tú mateixa a mesura que el nen va creixent, afegint o treient capes de teixit absorbent.
Pels preus.... bé no hi ha comparació possible perquè t'estalvies un promig de 1.000 a 1.500 euros només durant els primers 24 mesos del nadó.
Perdoneu, que us hagi "canviat" el tema... però crec que els de roba també s'haurien d'incloure a la reflexió sobre quin tipus de bolquer recomanes.
Moltes gràcies!
Resoldrieu tots aquests problemes de talles, absorbència, preus...
Per les talles hi han els unitalla.
Per l'absorbència l'ajustes tú mateixa a mesura que el nen va creixent, afegint o treient capes de teixit absorbent.
Pels preus.... bé no hi ha comparació possible perquè t'estalvies un promig de 1.000 a 1.500 euros només durant els primers 24 mesos del nadó.
Perdoneu, que us hagi "canviat" el tema... però crec que els de roba també s'haurien d'incloure a la reflexió sobre quin tipus de bolquer recomanes.
Moltes gràcies!
Jo és que, realment, no trobo cars els Dodot. Ara gastem els Activity i mai no hem tingut cap fuga, i això que l'Arnau dorm seguit un munt d'hores (molts dies 12) i, tot i així, aguanten bé. A més, sempre trobo alguna oferta de la segona unitat al 50 o 70% i tinc un munt de bolquers a un preu raonable.
Els ultims q he comprat son del mercadona (talla2), ja veurem com van, de moment us he de dir que semblen senzillets pero a moltes dieu que us han anat be,
els de roba segur q van molt bé i hi ha gent que els hi agrada, pero en el meu cas ni m'ho plantejo no ho trobo gens practic la veritat, pero no dic que no vagin be segur q si
els de roba segur q van molt bé i hi ha gent que els hi agrada, pero en el meu cas ni m'ho plantejo no ho trobo gens practic la veritat, pero no dic que no vagin be segur q si
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |